Tesla se slevou  |  Mailhosting Business  |  Domény  |  Portrétní focení  |  Webhosting  |  Stavební rozpočty  |  Dárek od Slona

 


ekologie v praxi (13.11.2025 22:01)
+ x !  Známka: 5Váha: malá


Komentáře (6) Komentovat Nezobrazovat

ekologie v praxi (hanzs1) (13.11.2025 23:00)
Přesně jak píše pambu a jak to kurva asi zjistím mimochodem přesně tento problém jsem řešil na 1.gen i30 přetržené lanko táhla vnitřní kliky.... Třeba koupit celý panel. Samozřejmě nakonec zbastleno na kolene za 2kilča. Ale trend je takový a lepší to nebude tím tuplem auta v USA. Takže dobrý postřeh ale k ničemu

ekologie v praxi (ModusRP (13.11.2025 22:34)
Pro někoho, kdo nikdy nic neopravoval zkusím jednodušší přirovnání, dřív dělala DELL celé kompaktní PC stanice, a si vemte, že odejde třeba zdroj, nebo disk a musite koupit celý case úplně se vším ... 8-)

ekologie v praxi (ModusRP (13.11.2025 22:32)
Třeba že některé auta mají udělané třmeny kol tak, že ložiska jsou integrované a nejdou vyměnit...musíte koupit celou tehlici...nebo v případě nápravy celou napravnici, jelikož se po 120.000km vymačkala silentbloky

ekologie v praxi (ModusRP (13.11.2025 22:30)
Eh, pointa je prostá, dřív se vám pojebalo tlačítko,(pro vsevedko gombík) skoupil jste si je tu rozbitou cate, propadne sestavu přepínače, ATP..... Současný trend je integrovat všechny tyto díly jiz do celého panelu, který pak při poruše jedné z těch částí musíte koupit celý....takže vlastně vyhazujeme všechno ostatní funkční

ekologie v praxi (vsevedkoRP (13.11.2025 22:27)
to sa mi stava bezne, ze zlomim nejaku picovinu.... proste kkt.... asi musel fakt robit picoviny, ked mu to neuznali ako zarucu opravu.

ekologie v praxi (pambu) (13.11.2025 22:12)
co je pointa? mam v salonu požadovat, ať rozeberou předváděčku? proč sem dáváš ty tiktok sračky?