ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  ByznysDeník  |  MotorGuru  |  VipShow  |  ČasProBydlení  |  TechSvět  |  Pravda24  |  HobbyDeník  |  MyMuži



no mans buy (15.8.2016 23:59)
+ x !  Známka: 4Váha: velká


Komentáře (17) Komentovat Nezobrazovat

no mans buy (Dommy73RP (16.8.2016 16:53)
Poody: Sony jim to vydává na PS4...

no mans buy (honeyRP (16.8.2016 15:31)
gdfgdhhh: Říká někdo, kdo má i random generovanou přezdívku :-D A nemusí to být vždycky pravda, jednak u random generovaných věcí může jít o úplně jinej typ zážitku (Minecraft), druhak i generovaný svět, pokud mu dobře nastavíš pravidla, která musí respektovat, může být slušně "vymazlený" ;-) Musí se to prostě k té hře hodit a sloužit jí to, ne že se devům nechce vytvářet obsah, tak udělají random generátor.

no mans buy (PoodyRP (16.8.2016 13:25)
Jak se vůbec indie dev dostal na E3? Nebo kdo to platil, na wiki jsou oni sami jako Publisher

no mans buy (gdfgdhhhRP (16.8.2016 13:19)
Mem: coz ale nic nemeni na tom, ze radsi jeden vymazleny, rucne vyrobeny svet nez prochazet tunu generovanych nesmyslu :)

no mans buy (cockroachRP (16.8.2016 12:15)
Bude to aj vo VR? Ak hej, kúpim si Vive.

no mans buy (Dommy73RP (16.8.2016 11:19)
Pokud nekdo uvazujete nad koupi, proste pockejte mesic jestli pohnou a tim jak to jede a s bugama. Jestli jo, tak Steam, pokud nepojede dobre nebo nebude bavit do 2 hodin, tak refund.

no mans buy (Dommy73RP (16.8.2016 11:18)
To ze se zakladny podobaji je zcela pochopitelne, koneckoncu komunisticky panelaky jsou taky jeden jako druhej. To ze aou zvirata nagenerovany nahodne... Uz jsem potkal nekolik "normalne" vypadajicich zvirat i takovyhle divny veci. Nejhorsi byl asi krab s nohama pavouka a hlavou a rukama kudlanky. Nicmene momentalne je hra plna bugu, at uz spatnej vykon, padani nebo "jen" otravne herni bugy. Samotna hra v jadru je dobra (pokud jste na tenhle typ her).

no mans buy (eeemeee) (16.8.2016 9:57)
zatiaľ som bol na 2 planetách a život som tam nevidel :D

no mans buy (MemRP (16.8.2016 9:30)
Tady jsem našel, kde o tom povídá na TEDu [odkaz] | A jedno z prvních užití metody procedurálního generování bylo na Atari 2600 u hry Pitfall z roku 1982. Kde to byla nutnost, protože levely by se nevešly do paměti :D [odkaz]

no mans buy (MemRP (16.8.2016 9:25)
gdfgdhhh: Tak záleží, kdo to dělá. Pokud je to někdo jako David Braben v Elite: Dangerous, tak procedurální generování funguje dobře (vychází se sice z generátoru pseudonáhodných čísel, ale výsledný algoritmus např. pro tvorbu hvězdných soustav respektuje zákonitosti fyziky, tj. generuje soustavy, které dávají smysl)

no mans buy (mikeRP (16.8.2016 9:24)
WTH: Viděl jsem, že tam někdo měl normálního triceratopse. Spíše je vtipné, že to vypadá na zmršený konzole port, když vsync a ještě špatný fps limiter kruto snižují FPS. Aspoň je sranda, že hra generuje takové srandy, ne že každý tam má kravy, ovce, prasata, nuda nuda šeď.

no mans buy (DaverRP (16.8.2016 9:22)
Zatím jsem byl asi 8mi planetách a je to tak nějak všechno hrozně podobný ... základny v pár verzích co se furt opakují dokola ... bezpečnostní přístupy v podobě "hádanek" mají pořád stejné schéma ... spore mělo větší variabilitu bych řekl :)

no mans buy (Fundaluka) (16.8.2016 6:42)
móda pokračuje - postovať gejmsračky -koš

no mans buy (Dr.RocksoRP (16.8.2016 0:55)
mohli by udělat Spore 2

no mans buy (WTH) (16.8.2016 0:24)
otázka je, jestli to v tom Kvadruprzintilionu možný kombinací bude alespoň jednou vypadat, jako na tom E3 Traileru. Ale většina gameplay letsplay zatim ukázala ten 2016 sheise, než něco co by se podobalo tomu 2014

další...