ČasProŽeny  |  Pravda24  |  HobbyDeník  |  MyMuži  |  MotorGuru  |  ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  VipShow  |  TechSvět  |  ČasProBydlení



disel power (18.4.2023 10:37)
+ x !  Známka: 3Váha: žádná


Komentáře (6) Komentovat Nezobrazovat

disel power (mrtka) (18.4.2023 22:07)
dlouhá tyč se používá na vodě kde je nějakej porost, případně malá hloubka

disel power (morlorRP (18.4.2023 18:17)
[odkaz]

disel power (AtarianRP (18.4.2023 15:28)
Chlapci se uz nemuzou dockat, az i k nim dorazi civilizace a konecne budou moct nahradit tyto monstra efektvnim a ekologickym elektromotorem!

disel power (ZivaKundaRP (18.4.2023 13:39)
Ta dlouhá tyč je kvůli manévrovatelnosti. Čím delší tyč, tím delší páka a tím ostřejší zatáčka. Plus to rychleji reaguje na "kormidlo". Když se otočí kusem plechu na zadku lodi, musí proud ze šroubu ten plech omývat a trvá to sto let, než plavidlo zareaguje. Tady cukne s tyčí a loď už bere náklon do zákruty. Což je důležitý při husté říční doprvě a tradičně bordelu co jim tam plave.

disel power ([Jooky]) (18.4.2023 11:47)
@an00bis v zalomeni 2x menis smer ktorym ide hriadel. To znamena 2x nejaka klbova spojka, alebo ozubeny prevod. Vsetko to musis mat v prevodovkovom oleji. Jedina moznost to servisovat (alebo uz len vymenit olej), je ak lod vytiahnes na breh == vyssia poruchovost, finnancne narocnejsi servis a udrzba ... na rovnej tyci sa ti nema co pokazit a servis spravis, aj ked je lod na vode.

disel power (an00bisRP (18.4.2023 11:41)
Ví se proč někde používají tyhle vrtule na dlooouhé tyči místo "u nás běžného" zalomení? Je to dané "jednoduchostí" konstrukce nebo kuli hlobce ponoru?