Ikea today 03.10.2011 
Obrázek Ikea today
only red.lines matter flastenecke lypido zachraneno Enough-musk-is-enough IT dinosauri Career change cyklus ruske propagandy
Komentáře (18) Komentovat Nezobrazovat

Ikea_today.jpg (JT) (20.10.2022 21:40)
von velkej a těžkej vůz nemusí být vždy výhoda - třeba mizerná manévrovatelnost, zvlášť když je nachcáno nebo nasněženo

Ikea_today.jpg (kokos) (6.12.2012 11:47)
tohle neni auto, ale nakupni taska na kolech :-D

Ikea_today.jpg (.:Gembler:.RP (11.10.2011 12:44)
jste vedle. smart neni pevnější, jenom lehčí s menší kynetikou, takže se prostě odrazí jako míček. lidi uvnitř se rozeserou na paštiku a posádka pak vyteče dveřma. na semaforech dávám i motorky a městské skůtry s krátkou převodovkou. mám hondu civic B-) každej traktorista to na mě zkouší

Ikea_today.jpg (SiegFriedRP (4.10.2011 6:13)
A že se s tím nejezdí závody? Co je potom tohle? [odkaz]

Ikea_today.jpg (SiegFriedRP (3.10.2011 22:26)
martasex: Já nepsal o střetu s větším vozem. Ale o crashtestech. Do zdi. Ovšem na youtube jsou různé testy smarta i proti větším vozům a trvám si na svém, že to auto je velice pevné. I když do něj nabourá větší a těžší vůz, karoserie/skořepina nadovolí natlačit něco na posádku. Ovšem tak malá deformační zóna má neblahý vliv na neupevněné orgány... Jak jsem psal...

Ikea_today.jpg (martasexRP (3.10.2011 21:54)
:-) a teď si to zkuste porovnat. Smart 90 na okresce a proti tomu MPV s velkým motorem (třeba V6 3,3 nebo řadovej 4 válec 2,2) taky devadesát. Mám obavu o život lidí ve smartu. Třeba fiat 500 s pěti pustili proti X5 se třema a ti ve fiatu by byli na kaši a v X5 maximálně zlomená noha. A to je 500 novější a větší auto, ale co dál se falešně utěšujte. B-)

Ikea_today.jpg (SiegFriedRP (3.10.2011 21:20)
No, pevnost karoserie je neuvěřitelná. Spíše bych se bál vnitřního poškození, např. utržených ledvin apod. Ale je to městské autíčko, s kterým málokdo bude riskovat a jezdit 140 rally mezi stromy

Ikea_today.jpg (PaulZy) (3.10.2011 21:07)
No, nechtěl bych se s tím autem skládat :o)

Ikea_today.jpg (SiegFriedRP (3.10.2011 20:00)
martasex: Jsem rád, že jsem vás pobavil, ale co kdyby jste si nejdříve našel někde na youtube některý crash test. Nemusel by jste se pak ztrapňovat! Ano, má krátký čumák, ale velmi pevnou skořepinu. Samozřejmě deformační zóna je důležitá, ovšem s tímhle vozem nebudete jezdit 300, že ano ... Zde crash test v 70 mph (110km/h) za hodinu, zkus tak samo porovnat jiné vozy... Na youtube jsou porovnání, to už asi ale jnadeš sám... [odkaz]

Ikea_today.jpg (martasexRP (3.10.2011 18:48)
Vysoká bezpečnost :-DDDDD sem si poprskal "sklo". Tak OK, pojďte, dáme čumákovku. I motor mého auta je větší, než celej tenhle přepravovač (o autu nejde mluvit ani vtipem). A pro toho světelnýho sprintera: Nenapadlo vás, že nikoho nenapadlo s tímhle závodit? :-DDDDDD

Ikea_today.jpg (SiegFriedRP (3.10.2011 18:13)
Pro lidi co nepotřebují někoho vozit do práce, třeba jen jednoho kolegu, pro lidi co nemají děti, to je ideální auto. Malá pojistka, malá spotřeba, vysoká bezpečnost... Já bych to bral ...

Ikea_today.jpg (jimmyRP (3.10.2011 18:09)
na souloz je dost velky, tak co... jen to musis delat pres blatnik :-D

Ikea_today.jpg (shmirgelRP (3.10.2011 13:34)
Aerodynamic brake? Not so SMART. :/

Ikea_today.jpg (tereiRP (3.10.2011 12:43)
není nad kabriolet, odvezu jakkoliv dlouhý náklad, za předpokladu že ho postavím svisle. Nikdo se do auta necpe, nikdo nechce nikam odvést, prostě paráda

Ikea_today.jpg (fousac) (3.10.2011 12:07)
@asdfasfdsa: to parkovani uznavam... ale jinak nedam na svy mondeo kombajn dopustit... lezeni 190x130 nema leckdo ani doma, vsech 5 lidi v aute si natahne nohy, spotreba mensi nez smart... pumprdentně hodobóžový vozidlo... B-)

další...