Diablo_III_04-02-2012.jpg
(HyprCypr) (4.8.2012 23:54)
|
Hodně špatně! Uploader zničil celý vtip názvem. |
|
Diablo_III_04-02-2012.jpg
(Abdul_Hasan) RP (5.2.2012 10:43)
|
blacky ehm... wow.... |
|
Diablo_III_04-02-2012.jpg
(Ork) RP (5.2.2012 10:34)
|
torchlight troll |
|
Diablo_III_04-02-2012.jpg
(Prasoclovek) RP (5.2.2012 10:34)
|
to je nic v porovnanim vystavby metra v bratislave, to sa stavia uz 17 rokov |
|
Diablo_III_04-02-2012.jpg
(Nox) RP (5.2.2012 9:59)
|
@holotrt: na vině je škatulkování. Ať chceš nebo ne, Diablo prvky RPG* má. Je hodně zaměřené na akci (a na item management a rozvržení skillů, myslim) ... takže když to chceš někam zařadit, tak prostě akční RPG. Některé RPG jsou zase víc povídací atd. Někdo má rád všechny variace, někdo jednu...
*) Navíc co je RPG není až tak jasné. Hodně lidí za to bere vylepšování postavy. V doslovném překladu ale stačí, abys za někoho hrál (roli). Na PC by do toho ale mohly spadnout i adventury atd. |
|
Diablo_III_04-02-2012.jpg
(blacky) RP (5.2.2012 4:02)
|
nechapem ako si niekto moze mysliet ze Diablo III bude fail Blizzard nevydal este nikdy zlu hru a pochybujem ze u Diabla III sa tak stane... a k obrazku... postavit budovu a vyvinut hru je podla mna nieco podobnych rozmerov |
|
Diablo_III_04-02-2012.jpg
(M.I.R.) RP (5.2.2012 1:22)
|
Já bych to spíš zakončil dálnicí D8 |
|
Diablo_III_04-02-2012.jpg
(SirIndy) RP (5.2.2012 0:28)
|
Almindor: Srovnavat to s dvojkou je dost mimo, trojka ve vsem daleko obsahlejsi, silenejch moznosti - a osobne tipuju ze nejvetsi problem je kvuli RMAH - protoze si nemohou dovolit udelat zavaznou chybu - normalne by se to proste opatchovalo, ale jakmile do hry zapojis realne penize, nemuzes napriklad udelat ani jediny character wipe a sebrat hracum nakoupene itemy + nutnost perfektni ochrany atd. Vyvoj dvojky proti tomu musela byt sranda, hotovo za tri nebo ctyri roky. |
|
Diablo_III_04-02-2012.jpg
(Almindor) (5.2.2012 0:20)
|
Este by som pridal, ze vytvorit hru v rozmere Diablo 2 (aj ked je ciastocne generovany obsah) je omnoho komplikovanejsie ako navrhnut a postavit lubovolnu zo spominanych budov (kazdy kto robil co len analyzu trochu vacsich IT projektov, alebo zarezal do game develu vie...). Samozrejme je to nieco ine ak uz mas pekny engine od niekoho a len splacas levely, ze ano... |
|
Diablo_III_04-02-2012.jpg
(Nedos) RP (4.2.2012 23:01)
|
Proč by nechrlili kraviny jako COD každej rok, kdkyž to lidi kupujou. Zatím ale Blizzard platí že co vydá tak je pecka. Bohužel to sebou nese velkou časovou prodlevu. |
|
Diablo_III_04-02-2012.jpg
(SirIndy) RP (4.2.2012 22:49)
|
Vestage: Neblizi viz info ze nabirani lidi do bety bude pokracovat behem dalsich tydnu a pak od ukonceni bety do vydani miva Blizzard prodlevu mesic az dva. Porad nemaj hotovej runestone system, budeme radi kdyz to vyjde letos. |
|
Diablo_III_04-02-2012.jpg
(SirIndy) RP (4.2.2012 22:45)
|
Vyvoj zacal v roce 2001 hned po vydani LoD, v roce 2005 vsechno zahodili a zacali znova. Ale ukazovat to verejnosti 4 az 5 let pred vydanim (200 si fakt mohli odpustit |
|
Diablo_III_04-02-2012.jpg
(lojza) (4.2.2012 22:44)
|
mw3 bych ani jako příklad odfláknuté hry nedával... to předhánění mezi BF a CoD dovedlo obě hry do sraček |
|
Diablo_III_04-02-2012.jpg
(milanko) RP (4.2.2012 22:33)
|
cakal som na konci slovenske dialnice.. |
|
Diablo_III_04-02-2012.jpg
(cpy) RP (4.2.2012 22:05)
|
Ja mam uz 2 kopie diablo 3ky, no proste botenie vo wowku sa vyplati |
|