PC Master Race (4.10.2014 14:10)
+ x !  Známka: 1Váha: střední
PC Master Race

Komentáře (23) Komentovat Nezobrazovat

PC Master Race (PaulZyRP (5.10.2014 20:44)
ffff: Proto má standard ITU UHD předepsáno 120 fps. 25 fps je fakt minimum, od 60 fps už vypadá obraz skutečně reálný, ale až při 120 fps mizí rozmazání rychlých objektů (holub, olympijský oštěp). Každý hráč fps snad poznal, že pod 60 fps to není prostě ono.

PC Master Race (kodo) (5.10.2014 10:42)
Pamatujete si ty doby (asi před dvěma lety), kdy lidi u konzolí nějaký "60fs" a "1080p" neznaly a neřešily?

PC Master Race (MemRP (5.10.2014 9:04)
Současný Oculus Rift (poslední prototyp Crescent Bay) už má 90 Hz (a to má být i minimum pro komerční verzi), prodávaný DK2 má 75 Hz. V Galaxy Gear VR se z výkonových důvodů museli držet u 60 Hz (a u obsahu většinou probíhá upsampling z 1080p na výsledných 1440p). Do budoucna by ovšem Carmack rád 1kHz displeje, klidně s mezikrokem s interlacingem (vykreslování každého x-tého řádku). Navíc doufejme, že se ujmou FreeSync (nVidia G-Sync) displeje, kde nebudeme muset nesmyslný refresh rate vůbec řešit.

PC Master Race (YRP (4.10.2014 23:03)
LOLO! argument o 25FPS... to ze OKO nerozezna, ze nejde o plynuly pohyb neznamena, ze to same oko nerozezna, ze je prodleva mezi inputem ;)

PC Master Race (delfynovski) (4.10.2014 21:26)
24,7 fps staci na "oklamanie" oka ze sa nepozera na sled obrazkov ale plynuly pohyb, ale to neznamena ze nerozozna rozdiel medzi 25fps a 60 fps...

PC Master Race (V4RP (4.10.2014 19:31)
ilfirin: Hrál jsem World of Tanks na starým PC, kde 25fps byl průměr. Po koupi novýho stroje hraju na 80fps a víc a je to KURVA DOST znát.

PC Master Race (ffff) (4.10.2014 19:29)
Vždyť to je logické, lidské oko se vyvinulo tak, že zvládá maximálně 25 FPS :). Ilifirin: Rýpnu si, není to dokonce jen 24 snímků? :)

PC Master Race (ilfirinRP (4.10.2014 19:08)
Ach, opět to klasické nepochopení. 25fps je spodní hranice, od které oko vnímá pohyb jako plynulý. Opakuji, SPODNÍ, ne horní. Na skutečnou plynulost, ne jen "pohyb je plynulý", to chce samozřejmě o dost více. Těch 60fps už je slušných.

PC Master Race (BulaRP (4.10.2014 18:13)
Quake 3 jsem hrával na 125 fps a když jsem tam měl nevědomky základních 90, tak jsem furt nechápal, proč mi to jde nějak divně trhaně :-/

PC Master Race (SirIndyRP (4.10.2014 17:22)
Stabilnich 25 FPS staci treba u strategie, ale u strilecky fakt ne.

PC Master Race (ZaboRP (4.10.2014 16:56)
Ty debile aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Steve Vai poukazuje na dementní argumenty (25 FPS stačí). Ne, že by si to myslel. Nauč se číst.

PC Master Race (ZaboRP (4.10.2014 16:55)
50 FPS není ideální frekvence pro oko, ale pro CRT monitory, protože v el. síti je taky 50 Hz (nebo 60, v americké?) Každopádně 60 Hz na CRT je pěknej humus. 85 Hz začíná být v pohodě, ale radši jsem vždycky oželel trochu rozlišení, abych měl co nejvíc Hz.

PC Master Race (Dark) (4.10.2014 16:53)
Používat 25FPS argument je zcestné, ale dělat osvětu je unavující, proto se zkus sebevzdělávat sám třeba od TotalBiscuit (dokonce je i překlad do CZ http://www.videacesky.cz/ostatni-zabavna-videa/proc-nemohou-byt-hry-filmove )

PC Master Race (aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa) (4.10.2014 16:41)
ty debile Steve Vai u filmu a ne u her neco si o tom precti je v tom kurevsky rozdil

PC Master Race (VLDx) (4.10.2014 16:24)
25fps u oka je kravina, oko nefunguje ako monitor. Ked mam nieco 25fps tak povazujem hru za nesmierne pomalu. Tych 60 fps je znatelnych a na idealne hranie je to spodna hranica.

další...