multimilionářské starosti
(Seňor Loco) (18.4.2023 22:22)
|
... nebo máš ten obytňák tak nehorázně velkej, že auto zaparkuje vzadu uvnitř toho obytňáku. |
|
multimilionářské starosti
(re Tr) (18.4.2023 21:01)
|
Tr: Není, tím že dá transfer case do neutrálu, tak vlastně odpojí obě nápravy od převodovky, tudíž je jedno, jestli má zařazené P, N, R nebo D. Prostě výstup převodovky není nikam připojenej ... |
|
multimilionářské starosti
(upupp) (18.4.2023 18:37)
|
a nebylo by méně sraní tahat za bus podvalník a na něm ten jeep vozit? |
|
multimilionářské starosti
(Tr) (18.4.2023 18:34)
|
neni blbost "transmission in park"? Ved to potom ma zaseknut kolesa, ma dat do neutralu, nie? |
|
multimilionářské starosti
(Platan) RP (18.4.2023 18:31)
|
povim ti tajemstvi, auto muze brzdit i bez posilovace |
|
multimilionářské starosti
(kmotra) RP (18.4.2023 17:27)
|
To auto má nastartované po celou dobu co je ve vleku? Pokud ne tak nejde posilovač a nemůže to brzdit. |
|
multimilionářské starosti
(MatSP) RP (18.4.2023 17:10)
|
@pop: v US se hojně užívá elektronická brzda. Takový bazmek se namontuje někam k brzdovému pedálu v autě a vlek má brzdy ovládané elektricky podle polohy pedálu. Má to výhody i nevýhody oproti u nás běžné náporové brzdě. Je s tím sraní, ale zase to nedělá potíže třeba při couvání do kopce. |
|
multimilionářské starosti
(pan_cerny) RP (18.4.2023 16:47)
|
@marvin: To bude spíš Texas |
|
multimilionářské starosti
(pop) (18.4.2023 16:18)
|
Jo, s tím jsem se setkal několikrát, když jsem jezdil po národních parcích. Netuším, jestli tam měli i ten brzdový pedál tenkrát, ale řekl bych, že je to i zbytečné. Dalo by se to udělat podobně jako brzděné vozíky. |
|
multimilionářské starosti
(marvin01) RP (18.4.2023 14:32)
|
Na konci to vypadá, jako když má na zrcátku českou vlajku |
|