Webhosting  |  Dárek od Slona  |  Domény  |  VPS  |  Portrétní focení  |  Tesla se slevou



Free Tesla service 03.11.2017 
Obrázek Free Tesla service
ridit blackout jako firmu oranzova bestie never give up admiral kuznecov Stay-safe-bros nemecko
Komentáře (30) Komentovat Nezobrazovat

Free_Tesla_service.jpg (WoytaRP (27.12.2017 4:17)
Prezden: O automatech vis kulove ty. Normalni automat ma hydromenic a uvnitr planetove prevody s brzdicimi pasy. DSG ma dve spojky, ktere moc velkou zivotnost nemaji. A brzdove desticky nevydrzi 400 000km ani omylem. Tak cca 100 000km pri normalnim jezdeni. 10 000km a mene, pri obcasnem okruhovem uziti.

Free_Tesla_service.jpg (přezděn) (6.11.2017 12:38)
@Prawda: Ty toho o Teslách asi moc nevíš, viď. Prostě tam ty brzdový destičky nezrezivěj, občas je člověk použije, ale ne tolik, aby se do 400 tisíc km nájezdu opotřebovaly. O automatech toho taky moc nevíš - "klasickém, více lamelovém automatu, jako má třeba Mercedes nebo VW" - normální automat VW je DSG, a tam se nic neobrušuje.

Free_Tesla_service.jpg (Prawda . . . ) (4.11.2017 21:13)
@Woyta: Jo, omluva. Ztratil jsem se v tom, předtím byl komentář o brzdách. ;-)

Free_Tesla_service.jpg (Prawda . . . ) (4.11.2017 21:11)
@..: Vztaženo na manuální převodovku. V automatech je třeba to měnit dle typu, ideálně každý rok nebo spolu s výměnou motorového oleje. Když koupíš nové auto s automatem (dle typu), a uděláš tu první garančku (výměna všech provozních kapalin), tak pak to auto klidně bude jezdit i 5-10 let bez větších potíži, i když se na ty intervaly výměn vykašleš. Většina majitelů pak situací řeší, až když jim převodovka špatně a/nebo pozdě řadí. Hlasité zvuky z motoru nebo převodovky je nevzrušují, dokud auto jezdí.

Free_Tesla_service.jpg (Prawda . . . ) (4.11.2017 21:02)
@.. : Je to jak říkáš, spíš je výměna oleje v převodovce škoda času a peněz, než nutnost. Pokud tedy olej neuniká a nebude se převodovka stejně přetěsňovat. O diffu to platí stejně. @Gembler: Ono právě to podřazení pata-špička je pro tvůj vůz/motocykl to nejlepší, co můžeš udělat. Výrazně se tak snižuje opotřebení převodovky (synchronizátory), pohonného ústrojí (ložiska všude okolo, držáky motoru, převodovky, podvozek) a pneumatik hnané nápravy + je to výrazně bezpečnější způsob na kluzké vozovce.

Free_Tesla_service.jpg (.:Gembler:.RP (4.11.2017 20:17)
Pokud je nekdo curak, nebo cvici v manualu brzdeni s podrazovanim stylem "pata-spicka", nebo jen casto jezdi po meste, nebo vsechno dohromady, jako ja, nemel by se ridit manualem a casem tu mtf vymenit, pac... no to uz tady napsal Prawda.

Free_Tesla_service.jpg (..) (4.11.2017 18:12)
Prawda: však já vím, ale spousta lidí mění i olej v manuálu a diffu. Obvykle tak po 100 000 km a tak (rozhodně ne s každou výměnou motorového oleje), ale mění a nemyslím si, že by tomu autu nějak škodili. Že to není životně důležité jako výměna oleje v automatu, to je pravda.

Free_Tesla_service.jpg (WoytaRP (4.11.2017 17:45)
Prawda: Ale ja mluvil o oleji.

Free_Tesla_service.jpg (Prawda . . . ) (3.11.2017 22:26)
+ ATF i ten motorový olej degradují teplem, věkem a namáháním. U motorového oleje, i když máš filtr, tak ty kovové části a ten uhlík ti z oleje udělá brusnou kaši. Tato kaše pak způsobí, že motor se hůř maže, je hlučný, můžou se ucpat hydraulická zvedátka ventilů (mlácení z hlavy), a vůbec ta brusná kaše zkracuje životnost motoru neboť urychluje proces opotřebení. Když pak u takového motoru vyměníš olej + filtr, ideálně i z výplachem, tak se sám nestačíš divit, jak tiše a hladce motor najednou běží. ;-)

Free_Tesla_service.jpg (Prawda . . . ) (3.11.2017 22:18)
@..: Doplním, jsou různé typy automatů, já mluvím o tom klasickém, více lamelovém automatu, jako má třeba Mercedes nebo VW. Uvnitř těch převodovek jsou mezi každým převodovým stupněm spojkové lamely, podobné jak na motocyklu. Proto cítíš takové to klouzání, když to řadí. Tyto lamely se opotřebovávají a zákon zachování hmoty mluví jasně, nikam se ty kousky těch lamel neztratí = jsou pak v te ATF a něco logicky chytí filtr. Je to hodně podobné jak motor a výměny oleje, tam se zase uvolňují kousky kovu + uhlík

Free_Tesla_service.jpg (Prawda . . . ) (3.11.2017 22:14)
@..: On ten olej právě zase v manuální převodovce tak rychle nedegraduje. Není tam ani vysoká teplota, ani velké namáhání. Pokud převodovka nevyteče = je tam dost oleje, ale zase ne moc, tak vydrží celou životnost vozu. Stejně jako třeba olej v diferenciálu. Až když si všimneš úniku oleje, budeš to zpravidla řešit přetěsněním skříně a jeho výměnou. Automat je jiná pohádka, tam to chce měnit pravidelně + filtr, ATF je velice jemná kapalina a nečistoty (spojkové lamely) ji zahušťují = začne to špatně řadit.

Free_Tesla_service.jpg (Prawda . . . ) (3.11.2017 22:08)
@Woyta: Pokud tam je standardní DOT 4 nebo DOT 5 kapalina, tak se musí pravidelně měnit z důvodů, které už jsem řekl Přezděnovi. ;-)

Free_Tesla_service.jpg (Prawda . . . ) (3.11.2017 22:06)
@přezděn: Životnost auta? Ty toho o automobilech asi moc nevíš, viď. Sice nejsem vyučený automechanik, ale brzdové kotouče se udržují použitelné právě používáním. Pokud brzdy nepoužíváš, kotouče ti zrezaví a pak jak je budeš chtít použít, tak nezabrzdíš. Stejný problém nastává u brzdových třmenu, když je nepoužíváš, zatuhnou, zpravidla zrezaví a zase nezabrzdíš NEBO zabrzdíš jednou a už nikam nepojdeš. Kapalina váže vodu, proto se mění co 2 roky, aby ti nerezivěl systém zevnitř.

Free_Tesla_service.jpg (přezděn) (3.11.2017 19:15)
Brzdová kapalina tam je, ale destičky se za životnost auta nikdy neměněj, takže ani kapalina. Brzdí to kromě výjimečných krizovek pouze rekuperací.

Free_Tesla_service.jpg (WoytaRP (3.11.2017 18:06)
Ano je tam dozivotni napln. Ale dle vyrobce je zivotnost auta jen 5 let. pak je zastarale a meli by jste si koupit nove a roztocit tak kola ekonomiky. Proc je ted vsude operativni leasing?

další...