ByznysDeník  |  MyMuži  |  ČasProŽeny  |  VipShow  |  TechSvět  |  MotorGuru  |  HobbyDeník  |  ČasProBydlení  |  NeposlušnéTlapky  |  Pravda24



GrynDyyl 29.11.2022 
Obrázek GrynDyyl
nove rtakety a hrdost lahne vratve Stale se zlepsuje You cannot rely on puberty skutecna konspirace vnutro je dolezite
Komentáře (58) Komentovat Nezobrazovat

GrynDyyl.jpg (MemR (1.12.2022 8:12)
Fakt si rozmysli, co chceš vlastně tvrdit. :D Sám jsi psal o cestě 50 kilometrů, potom o obecných případech (denní nájezd v ČR je 40 kilometrů), a teď najednou je ti až 380 kilometrů málo. ;) A ano, Toyota b4zX je narychlo splácané auto a je to vidět (o tom, že jim upadávala kola a musely je stáhnout a lidem vracet peníze nemluvě), ale jasně, v zimě je dojezd nižší kvůli topení. Já parkuju v garáži, kde je i přes zimu přes 10 stupňů, takže tak velký zásek nemám, přestože zrovna Stellantis topí taky hodně.

GrynDyyl.jpg (WoytaR (30.11.2022 23:54)
1616kg základ a baterka jen 45kwh. Takže auto na ježdení okolo komína s malou baterkou. Něco takového maximálně jen jako druhé auto. A ještě začalo období nízkých teplot, tak ten realný dojezd půjde ještě níž. Toyota to teď třeba v dánském testu při 4C dost projela.

GrynDyyl.jpg (MemR (30.11.2022 8:36)
„A auta použitelné velikosti a dojezdu začínají nad 1700kg“ Třeba e-C4 má jen něco přes 1600 kilo a je už dostatečně velké (délka 436 cm) i pro 5člennou rodinu. „K tomu klikatá okreska mezi kopci, kde často brzdíš a akceleruješ a jsi nad 25kwh snadno“ Ne, k příbuzným jezdím přes kopce s převýšením +-400 metrů, po okreskách 100-110 km/h, a spotřeba 17,5. 25 jsem měl když jsem se vracel z akce ustálených 150 na dálnici. ;)

GrynDyyl.jpg (WoytaR (29.11.2022 23:37)
Fiat 500E si fakt pořizovat nebudu. A ani e-Up. To jsou tak druhá auta do rodiny. A auta použitelné velikosti a dojezdu začínají nad 1700kg. I model 3 může mít dvě tuny. 16kwh je pro 3 běžný průměr. Topení staršího modelu si říkalo něco přes 2kwh. K tomu klikatá okreska mezi kopci, kde často brzdíš a akceleruješ a jsi nad 25kwh snadno.

GrynDyyl.jpg (Bolywůd) (29.11.2022 23:14)
Btw, Memovo elektroauto vypousti vic CO2 nez je limit pro "EL" na znacce. B-)

GrynDyyl.jpg (Bolywůd) (29.11.2022 23:05)
bohyn: V noci jedou vic solary, na mesicni svit a jaderka spi.

GrynDyyl.jpg (MemR (29.11.2022 22:05)
Woyta: 25 kWh/100 průměr? =) To si na dojíždění 50 kilometrů koupíš EV co má přes 2 tuny místo nějakého příměstského a pojedeš po okreskách 130? A opět, na tomhle chceš ukazovat běžný případ? :D Já jezdím dost agresivně převážně město, párkrát do měsíce i okresky a dálnici k příbuzným a dlouhodobou spotřebu za posledních 9 měsíců mám 15,4 kWh/100... Kdybych jezdil slušně nebo měl efektivnější auto (Model 3, Kona, Ioniq), tak za 13... (Když jsem se v létě snažil, tak město a okreska tam i zpět 11,9).

GrynDyyl.jpg (:.) (29.11.2022 21:49)
Woyta: Chápu skepsi, ale elektrárny i přenosová soustava mají lepší účinnost v konverzi energie než kdy dosáhne auto spalováním, dále je zde úspora s přepravou těžkých cisteren. Navíc má elektrický vůz podstatně jednodušší konstrukci, tedy i méně závad a menší potřeba servisu; pomiňme některé značky, jejichž vozy mají horší dílenské zpracování a různé vady z výroby. Na všem se každopádně pracuje; ropáci taky kdysi museli brát benzín z drogerií a chlastaly víc jak duha.

GrynDyyl.jpg (bohynR (29.11.2022 20:40)
Hmmm, 8:00, ranní špička. Většina aut je v tu dobu dobita přes noc. Jak vypadá ten mix v noci?

GrynDyyl.jpg (WoytaR (29.11.2022 20:27)
Mem: Abnormální spotřeba? :D Počítám s 50km denně. Moje trasa není rovina s konstantní rychlostí. Ale klikatá silnice mezi kopci. Takže 25kwh/100kmh. Víc pokud tomu přišlápnu. K tomu topení, klimatizace, ztráty při nabíjení a jsem na těch 20-30kwh za den. O nabiječkách v práci si můžeš nechat jen zdát. Velké nadnárodní firmy možná. Zbytek nebude vyhazovat peníze za zbytečnosti a použije je spíše pro rozvoj firmy. Rozvoj EV se čeká už přes století. Teď se zase čeká na lepší baterie s pevným elektrolytem.

GrynDyyl.jpg (:.) (29.11.2022 19:37)
Koukám HyperMAX se ze sebe rozhodl dělat pitomce.

GrynDyyl.jpg (KING_OF_OKENAR (29.11.2022 19:17)
7 měsíců z roka mě nabíjení auto stojí nula

GrynDyyl.jpg (HyperMAXR (29.11.2022 18:33)
no co, tak nám vnutí auta na uhlí. Budeme platit ČEZu za to, že za nás hází uhlí do kotle, a na každou pečlivě plánovanou cestu za příbuznými si vezmeme ČEZfinance a projdeme několika fight kluby, kde vítěz bere nabíjecí stojan. poté utrhneme přilepené klimatické aktivisty, očistíme ze zástrčky zbytky jejich kůže a lepidle, a v klidu a pohodě za obhajoby nabíjecího stojanu bojem nabijeme na dalších pár desítek kilometrů. Ta baterka před pár lety najela i dvě stovky, a byla s AAA zárukou, ale co se dá dělat

GrynDyyl.jpg (nx2kR (29.11.2022 18:31)
Ještě by to chtělo srovnat s benzínem/dieselem, bez toho jsou to nicneříkající čísla.

GrynDyyl.jpg (Detektor tachyonů) (29.11.2022 17:32)
tr45: Pořiď si Nucleostop a budeš nabíjet nejaderně.

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...