ACER_-_duvod_k_reklamaci.jpg
(Hosana) (17.2.2012 13:25)
|
Tak takuto zavadu vyrieši jedine defragmentácia HDD |
|
ACER_-_duvod_k_reklamaci.jpg
(selos) RP (17.2.2012 10:15)
|
btw. Já měl Acera Aspire (něco něco ) měl jsem ho 6 let. Jediné co jsem dělal, tak cca jednou ročně reinstalce OS a za celou dobu se mi v něm vy*ral akorát větráček, který jsem za pár stovek koupil nový...Věřím tomu, že nevylít na něj, téměř v kómatu, skoro celé pivo, tak by fungoval do teď. |
|
ACER_-_duvod_k_reklamaci.jpg
(selos) RP (17.2.2012 10:10)
|
@ffffffuuuu: když jsi tak inteligentní jak si o sobě myslíš, tak bys mohl pochopit že se jednalo pouze o vtip bohužel ale asi nejsi... |
|
ACER_-_duvod_k_reklamaci.jpg
(Fr_von_Dr.) (17.2.2012 9:37)
|
Z pohledu člověka ze servisu elektroniky můžu směle říci, že jasou takoví, kteří by to reklamovali. Nejlépe 10 dnů před koncem záruky, 3. stejná závada a vrátit peníze nebo na vás pošlu právníka. Fakt jsou takoví, buď s titulem Bc. nebo Mgr. anebo velké placaté obchody, kde nevědí, co prodávají. |
|
ACER_-_duvod_k_reklamaci.jpg
(sumy) RP (17.2.2012 9:27)
|
to Mipi: Asus F3S(teď už ho nafasovaly děti), jsem v práci dostal koncem roku 2007, několikrát spadnul a je to na něm pohledově znát-při zavření na sobě poloviny nesdí a jsou nakřivo, ale jnak fachá jak divej a nikdy mě nijak zásadně nenasr... |
|
ACER_-_duvod_k_reklamaci.jpg
(ffffffuuuu) (17.2.2012 6:09)
|
Ilfirinn: když tomu nerozumíš, tak se k tomu prosím nevyjadřuj vůbec. |
|
ACER_-_duvod_k_reklamaci.jpg
(jaaty) (16.2.2012 21:19)
|
noc nic sup ho na ebay a za 65e mas za 2 tyzdne opat novy dispaj
ps: na tom NB sa mi displej pokazil 5krat takze uz never again |
|
ACER_-_duvod_k_reklamaci.jpg
(anonn) (16.2.2012 21:17)
|
problem je v tom ze notebook by nejake to slapnutie mal prežit. Ja som mával Thinkpad pri posteli a neraz sa mi rano stalo ze som naneho stupil alebo kopol |
|
ACER_-_duvod_k_reklamaci.jpg
(Wegas) RP (16.2.2012 21:16)
|
koukam, lidi, co vi, ze u jakekoliv eketroniky plati, ze co kus, to original rapidne ubyva, tak vam vsem preju ststny zivot bez zavad a hlavne vam preju brzke procitnuti |
|
ACER_-_duvod_k_reklamaci.jpg
(kubaa) (16.2.2012 21:07)
|
V áčkách by to vyklepali a stočili by mu najety hodiny u harddisku (SMART parametr Power-On hours) |
|
ACER_-_duvod_k_reklamaci.jpg
(vtech) (16.2.2012 21:05)
|
Jednou jsme jich koupili asi 10 do firmy. Po roce jsem znacku pridal k MSI do kybilku s napisem "never-more". Mozna dneska delaj neco dobre, ale to uz se nikdy nedovim. |
|
ACER_-_duvod_k_reklamaci.jpg
(Mipi) RP (16.2.2012 21:03)
|
měl jsem asus a za dva roky 10 závad nakonec jsem jej prodal za 1/10 ceny a byl jsem rád ted mam acer 2,5 roku a je jako nový ani jeden škrábanec všechno funkční a za stejný výkon od jiné značky bych dal při koupi skoro dvojnásobek |
|
ACER_-_duvod_k_reklamaci.jpg
(Willy-X) RP (16.2.2012 20:55)
|
Taky nechápu Acer-hatery, já jsem s ním spokojenej. |
|
ACER_-_duvod_k_reklamaci.jpg
(Socca) RP (16.2.2012 20:52)
|
Prodam acer, jako novy, prvni majitel, jemne skrabnuti v dolnim rohu |
|
ACER_-_duvod_k_reklamaci.jpg
(Mates) RP (16.2.2012 20:29)
|
|
|