Helicopter_Size_with_a_little_more_data.jpg
(Li-borg) (6.10.2021 16:51)
|
A beru svou poznámku zpět. Teď sem si domyslel, že to poslední
nečitelné slovo v poznámce u každého stroje asi není "buřt". |
|
Helicopter_Size_with_a_little_more_data.jpg
(Li-borg) (6.10.2021 16:47)
|
Není to tím, že ten nebyl sériově vyráběn? |
|
Helicopter_Size_with_a_little_more_data.jpg
(cojeeeee) (6.10.2021 15:15)
|
Zapomněli jste na Mi-12...to je největší vrtulník, který kdy létal. |
|
Helicopter_Size_with_a_little_more_data.jpg
(slavek-) RP (6.10.2021 14:40)
|
Tgr: na mém ATARI 800XL je to dobře čitelné. |
|
Helicopter_Size_with_a_little_more_data.jpg
(Krucifix) RP (6.10.2021 11:49)
|
(O.O) Když se v Ostravě stavělo velké obchodní středisko, tak zjisti, že nemají dost velké jeřáby s dlouhým ramenem aby položili vzduchotechniky, klimatizace a výměníky na místo. Povolal se z ruska Mi-6 (asi levnější varianta Mi-26) a ten jim je tam prostě položil jak Voloďa pytle betonu z kamionu |
|
Helicopter_Size_with_a_little_more_data.jpg
((O.O)) (6.10.2021 9:56)
|
zoradené sú podľa výrobcu |
|
Helicopter_Size_with_a_little_more_data.jpg
((O.O)) (6.10.2021 9:52)
|
doteraz som myslel, že najväčší je chinook, len aká je ekonomika oplatí sa lietať s Mil Mi-26? |
|
Helicopter_Size_with_a_little_more_data.jpg
(Modus) RP (6.10.2021 9:37)
|
tak seřazené jsou, to je evidentní |
|
Helicopter_Size_with_a_little_more_data.jpg
(adams) RP (6.10.2021 9:10)
|
[odkaz] |
|
Helicopter_Size_with_a_little_more_data.jpg
(pacho) RP (6.10.2021 9:03)
|
[odkaz] |
|
Helicopter_Size_with_a_little_more_data.jpg
(Carloss (nepr.)) (6.10.2021 8:32)
|
A seradit by je neslo? |
|
Helicopter_Size_with_a_little_more_data.jpg
(Tak_určitě) (6.10.2021 8:30)
|
Obrázek, praktický znázorňuje limit energie, který jsme schopni na nějakou použitelnou dobu čerpat z nějakého zdroje... |
|
Helicopter_Size_with_a_little_more_data.jpg
(Tgr) (6.10.2021 8:30)
|
Je tam víc, zato nečitelných dat. |
|