KFOR 11-01-2012 11.01.2012 
Obrázek KFOR 11-01-2012
only red.lines matter flastenecke lypido zachraneno Enough-musk-is-enough IT dinosauri Career change cyklus ruske propagandy
Komentáře (9) Komentovat Nezobrazovat

KFOR_11-01-2012.jpg (Indy) (12.1.2012 21:10)
sedi mimo to zkama bere ten filtr vzduch pro turbinu. jsou dolozeny horsi veci ale radsi bych se privazal. osobne bych radsi kupé pro 6 s baglama jak je v Mi-24 :)

KFOR_11-01-2012.jpg (sumy) (12.1.2012 9:01)
Tohle je prd, ale za WW2 když slováci lítali na aviích 534, tak je zdokumentovanej případ, kdy týpek přivez druhýho sestřelenýho pilota na křídle. To musí bejt teprve mazec :-O

KFOR_11-01-2012.jpg (EvanSRP (11.1.2012 20:53)
"Chlapec zlobil"

KFOR_11-01-2012.jpg (HovnojetipotomRP (11.1.2012 19:13)
tohle je z Kosova ze cviceni ... ale v Afghanu se to uz minimalne dvakrat pouzilo v praxi pro evakuaci jednou u britu a jednou u amici kteri na to prisli ... i nase SF jsou na tuhle variantu nouzoveho prepravy pripraveni ... zadny photoshop v tom nehledejte

KFOR_11-01-2012.jpg (D3moneCZekRP (11.1.2012 18:26)
a mé skleněné oko mi říká, že už to tu někde v historii je

KFOR_11-01-2012.jpg (ramirez) (11.1.2012 18:02)
v jisté vojenské akci toto bylo použito doopravdy. borci se přivázali na apač a letěli.. jen si nevzpomenu ve které přesně.

KFOR_11-01-2012.jpg (Killer Koly) (11.1.2012 17:54)
ptakovina. sedi pred motorem a tam je takove sani, ze by ho to bud nasalo do motoru nebo by ho proud vzucu od rotoru srazil z vrtulniku

KFOR_11-01-2012.jpg (Rori) (11.1.2012 17:42)
Mariňáci mají takové pořekadlo: "je lepší se špatně vézt než dobře jít" tak piloti vrtulníků to asi převzali a upravili na: "je lepší špatně letět než dobře jít" :-D :-D

KFOR_11-01-2012.jpg (Tolja) (11.1.2012 17:33)
Silly soldier, you missed your war - vietnam was 40 years ago