na cesty do práce
(Fr_von_Dr) (28.6.2022 11:56)
|
A že to borec nezvednu na zadní?! |
|
na cesty do práce
(bohyn) RP (27.6.2022 8:20)
|
A ted jeste 1/2 brzdovyho disku na kazdy pulkolo. |
|
na cesty do práce
(Jawohl ja) (26.6.2022 8:04)
|
S tým sa musí ísť celkom napiču do ostrých zákrut. |
|
na cesty do práce
(Wolfajs) RP (26.6.2022 7:40)
|
Je to obrovský skok vpřed. Vyřešil problém s osmou na ráfku zadního kola. Teď už jen se věnovtat dál, jak vyřešit vzadu místo "osmy" případné dvě "céčka". |
|
na cesty do práce
(misil) RP (26.6.2022 6:21)
|
a ted totez na predni kolo! |
|
na cesty do práce
(sulimanek) (25.6.2022 23:51)
|
na jednom schodu to drcne trikrat misto dvakat. to se vyplati |
|
na cesty do práce
(Dadam) RP (25.6.2022 23:19)
|
Abyste se neposrali. Jo, je to kokotina. Jo, je to dobré jenom na asfalt. Nový asfalt. A jenom po rovince. Ne, nemá to žádné výhody oproti normálnímu kolu. Ještě někdo objevil Ameriku? |
|
na cesty do práce
(Bobsik) RP (25.6.2022 23:11)
|
tohle je jak většina "vylepšení" dnešní doby: "je potřeba pokročit!", "Ale šéfe, už nemáme co vymýšlet", "tak vymyslete něco co už funguje, ale udělejte to jinak" |
|
na cesty do práce
(bilanula) (25.6.2022 23:03)
|
Jo a ten proměnlivej rozvor se bude výborně chovat i v zatáčkách. |
|
na cesty do práce
(WTH) (25.6.2022 22:57)
|
má to nějakou výhodu oproti normálnímu kolu? Krom výrobní a údržbové náročnosti? nebo zas někdo vyvinul nějakou píčovinu a na kickstarteru mu lidi nasypou ještě miliony? |
|
na cesty do práce
(bilanula) (25.6.2022 22:53)
|
Na asfalt dborí. Co na nerovném povrchu, kdy bude poslední a předposlední kolo v jiné výšce nad terénem? |
|