budoucnost elektromobilů
(hujerovci) (4.12.2022 12:28)
|
... a mě se válí a půdě starý (třeba dětský) kola, protože mi pořád nějak přijde škoda je hodit do šrotu. ne, že bych je potřeboval nebo byl skrblík, ale nějak z principu... když jsou to pořád funkční věci. budu se nad tím asi muset ještě zamyslet... |
|
budoucnost elektromobilů
(HAHAHAHA) (3.12.2022 1:19)
|
Donovanstangiano: ne, elektroauticka DHL nebyl zadny provar. Pro info pro neznale, DHL skoncila vyrobu, protoze uz naplnila stavy a protoze neni firma pro vyrobu aut, ale prepravni spolecnost. Zacali s tim protoze v te dobe zadna vhodna varianta elektrododavky nesla koupit, skoncili s tim protoze uz se na trhu objevilo dost vhodnych vozu od zavedenych automobilek. Tenhle hoax taky bude zit asi jeste 20 let, co? |
|
budoucnost elektromobilů
(majxik) RP (2.12.2022 13:31)
|
Vlastne normlani, pro firmu je jednodusi kdyz zkrachuje vse nechat ladem nez ekologicky zlikvidovat nebo resit prodej. Docela ironie ale smutna pravda. Deje se to i s konvencimi sdilenymi kolama, klasickyma autama nebo kolobezkama. |
|
budoucnost elektromobilů
(čert) (2.12.2022 12:12)
|
díky Aris! |
|
budoucnost elektromobilů
(Aris) RP (2.12.2022 11:08)
|
Snopes zde [odkaz] , abychom predesli nepodlozenym dohadum smerujicim k diskreditaci EV |
|
budoucnost elektromobilů
(wd43) (2.12.2022 7:58)
|
pochybuju ze v tom jsou baterky, a pokud jsou, pak uz nefungujou. Funkcni baterku by takhle venku nikdo nenechal, prece... |
|
budoucnost elektromobilů
(Donovanstangiano ) (1.12.2022 21:18)
|
Nedopadla takto podobne elektroauticka DHL, to byl taky provar jak prase. |
|
budoucnost elektromobilů
(trada) (1.12.2022 20:45)
|
proc to rovnou nehodi do stoupy/vysoky pece? teda po vyndani baterek |
|
budoucnost elektromobilů
(Neregistrovaný Eric Cartmenez, dříve Eric Cartmen.) (1.12.2022 19:55)
|
Jako podpěra pro růst býlí? Ekologické! |
|