BA_Safarikovo_nam._po_rekonstrukcii_3.jpg
(HonzaRez) RP (5.1.2016 8:44)
|
Za cyklostezky by bylo potřeba někoho pvěsit, je to mor, který je všude... |
|
BA_Safarikovo_nam._po_rekonstrukcii_3.jpg
(Ondrej77) (27.12.2015 23:35)
|
Pre nezasvatenych: tato ulica bola na kompletku rekonstrovana vratane novych inzinierskych a vodovodnych sieti. Nechcem dehonestovat cely projekt, ale ako nosne oznacenia pren bola propagovvana cyklistika a cyklisti na zaklade coho ubudolm1 smer pre autodopravu. Preto je smutne ak toto je vysledok po 2 rocnej totalnej rekonstrukcii, kde bola priorita pre cyklistov |
|
BA_Safarikovo_nam._po_rekonstrukcii_3.jpg
(Vysmátá Bestie) (27.12.2015 22:00)
|
Býlý, no to se mi to zase jednou povedlo... |
|
BA_Safarikovo_nam._po_rekonstrukcii_3.jpg
(Vysmátá Bestie) (27.12.2015 21:59)
|
Řidič v končícim pruhu nemá přednost ani když tam značka je. Už jen tím, že má býlý podklad je jasné, že nejde o příkaz, ale o doporučení. |
|
BA_Safarikovo_nam._po_rekonstrukcii_3.jpg
(pocitujlasku) RP (27.12.2015 21:32)
|
nl12345: tak to si neviem predstavit, ako by to vyzeralo, keby cyklo chodnik koncil niekde v krizovatke.
El_Dejfo: u nas zipsovanie nie je automaticke, musi tam byt znacka, inak plati to, ze ak sa zbiehaju pruhy, tak prednost musi davat ten, ktoremu pruh "konci" - teda v tomto pripade cyklista |
|
BA_Safarikovo_nam._po_rekonstrukcii_3.jpg
(nl12345) (27.12.2015 21:24)
|
problem je, ze cyklochodnik vobec koncit nemusel, resp. mohol skoncit az za krizovatkou, miesto toho je na chodniku zbytocny obluk |
|
BA_Safarikovo_nam._po_rekonstrukcii_3.jpg
(m0rlor) (27.12.2015 21:11)
|
tam sa bude krasne zipovat, cyklistov do ciernych plastovych vriec. |
|
BA_Safarikovo_nam._po_rekonstrukcii_3.jpg
(Rappix) RP (27.12.2015 20:35)
|
3DChleba: Problém nevidíš proto, že tam žádný problém není. Uploader je prostě kokot. |
|
BA_Safarikovo_nam._po_rekonstrukcii_3.jpg
(3DChleba) RP (27.12.2015 19:13)
|
Pořád nevidím ten problém? Cyklopruh končí a dále sdílí cyklista pruh s řidičem. V USA na tohle mají ceduli "SHARE THE ROAD". |
|
BA_Safarikovo_nam._po_rekonstrukcii_3.jpg
(Kacoš) RP (27.12.2015 18:31)
|
Aspoň se při nepovedeným zazipování může auto uhnout do kolejiště, narozdíl od toho, kdyby se to připojovalo vedle zastávky. |
|
BA_Safarikovo_nam._po_rekonstrukcii_3.jpg
(El_Dejfo) RP (27.12.2015 16:56)
|
ahgf: Z mýho pohledu končí jeden pruh a vozidla jedoucí v končícím pruhu se maj řadit do průběžného pravidlem zipu, což bych teda rád v tomhle případě viděl v praxi. |
|
BA_Safarikovo_nam._po_rekonstrukcii_3.jpg
(chudoznik) (27.12.2015 16:53)
|
mlýnek na maso... |
|
BA_Safarikovo_nam._po_rekonstrukcii_3.jpg
(ahgf) (27.12.2015 16:50)
|
bude mať cyklista prednosť sprava? radšej risknem pokutu na chodníku ako bmwčko na chrbte |
|
BA_Safarikovo_nam._po_rekonstrukcii_3.jpg
(El_Dejfo) RP (27.12.2015 16:28)
|
Ad Pardubice: Zas na tý Dukle jsou ty pruhy oddělený přerušovanou čarou, a pak přecházej v ty piktokoridory (fujtajbl, co to je za slovo?), kvůli tomu, že tam je křižovatka s odočovacím pruhem a klasickej cyklopruh by se tam nevlez. Za to ve městě za SPŠE, to je lahůdka, tam se vjíždí rovnou ze stezky a hned za tim je zastávka... Nedivil bych se, pokud by něco jako úhlopříčnej přechod bylo na otevřený Gorkýho, vzhledem k tomu, jak dlouho to bylo zavřený tam musí bejt nehoráznej paskvil. |
|
BA_Safarikovo_nam._po_rekonstrukcii_3.jpg
(emsy) RP (27.12.2015 15:59)
|
Petko je hviezda kazdeho obrazku |
|