kruháček pro cyklobuzničky
(mrkev) RP (18.4.2022 22:47)
|
@wd43 To pleteš dvě věci dohromady. Kruháče mají výrazně vyšší propustnost, než cokoliv jiného (kromě přestavby na mimoúrovňové křížení). Zrovna tenhle kruháč má naprosto perfektní propustnost a záměrnou preferenci pro kola. Problém kruháčů na některých českých výpadovkách je v tom, že jsou špatně navrženém, viz ten tvůj pseudokruháč, kde se nevytočil ani větší bus [odkaz] . A co se týče toho dvouproudového kruháče, ten byl pravděpodobně pořád levnější, než světelná křižovatka. |
|
kruháček pro cyklobuzničky
(Asharak) RP (18.4.2022 15:00)
|
Mít řidič přednost, vyřešil by se problém |
|
kruháček pro cyklobuzničky
(wd43) (18.4.2022 14:25)
|
prawda - tak misto kruhace v CK je zase zpet svetelna krizovatka, a ten kruhac na vypadovce z budejic udelali "dvouproudovy". Kolik to stalo nevim, ale rozhodne to stalo vic nez kdyby nedelali vubec nic. |
|
kruháček pro cyklobuzničky
(afekete) RP (18.4.2022 12:43)
|
ještě párkrát podraží nafta a benzín a bude jezdit na kole spousta autobuzniček |
|
kruháček pro cyklobuzničky
(volenevim) (18.4.2022 11:48)
|
V amsteru to bylo furt. Pro řidiče k nasrání. Většinou neměli tu hezkou zónu mezi cyklo kruhem a auto kruh - takže buď jsem brzdil auta na kruhu za mnou a nebo přejížděl cyklisty... |
|
kruháček pro cyklobuzničky
(kuwadrat) RP (18.4.2022 11:15)
|
A od té doby co mají ten kruháč se jim zvedly emise na dvojnásobek, protože místo aby auta jezdily tak tam stojí a neustále dávají přednost. |
|
kruháček pro cyklobuzničky
(Prawda . . . ) (18.4.2022 10:35)
|
@wd43: A teď je tam co? A kolik to stálo? |
|
kruháček pro cyklobuzničky
(wd43) (18.4.2022 10:26)
|
Prawda - a dalsi studie zase prokazaly, ze kruhove objezdy zhorsuji situaci na vypadovkach z mest jako jsou Cesky Krumlov, kde se kvuli kolonam jeden kruhac dokonce zrusil, nebo na prijezdu z jihu do Ceskych Budejovic, kde se stavbou kruhacu na extremne vytizene vypadovce prodlouzili kolony o polovinu |
|
kruháček pro cyklobuzničky
(Prawda . . . ) (18.4.2022 10:22)
|
@wd43 Studie prokázaly, že kruhový objezd, na poměr cena/plynulost dopravy, je nejlepším řešením. Navíc je to bezúdržbové a bezporuchové, na rozdíl od světelných křižovatek. |
|
kruháček pro cyklobuzničky
(wd43) (18.4.2022 10:11)
|
zabere to hektar, je to neprehledne, ale zato to zpomali provoz, a to se vyplati! |
|
kruháček pro cyklobuzničky
(Zouk) (18.4.2022 10:09)
|
Napr. v Holandsku naprosto normalni.
Tam autem jezdi jen Ti co nevydelavaji dost na to, aby bydleli tak aby mohli jezdit na kole. |
|
kruháček pro cyklobuzničky
(Nerrg) (18.4.2022 10:02)
|
Tohle stvořila natěračská lobby. |
|
kruháček pro cyklobuzničky
(HO) (18.4.2022 9:55)
|
a hlavně tohle je nereální v klasickým provozu, maximálně někde na dedině či okraji, kde projedou 2 auta za 2 minuty jako tady |
|
kruháček pro cyklobuzničky
(agg) RP (18.4.2022 9:52)
|
Ve skutečném světě by to cyklista švihnul zkratkou po chodníku přes přechody pro chodce. Rozhodně nevěřím, že by někdo objel 3/4 kruháče. |
|
kruháček pro cyklobuzničky
(lJb1upSSBL) RP (18.4.2022 9:51)
|
A ještě tramvaje jak na kulaťáku! |
|