adaptivne tlmice
(oHol) (11.3.2019 20:16)
|
Takze by to na D1 levitovalo? |
|
adaptivne tlmice
(parampam) (11.3.2019 19:25)
|
Bylo to na lineárním elektromotoru. Bylo to super, ale konzumovalo mnoho energie. Spin offem z toho jsou sedačky pro kamioňáky. |
|
adaptivne tlmice
(adams) RP (1.3.2019 13:53)
|
(Dr.Str.> Zastavovací pásy by nesouhlasily. |
|
adaptivne tlmice
(Martin1) RP (1.3.2019 6:11)
|
Kitte, aktivuj turbo! |
|
adaptivne tlmice
(Prawda . . . ) (28.2.2019 20:38)
|
@pc2005: Jo no, do prdele se dá dojít i pěšky. |
|
adaptivne tlmice
(pc2005) (28.2.2019 19:59)
|
dwo: hmm aspoň bysme měli lítající auta. Cesta? Tam kam jedeme nepotřebujeme cestu! |
|
adaptivne tlmice
(erf) (28.2.2019 19:16)
|
a tady je zdroj toho co je v gifu: https://www.youtube.com/watch?v=3KPYIaks1UY |
|
adaptivne tlmice
(dwo) RP (28.2.2019 18:47)
|
hned to smažte, než se toho chytne Ťok a přestane opravovat silnice úplně |
|
adaptivne tlmice
(Prawda . . . ) (28.2.2019 16:00)
|
@OyszterBangCock: Vysoká pořizovací cena, vysoké náklady na údržbu, vysoká hmotnost... samá pozitiva. Ve výsledku stejně jen lidi chtějí mít možnost nastavit pouze tuhost podvozku a světlou výšku, což dokáže kdejaký pneumatický a hydropneumatický systém. |
|
adaptivne tlmice
(pičaku) (28.2.2019 15:32)
|
prokikoťi dorbi na preskakovanie opicajtských klincových zastavovačov |
|
adaptivne tlmice
(Dr.Str.) RP (28.2.2019 15:00)
|
oys: Bylo to v seriálu knight rider, ale jinak je to k ničemu. Nerovnosti se mají kolama kopírovat, aby se neztrácel kontakt s vozovkou. Přeskakování je nahovno. |
|
adaptivne tlmice
(OyszterBangCock) (28.2.2019 14:54)
|
prastaré video..do praxe sa z toho vela nedostalo.. ludia o aktivne pruzenie nemaju zajem, radšej budú jazdit na rebrinakoch ala octavia.. https://www.youtube.com/watch?v=zcUSMJ_bEjw |
|
adaptivne tlmice
(pc2005) (28.2.2019 14:41)
|
https://www.youtube.com/watch?v=uuScQm8z0Tw |
|
adaptivne tlmice
(Bóďa) RP (28.2.2019 14:38)
|
A Bosch repraky. |
|
adaptivne tlmice
(Mark2BT) RP (28.2.2019 14:32)
|
BOSE elektromagneticke pruzenie. |
|