baj baj mustang (24.10.2014 12:34)
+ x !  Známka: 1Váha: malá
baj baj mustang

Komentáře (11) Komentovat Nezobrazovat

baj baj mustang (kapuzeli) (3.12.2014 17:10)
ty vole to sou milimetry :-O

baj baj mustang (ropouch) (25.10.2014 1:56)
tedka sem řídil v USA mustanga a tam v pohodě když vypneš motor tak to mužeš nechat na jakýmkoliv stupni automatiky

baj baj mustang (VLDx) (24.10.2014 22:03)
Kokotiny riesite. Vypnem motor, dam spiatocku, rucnu a idem prec :D

baj baj mustang (Saawber) (24.10.2014 20:13)
qwef napr ja inu poziciu nez P nezaradim kym nenastartujem motor. ak chcem nechat auto napr na N, musim tak spravit este pred vypnutim motora. Ohladne toho P a toho kolika, on je ale dost pevny, nemalo by sa nic zasadne stat pokial nejde naozaj o nejaky extremne prudky kopec a tazke auto. ale samozrejme vzdy treba rucnu brzdu (dnes uz skor elektronicku rucnu...)

baj baj mustang (karfikRP (24.10.2014 15:57)
čelisti sevřou nápravu??? Co má náprava společnýho s brzdama? Asi jsi myslel poloosy ne?

baj baj mustang (smajl2) (24.10.2014 15:16)
kks normalne mi az odlahlo jak stihol tie dvere zavret.... To auto si nezasluzi takeho vola....

baj baj mustang (bukaJRP (24.10.2014 14:07)
Naštěstí novější auta mají v každé nápravě zámek, kterým se dá brzda rozevřít. Blbet to neodtahne, ale každý mechanik ví, kam co strčit.

baj baj mustang (qwef) (24.10.2014 13:01)
@nostur: a co tak zaradit neutral ked sa ti vyserie riadiaca jednotka? alebo nove automaty take nemaju? ja co mam automatiku da sa aj bez baterky radit neutral P a podobne

baj baj mustang (Nostur unR) (24.10.2014 12:55)
Mám automat, to auto se o kousek cukne, protože když zaparkuješ, přepneš na parkovací brzdu, a to jsou ve skutečnosti takový čelsti, který sevřou nápravu. Je tam trochu vůle, proto se to zhoupne. A to je taky důvod, proč když se ti vysere řídící jednotka a potřebuješ odtah, nejdřív ti musej sundat přední kola, dát na ně takový disky, který se točej, a kola vrátit. Napiču, ale ze tří aut s automatem co máme se to stalo jenom jednomu, a to po 7 letech provozu, takže cajk :)

baj baj mustang (Kurdt57RP (24.10.2014 12:55)
V automatické převodovce funguje pozice "P". Defacto to udělá, že se tam natvdo zastrčí takový kolík, přes který se potom nemůže náprava otáčet. Věc se má ovšem tak, že než se soustava na nápravě o ten kolík opře, tak tam je vždy určitá část "otáčky". Takže určitá vůle... Jinak není radno se na ten kolík spoléhat, je celkem tenký (asi jako cca malíček) a při parkování težšího auta ve větším kopci má nepříjemnou tendenci se ulamovat. :) Sorry za lama amaterský popis.

baj baj mustang (B!) (24.10.2014 12:48)
Ako je to s automatickou prevodovkou? Vo filmoch je často vidno ako zastaví a po chvíli pri vystupovaní sa auto o kúsok pohne.