Pravda24  |  MotorGuru  |  ČasProBydlení  |  VipShow  |  ČasProŽeny  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  NeposlušnéTlapky  |  HobbyDeník  |  MyMuži



nerob kraval motobuzno (6.11.2021 15:27)
+ x !  Známka: 1Váha: malá


Komentáře (11) Komentovat Nezobrazovat

nerob kraval motobuzno (kolemstojící) (9.11.2021 21:02)
slušnej pokus o ublížení nazdraví s trvalejma následkama, jesli mu ten kluk proved jen nejakou píčovinu, tak by si frajer zasloužil ten tinitus dostat on, aby věděl jaká je pohodička, mozek si pak už vystřelí z hlavy sám a dobrovolně.

nerob kraval motobuzno (Dr.Str.RP (7.11.2021 19:58)
Proč mu na ten vejfuk to ucho nenasadil? Už byl tak blízko...

nerob kraval motobuzno (Solim) (7.11.2021 10:38)
Samej expert

nerob kraval motobuzno (Prawda . . . ) (6.11.2021 18:39)
@strikerliker: Cool czenglish, bro. :-D

nerob kraval motobuzno (strikerlikerRP (6.11.2021 18:34)
One reason they are so loud is so that other drivers will know that they are there. It's very easy to not see a fast motorcycle in your mirror, but if you hear him coming, you're more likely to check your mirrors more carefully. I'm not defending them. I hate the loud noise, too. I'm just offering an explanation for why they may be so loud --it's by design.

nerob kraval motobuzno (vařečka) (6.11.2021 18:23)
Většina motocyklů z výroby nijak extra hlučná není, což není divu, jsou na to normy a tak, že jo. Zrovna nedávno jsem viděl partu borců na velkejch cestovních motorkách, bylo jich tak pět, ale projeli kolem celkem v klidu - a to byly celkem zjevně mašiny s litrovejma a většíma motorama. Kravál to většinou dělá bezmozkům, kteří se o to naschvál postarají, aby to dělalo kravál. Takovejm by měli skřípnout koule do řetězu.

nerob kraval motobuzno (Prawda . . . ) (6.11.2021 18:14)
Že by to měl nějak hlučné, jako mít ucho přímo za výfukem, tak asi jo. Co se hlučnosti týče, tak je logické, že motocykl bude hlučnější, než automobil. Na motocyklu nemáte 4 metry dlouhý výfuk s padesáti kily tlumičů a rezonátorů. Navíc, aby auto jelo, tak stačí točit 30% otáček, na motocyklech je 30% otáčkového spektra pořád skoro volnoběh.

nerob kraval motobuzno (shortGuidRP (6.11.2021 17:39)
(vain) Muscle Car jsou ten nejmenší problém. Největší kravál dělaj kokoti ve starejch rezavejch plechovkách, co potřebujou svý malý péra a prázdný peněženky dávat najevo "popingem". Nechápu logiku tihle mentálů, kteří si koupí rezatej šrot ze šroťáku za 200 000, provrtaj tomu vejfuk, aby z toho padaly rány jak na silvestra a myslí si, že když se lidi otáčí, tak takovýmu kokotovi fandí.

nerob kraval motobuzno (vainRP (6.11.2021 16:45)
Motorky jsou po stránce hluku v klidu, problém je, že každý druhý má laděný výfuk a hlavně to musí jako malé děcko vytočit do omezovaže ve městě. Druhá věc je, že se v posledních letech docela roztrhl pytel s blbečky, co mají americké muscle car (hlavně kvůli ceny, pár let jeté stojí hubičku, takže si to koupí každá socka). A ti mě tedy serou mnohem víc, protože jezdí v noci víc a i když je kosa, to jsou motorkáři většinou někde už zalezlí.

nerob kraval motobuzno (barbucha) (6.11.2021 16:35)
jj, motorky jsou po stránce hluku pěkné svinstvo. I blbý moped je hlučnější než největší SUV nebo náklaďák. A když si to ještě nějaký chytrák "vytuní", tak je schopný nasrat tisíce lidí jen tím, že o půl noci projede klidným tempem po ulici.

nerob kraval motobuzno (Solim) (6.11.2021 16:25)
Pěknej zmrdecek