fíííííííííííííííííí
(banannek) RP (24.11.2017 18:40)
|
Zatáčení je u tohohle náhodou hodně zajímavě řešené. Jelikož se může levé a pravé kolo točit různou rychlostí, tak při zatáčení jedna strana "předbíhá" tu druhou, tudíž se nemusí tolik vytáčet kola a dá se lépe zatáčet i ve vyšších rychlostech. |
|
fíííííííííííííííííí
(..) (21.11.2017 11:29)
|
Vaffan Cullo: zatáčení nebo brždění je irelevantní, protože se té krávě po 2 minutách na nurburgringu přehřejí baterie a přepne se do úsporného režimu Tohle superzrychlení je dobrý jen pro podobný videa. Zatímco s Porschákem můžeš mít nohu na plynu třeba hodinu na autobahnu, s Teslou to není možné. |
|
fíííííííííííííííííí
(Vaffan Cullo) (20.11.2017 21:39)
|
ešte by ma zaujímalo ako taká ťažká krava točí a brzdí... no, a tým bublina "športového auta" končí... šak dajte 0-100-0 alebo 0-200-0 alebo severnú slučku Nurburgringu... proste drahá hračka pro kikoťi |
|
fíííííííííííííííííí
(pishinger) RP (20.11.2017 11:49)
|
Rimac ma prevodovku, ak ju nepouzije aj Tesla u roadstera, tak vo vyssich rychlostiach nema sancu |
|
fíííííííííííííííííí
(cern0usek) RP (20.11.2017 10:27)
|
[odkaz] |
|
fíííííííííííííííííí
(PP) (20.11.2017 8:13)
|
Funguje - Jinak je obdivuhodné, jak to to auto ustojí, že se nekroutí a všechno se přenese z kol na vozovku. |
|
fíííííííííííííííííí
(býzos) (19.11.2017 21:20)
|
sorry, nefunguje |
|