mašinka
(NikdySeNezaregistrujiMiSebralNick) (28.12.2022 0:29)
|
@ av: To je možné, ale ty vagóny vypadají staré, hádal bych, že jezdily s parníma mašinama a dokážou se bez dieselu obejít. Jo, je možné, že sice vypadají staře, ale elektřinu a tlak potřebují z mašiny. |
|
mašinka
(av) (27.12.2022 22:28)
|
Ten diesel je tam kvůli elektřině a hydraulice. |
|
mašinka
(NikdySeNezaregistrujiMiSebralNick) (27.12.2022 21:01)
|
Pokud by měla parní mašina opravdu táhnout vlak, tak by spotřebovala hodně uhlí a hodně vody. A to je dost komplikované doplňovat, když infrastruktura na to už desítky let neexistuje. A taky by potřebovala někoho, kdo ji fakt umí obsluhovat, tedy kdo správně odhadne, kolik páry bude potřebovat na který kopec a dopředu si ji udělá. Tak se někdy dělá, že vepředu je parní mašina, co si topí skoro naprázdno - kvůli efektu. A vzadu je lokomotiva, co to oddře (a jistí, když se parní mašina porouchá) |
|
mašinka
(Atarian) RP (27.12.2022 20:56)
|
Zacatek: 0:40. Nemate zac! |
|
mašinka
(pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (27.12.2022 20:55)
|
kvůli vlakovému zabezpečovači. Zatím se do těch parních neinstalují moderní kontrolery. kvůli autenticitě. |
|
mašinka
(krisbi2) (27.12.2022 20:26)
|
Co ten diesel na konci?? |
|
mašinka
(kdotovíodpoví) (27.12.2022 18:44)
|
nemá na to mašinfíring parta nějakej fígl, třeba že kousek před tunelem a v tunelu se nepřikládá, aby zrovna z komína nešly ty největší sračky? stejně tam musí jet pomaleji... |
|
mašinka
(morlor) RP (27.12.2022 15:59)
|
neškodí to kaprům ve vodě? |
|
mašinka
(giffii) (27.12.2022 13:19)
|
to z komína zbelie až kus nad komínom = prevažne vodná para |
|
mašinka
(Dr.Str.) RP (27.12.2022 13:14)
|
Při cestě tunelem rychlostí menší jak 22 km/h všichni cestující umřou, protože jim dojde vzduch. |
|
mašinka
(Jejfj) (27.12.2022 12:40)
|
To je fejk za tie roky tam musi byt spust ako by povedala bolsevicka greta a jej vedci na oteplovanie |
|