HDR_real_vs_games.jpg
(OptieX) (21.2.2011 3:06)
|
no-X:Myslím, že je to něco mezi. Rozhodně když jsem dlouho ve tmě a pak vejdu do osvětlený místnosti tak blbě vidím... a Když jsem v jeskyni a koukám malou dírou ven do sluncem zalitýho světa tak se taky HDR tvoří |
|
HDR_real_vs_games.jpg
(Ellrohir) RP (18.2.2011 0:27)
|
sftmrbullet: tos asi neviděl Morrowind v roce 2011 se všema možnejma plug-inama na lepší grafiku |
|
HDR_real_vs_games.jpg
(no-X) RP (17.2.2011 22:21)
|
OptieX: Právě, že ne. To co je na fotce vlevo nahoře není realita, jak jí vnímá člověk, ale jak jí zachytí senzor mobilu nebo obyčejnýho kompaktu, kterej nezvládá zachytit dynamický rozsah scény. Oko má dynamický rozsah vyšší než libovolná zrcadlovka, byť je to tak trochu práce mozku kombinovaná s dalšími mechanizmy oka. HDR ve hrách byl marketing... |
|
HDR_real_vs_games.jpg
(sftmrbullet) RP (17.2.2011 22:14)
|
nesnášim takhle přemrdanou grafiku, bůh žehnej morrowindu |
|
HDR_real_vs_games.jpg
(Mem) RP (17.2.2011 20:51)
|
Paia: jj, ale na starý a duplicitní hrnec |
|
HDR_real_vs_games.jpg
(OptieX) (17.2.2011 20:23)
|
No jo, hezky obrazek. Jde teda o to, že ve hrách chceme prožívat realitu a na fotkách vidět realitu. No prostě hdr ve hrách přesvětlení ukázat jako v realitě a na fotkách ho zase nechcem aby jsme na tý fotce viděli co nejvíc. |
|
HDR_real_vs_games.jpg
(ffz) (17.2.2011 19:01)
|
jn, ve spouste her clovek musi kutit v konfigurakach aby nekoukl na bilej objekt a neusmazil ho BLOOOOOOOOOM |
|
HDR_real_vs_games.jpg
(Paia) RP (17.2.2011 18:57)
|
to sedí jak prdel na hrnec |
|