Jourova_ridicka.jpg
(OyszterBangCock) (12.7.2021 7:39)
|
Obrazok platí pre zadokolku nie pre predohrab. |
|
Jourova_ridicka.jpg
(SirIndy) RP (10.3.2017 18:29)
|
Osobne spojku neseslapavam, clovek ma v tu chvili plno prace s volantem. Je tu nekdo kdo jo? |
|
Jourova_ridicka.jpg
(Sheppard) RP (7.3.2017 23:51)
|
třeba to chce driftnout, no.. |
|
Jourova_ridicka.jpg
(Eric - Cartman) (6.3.2017 11:09)
|
A třeba by záchranář mohl být muslim a mít modlitbu a pak říct, že na ni nebude šahat, že je to podřadná ženská a k tomu ještě řídila auto |
|
Jourova_ridicka.jpg
(fananek) (6.3.2017 9:38)
|
Musíme doufat že brzo dostane skutečný smyk a bude od ní konečně pokoj !!! |
|
Jourova_ridicka.jpg
(m2a) (6.3.2017 9:09)
|
je to manipulativní píča |
|
Jourova_ridicka.jpg
(PolicejniProvokater) RP (6.3.2017 9:02)
|
myslim, ze na svete je uz dost ludi na to, aby sme mohli zabijat aj za hlupost |
|
Jourova_ridicka.jpg
(zajdarajda) (6.3.2017 8:40)
|
Nebesa nebesíčka, když čtu diskusi, kolik odborníků na smyky má Česko! Chytrý národ! |
|
Jourova_ridicka.jpg
(Woyta) RP (6.3.2017 8:29)
|
Zalezi na konkretni situaci. Ale pokud u predohrabu utece zadek, tak je opravdu nejjednodusi dat kontra a lehce pridat. Ale nesmi se to prehnat. Jinak se zadek rozvlni jako ocas. [odkaz] |
|
Jourova_ridicka.jpg
(Eric - Cartman) (5.3.2017 23:32)
|
asi by se ji někdo měl podívat na papíry ... ta ženská je na silnici nebezpečná |
|
Jourova_ridicka.jpg
(brnonymous) RP (5.3.2017 23:22)
|
dvoutecko, nahon na to roli ma zasadni, predstav si, kdybys v takove situaci pridal plyn u auta se zadnim nahonem. To by byla docela sranda. U zadohrabu bys naopak musel prudce zaradit nizsi rychlost a brzdit motorem. |
|
Jourova_ridicka.jpg
(456) (5.3.2017 22:58)
|
Předohrab, přetáčivý smyk, uberte plyn. A pořádně to roztočíte! |
|
Jourova_ridicka.jpg
(..) (5.3.2017 22:37)
|
Čímž se nezastávám té ženské (která mi je celkem u prdele). Jen poukazuju na to, že ten obrázek dole není univerzální návod na smyk. |
|
Jourova_ridicka.jpg
(..) (5.3.2017 22:33)
|
Už to tu zaznělo, ale typická situace: auto s koncepcí "vše vepředu" (takže asi tak 90 procent aut v provozu), řidič v zatáčce ubere prudce plyn nebo zabrzdí a lehkej zadek se ještě nadlehčí a zadní kola ztratí trakci. V takové situaci je skutečně žádoucí přidat plyn, aby se přesunula váha dozadu. Druh náhonu v tom nehraje zdaleka takovou roli, jako vyváženost auta a opravdu excelentně vyvážený jsou snad jen některý supersporty. I slavnej bramborák je v tomhle úplně nahovno (ikdyž lepší než škodofky). |
|
Jourova_ridicka.jpg
(el_nortueno) (5.3.2017 21:50)
|
Viděl jsem s ní několik rozhovorů a je to neuvěřitelně odporná kreatura. |
|