D1_po_ranu.jpg
(generál Kotlár) RP (14.4.2017 21:31)
|
Normální romantická líbačka kamiónů. |
|
D1_po_ranu.jpg
(takypanic) (14.4.2017 20:51)
|
Jezdil jsem dodávkou a měla v papírech šířku 1995mm...
Jen dodneška nevím, zda se počítají i zrcátka... tak jsem konečně zagooglil... Prý se pro zákaz vjezdu počítají i zrcátka... a v TP je uvedená šířka bez... Takže tam nemůže skoro nikdo http://auto.idnes.cz/zuzene-pruhy-na-d1-0mm-/automoto.aspx?c=A140325_140120_automoto_fdv
|
|
D1_po_ranu.jpg
(karel (neprihlaseny)) (14.4.2017 20:24)
|
jiste |
|
D1_po_ranu.jpg
(Yety) RP (14.4.2017 18:49)
|
Tak jo, omlouvám se. Přestupek je už 81, ale body jsou až za 90+. |
|
D1_po_ranu.jpg
(RlP aka Nigrant) (14.4.2017 18:28)
|
ThE a keby si vlastnil loď/ponorku, tak by si na Moravu išiel ako? |
|
D1_po_ranu.jpg
(T.) RP (14.4.2017 17:45)
|
4 Yety: ne, přestupkem je už 81 km/h. Zbytek je na policajtech a ti skutečně staví až tak +12, + 15 km/h |
|
D1_po_ranu.jpg
(Th E) (14.4.2017 17:35)
|
Onehda jsem jel z Brna do Prahy ve Volvo X90 - neni tam mozne predjet kamion bez poradneho skrabnuti. Proste prilis uzke zuzeni, oproti Zapadni Evrope, kde s takovym manevrem nemam problemy. Ale D1? To neni dalnice, to je rychlostni silnice. A proto dalsich 10 let nejvejdu na Moravu. Letadlo/vrtulnik/lod/ponorku ci balistickou strelu nevlastnim. |
|
D1_po_ranu.jpg
(mxiq) RP (14.4.2017 15:56)
|
Zúžený 2,2m levý pruh je na pokutu i pro řidiče dodávky a ta se vedle kamionu v pravým většinou vejde. Ale druhý kamion? Profíci sice s kamionama dokážou neuvěřitelný věci, ale takovýhle kraviny nedělají. Jednoho "experta" jsem za chcíplým náklaďákem odmítl pustit do levýho, ale řidič zamnou vyměkl a pak tam čekal asi 1,5 hodiny než kamion od náklaďáku "oddělila" odtahovka |
|
D1_po_ranu.jpg
(Yety) RP (14.4.2017 15:55)
|
Nícméně přestupkem je až rychlost přes 90 km/h. |
|
D1_po_ranu.jpg
(takypanic) (14.4.2017 15:47)
|
Upozorňuji zdejší diskutéry na fakt, že kamiony nemají v česku povolenou 90ku, ale jen a pouze 80ku. Tak to furt nepleťte. |
|
D1_po_ranu.jpg
(Gebirgehund) (14.4.2017 15:31)
|
IOO: na peti minutach firma nic neusetri. A s pokutama muze pocitat uz ted, to neni problem. Ohledne dispecera - pokud neumi predpovidat budoucnost, tak stejne nevi, jestli bude naplanovane parkovista za 27 minut plne, nebo ne. Pan pes: diky idiotsky navrzenym regulacim tech 10 vterin muze znamenat den straveny v Nemecku na hranicich misto doma - pak uz to dava smysl, ne? Problem je, JAK jsou udelane regulace, kamionak je stejna obet, jako clovek s pokutou za 70km/h 500m za poslednim barakem, ale v obci. |
|
D1_po_ranu.jpg
(IOO) RP (14.4.2017 15:02)
|
kopecpes, nezabudni, ze kamionova doprava je z 99% komercna zalezitost. |
|
D1_po_ranu.jpg
(pan pes) (14.4.2017 14:58)
|
kamionaci jsou ztelesneny kokotismus. Aby prijeli o deset vterin driv, dvouminutovym predjizdenm vytvori kolonu spokojenych ridicu, v lepsim pripade puldenni zacpu. Co dodat? |
|
D1_po_ranu.jpg
(IOO) RP (14.4.2017 14:54)
|
Lebo ak by neboli presne limity, tak sa bude diat podobne ako s firmamy. Cenu budu mat taku, aby ratali aj s pokutami. Takze to skonci, ze vodic dostane pokutu, lebo firma mu to dala nepisane prikazom, ze ma riskovat. A co sa tyka statu, tak stat dovoluje dojazd do destinacie v niektore dni sviatkov, nie tranzit. Je dispecer, ktory vie kde je kamion a ma ho smerovat vhodnou cestou. Takze sice mas spravne pripomienky, sa len vyhovaras. Firma ma zaistit, pauzu a riesit ak je to problem. |
|
D1_po_ranu.jpg
(Gebirgehund) (14.4.2017 14:06)
|
- coz ale nema, protoze si za jizdy tezko muze prohlizet internet. Takze prijede na parkoviste, konec povoleneho rizeni za 5 minut (pul hodiny, doadte, dle libosti) a parkoviste plne. Na ulici zastavit nesmi. V obci casto zastavit nesmi, casto nesmi ani vjet. Na dalsi oficialni parkoviste v povolenem case a povolenou rychlosti nema sanci dojet. Na ktery z mnoha navzajem si odporujicich prikazu se ma vysrat? Dat magnet na tachograf? |
|