CSR.jpg
(agg) RP (13.6.2023 13:52)
|
Hlavní město měl být Banský Zvolen! |
|
CSR.jpg
(jkl) (14.10.2019 0:00)
|
@Kotlár: jistě, ale to se bavíme o vzniku infrastruktury v době středověku. Kolem dálnic se staví až sekundárně, prvně musí být důvod vůbec tam tu dálnici stavět a tato dálnice má pramálo logického užití. Nespojuje hlavní sídla a musela by být doplněna řadou vedlejších dálnic. Míjí průmyslová centra, krom Zlína ), překvapivě. I po téměř sto letech je dostavba D49 stále ve hvězdách a nemá vysloveně prioritní postavení na mapě nedostavených komunikací. Proč asi. Jednoduše není třeba. |
|
CSR.jpg
(Tis I!) (17.8.2019 15:45)
|
Hmm. nějaké info ze kdy je tato mapa? Vzhledem k tomu, že je na mapě ještě Zlín, tak bych to viděl někdy kolem 2. světové, možná těsně po? Hmm a místo Otrokovic je tam Baťov, což podle wiki bylo mezi 1939-1946 (neoficialne od 1933). |
|
CSR.jpg
(obohacovač) (22.3.2019 10:42)
|
generál Kotlár: IMHO skôr by bolo hlavným mestom Žilina,.. Ale to ty nemôžeš pochopiť |
|
CSR.jpg
(martinique) (26.6.2016 7:45)
|
A ted si predstavte, ze by ji zacali po segmentech rekonstruovat.. |
|
CSR.jpg
(generál Kotlár) RP (19.11.2015 16:31)
|
Páteřní superdálnice? Podle vývoje posledních dvaceti let by Brno bylo za chvilku hlavní město a přerostlo by i Prahu. Okolo dálnic se přece nejvíc staví. Logicky. Dřív před vynálezem parního stroje se stavělo v okolí řek, protože tekoucí voda poháněla mlýny a jiné provozy, znamenala lacinou dopravu a zdroj vody pro zemedelstvi a pro prumysl a DNES se stavi vysadne co nejbliz dálnicím. |
|
CSR.jpg
(Mlyn) RP (1.1.2013 19:49)
|
skoda ze se nase Republika neudrzela v teto rozloze do dnes... |
|