Webhosting  |  VPS  |  Tesla se slevou  |  Domény  |  Dárek od Slona



stoooj (25.10.2019 8:57)
+ x !  Známka: 1Váha: malá


Komentáře (19) Komentovat Nezobrazovat

stoooj (JT) (2.1.2025 18:09)
Joo to mě takhle "překvapila" V3S ... samo, že všude na náklaďácích je brzda - bez energie = zabržděno a byl jsem si vědom, že V3S to má prostě "po staru a bez inherentní bezpečnosti". Přesto jem ji po chvíli přesvědčování nastartoval a protože jsem nechtěl totálně vykouřit celé garáže, pohnul jsem se směrem ven, jenomže tam byly zavřený druhý vrata od dvora..takže před garáž jsem se dostal ale už jem nechtěl dál, jenže ono to nebrzdilo :D tak jsem se postavil na plyn a modlil se ať to "fouká"...stihla to :

stoooj (CptNotSoFcknObvRP (30.10.2019 15:53)
Zajímalo by mě, kolik Japonců by bylo potřeba, aby tu soupravu vagónů fakt tahem zastavili...

stoooj (Okolosediaci) (28.10.2019 10:36)
Dr.Str to trafil presne, brzdový systém vagónov je s negatívnou logikou, teda ak je v potrubí tlak vzduchu, samosvorné brzdy sú odbrzdené, v zabrzdenom stave sa vagón sám nepohne ... ak má dobré brzdové platne tak ani na normovanej vzostupnici ... divím sa že v Japonsku používajú niečo iné B-)

stoooj (bighammerRP (28.10.2019 1:43)
ale ta práce s vlaječkama je profesionální

stoooj (7464) (26.10.2019 20:12)
Ten optimismus, ze sam udrzi soupravu, jak kdyby to byl Chuck Norris :-)

stoooj (pc2005) (25.10.2019 17:09)
To je tak kdž stav "bez energie" neznamená zabrždění, ale odbrždění.

stoooj (afeketeRP (25.10.2019 14:53)
@solim, čti co píšu...dělal jsem narážku na to brzdění rukama :D

stoooj (solim) (25.10.2019 14:45)
afekete: brzda ruční nemusí být osazena, to samé pružinová. Pružinová má ještě jednu vlastnost, musí být aktivována tlakovým vzduchem. Pokud byla ručně odbrzděna a není odkud vzít tlakový vzduch, tak opět smolík.

stoooj (afeketeRP (25.10.2019 14:20)
@solim... prostě použije brzda ruční nebo pružinová....nebo podržte mi pivo :-D :-D :-D

stoooj (solim) (25.10.2019 13:27)
viz. http://www.vagony.cz/pojezdy/brzda/pneumatik.html

stoooj (solim) (25.10.2019 11:52)
Dr.Str.: Ruční brzda může být a nemusí, záleží na konstrukci. Samočinná brzda funguje tak, že brzdový válec je plněn tlakovým vzduchem v závislosti na tlaku v hlavním potrubí (zjednodušeně - pokud je v hlavním potrubí 0 bar, tak je v brzdovém válci plný tlak). Problém nastane, pokud je takto zabrzděný vagon/vlak manuálně odbrzděn (např. pro potřeby posouvání) a nezbyde dostatek vzduchu pro opětovné zabrzděný. Pak již nejde zabrzdit samočinnou brzdou ale musí se použít buď ruční nebo pružinová brzda

stoooj (OldisRP (25.10.2019 11:36)
Orazili :D

stoooj (Dr.Str.RP (25.10.2019 11:08)
solim: Ony už ve vagonech nejsou takové ty manuální brzdy na rumpálu? A neměly by náhodou brzdit pasivně a vzduchem se odbržďovat? Jen se ptám. Jsem jen hloupej roumenista.

stoooj (solim) (25.10.2019 10:32)
Těžko říct, jestli byla souprava nafoukaná a tím měla i funkční brzdy. Mohli ji taky táhnout bez brzd a v lokomotivě brzdit jen přímočinnou brzdou. Prostě to posrali no.

stoooj (DadamRP (25.10.2019 10:30)
Neměla by nepřipojená souprava být zabržěná sama o sobě?

další...