A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama (1.5.2018 11:50) | + x ! | |
|
A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama (Spimfurt) RP (2.5.2018 16:03) | ||
ridici. ridici a pistolkari. | ||
|
||
A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama (Kokotras Pravoruký) (2.5.2018 8:55) | ||
bruselokoti testujú povinnú výbavu pre merkelteroristov | ||
|
||
A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama (..Švaršemberk..) (1.5.2018 18:58) | ||
Mne sa páči ten záver v štýle že - Zmizni preč lebo mi odereš káru | ||
|
||
A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama (mi0) RP (1.5.2018 18:41) | ||
Prawda: Medzi 30 až 50? Čiže pri nižšej rýchlosti to nefunguje? | ||
|
||
A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama (afekete) RP (1.5.2018 17:15) | ||
a teď si ulovím tamtu blondýnku... | ||
|
||
A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama (Prawda . . . ) (1.5.2018 13:32) | ||
@(socket) : Ano, a přesně z toho důvodu jsou zakázané ostré hrany a pod kapotou auta musí být mezera stanovená minimální mezi motorem a víkem motorového prostoru... K (mi0) nápadu, veškeré tyto systémy jsou navrženy na rychlosti mezi 30 až 50km/h. Nikdo nenavrhuje pasivní bezpečnostní prvky na vyšší rychlost a už vůbec ne na dálničních 130km/h, protože by auta musela vypadat o poznání jinak. | ||
|
||
A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama (pc2005) (1.5.2018 13:03) | ||
Doufám že ten rám na kterým ta plachta drží není z ocelovejch trubek | ||
|
||
A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama (John Doe) (1.5.2018 13:02) | ||
To je aby si na aute neodrel lak | ||
|
||
A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama (mi0) RP (1.5.2018 11:54) | ||
A teraz test pri 60km/h | ||
|
||
A ve škodovce se serou měkkou kapotou a deformačníma zónama (socket) RP (1.5.2018 11:53) | ||
az na to ze deformacne zony su urcene na ochranu posadky auta | ||
|