HobbyDeník  |  MyMuži  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  MotorGuru  |  Pravda24  |  VipShow  |  TechSvět



1950 (11.2.2022 16:19)
+ x !  Známka: 3Váha: malá


Komentáře (6) Komentovat Nezobrazovat

1950 (Dr.Str.RP (12.2.2022 16:48)
(Prawda . . . ) No mám něco podobnýho na byciklu. Vevnitř je kevlar, takže průraz hřebíkem nehrozí. Možná to jde prořezat, ale to by projelo i normální gumou. Každopádně pořád platí, že nejlepší je se vzduchu úplně zbavit.

1950 (Prawda . . . ) (12.2.2022 13:29)
@Dr.Str.: Sice by to na pancéřových gumách docela žralo, moc nebrzdilo a neochotně zatáčelo ve vyšších rychlostech, ale zase prodalo by se více benzínu/nafty, více brzdových obložení, ... na všechno DPH a spotřební daně... stát si žije. To by šlo. B-)

1950 (Dr.Str.RP (12.2.2022 8:04)
Z principu mi přijde logičtější pancéřovaná guma. Proč by se měla guma propichovat, když nemusí, že? Ostatně, proč by se měly pneumatiky nafukovat, když to jde bez vzduchu?

1950 (Prawda . . . ) (11.2.2022 23:16)
@izak: I bezdušového systému můžeš dovnitř nalít tmel a malé vpichy se ti samy zacelí. Problém je ale v tom, že ten tmel vysychá a musí se doplňovat měnit. Na jízdním kole to děláš každých 5 až 7 měsíců, a to je prostě servisní interval, který by nikdo v autě nedodržoval. Nemluvě o tom, že máš runflat technologii, která nevyžaduje údržbu.

1950 (klatomRP (11.2.2022 22:18)
mám nějakou samoopravnou duši teď na kole, tak jsem zvědavý, jak to bude fungovat

1950 (izakRP (11.2.2022 19:33)
Kurva a to proc ted nema uplne kazdy ??? jo aha, mi mame bezdusovky ;-)))