run run....
(Neregistrovaný Eric Cartmenez.) (21.3.2018 1:56)
|
Navíc, když parkuješ v kopci tak se kola mají stočit směrem k nebo od obrubníku: http://www.doyourpark.com/wp-content/uploads/2017/09/how-to-uphill-park.png
Takže, když se auto rozjede, tak se zasekne o ten obrubník, v některejch státech USA nebo provinciích Kanady, za nestočený kola je pokutička... |
|
run run....
(Alesz) RP (20.3.2018 16:50)
|
Nejzvlášťnější na tom je, že se to auto samo rozjede do kopce. |
|
run run....
(Omi) RP (20.3.2018 12:28)
|
Ale vysvětli to pojišťovně... 4 auta jednou ranou. |
|
run run....
(Mem) RP (20.3.2018 12:26)
|
Neučili, ale je to common knowledge (curbing). A třeba v některých státech USA se to i pokutuje (failure to curb wheels). |
|
run run....
(Prawda . . . ) (20.3.2018 11:45)
|
Určitě se lanko nepřetrhlo a dokonce tam jsou dvě. |
|
run run....
(fapmaster) RP (20.3.2018 11:37)
|
Je to stary kram, nemohlo sa len pretrhnut lanko? Btw, nikoho z Vas neucili, ze v kopci treba parkovat s otocenym kolesom opretym do obrubniku? |
|
run run....
(Prawda . . . ) (20.3.2018 11:17)
|
Pokud tam měl mechanické čerpadlo, tak to klidně i naskočit mohlo. Diesel nepotřebuje jiskru. Třeba tam dal místo jedničky trojku nebo dokonce pětku. Stát se to může. Čím vyšší rychlostní stupeň, tím nižší je ten převodový poměr. Nebo taky někdo má zpátečku jakoby místo šestky, tak je možné, že tam dal místo toho čtyřku. Tak jako tak, na jedničku, aby se auto rozjelo ze svahu, musí mít buď hodně malý motor nebo hodně prudký svah. Kdo čte návody, tak je tam řečeno rychlost + parkovací brzda. |
|
run run....
(..) (20.3.2018 10:38)
|
Mimochodem viděl jsem na vlastní oči, jak majitel auta zaparkoval jen se zařazenou rychlostí (a jednička to asi nebyla), odešel do baráku a auto se rozjelo tak po minutě. Dízlovej motor dělal zvuk jakoby chtěl naskočit a auto poskakovalo z kopce dobrejch 50 metrů (nejelo tak volně jako to na obrázku, tomu asi rychlost vypadla), než narazilo do popelnic. |
|
run run....
(..) (20.3.2018 10:35)
|
Tak hlavně starší mergly nebo ameriky mají "ruční" brzdu ovládanou nohou |
|
run run....
(Mem) RP (20.3.2018 10:11)
|
„Kdo má starší vůz, dokonce vidí rozsvíceno písmeno P na přístrojové desce“ Jj, P jako paže. |
|
run run....
(Ebo) RP (20.3.2018 10:11)
|
no, ale měl tam kvalt, kterej po nárazu vyskočil.. |
|
run run....
($25) (20.3.2018 9:53)
|
(Mem) takovej žvást tady dlouho nebyl... |
|
run run....
(Prawda . . . ) (20.3.2018 9:52)
|
Ruční brzda to byla někdy před 100 lety, odjakživa to byla brzda parkovací. Kdo má starší vůz, dokonce vidí rozsvíceno písmeno P na přístrojové desce při zatažení parkovací brzdy. Proč používat parkovací brzdu hlavně v moderních vozech? Vaše automobily mají dvou hmotový setrvačník (obě části drží pohromadě pružiny). Zaparkování ve svahu funguje pořád stejně a zařazená rychlost auto udrží, nicméně namáhá právě tento setrvačník a časem vzniknou mezi oběma částmi vůle a je čas na výměnu celého dílu. |
|
run run....
(Mem) RP (20.3.2018 8:54)
|
V moderních autech už je navíc ta brzda elektronická (automatická), takže pojem ruční už přestává dávat úplně smysl. |
|
run run....
(PolicejniProvokater) RP (20.3.2018 8:47)
|
to je tvoja vina... musis je vysvetlit, ze to nie je rucna brzda(pretoze ta druha nie je nozna).... je to PARKOVACIA BRZDA. |
|