KFOR_11-01-2012.jpg
(Indy) (12.1.2012 21:10)
|
sedi mimo to zkama bere ten filtr vzduch pro turbinu.
jsou dolozeny horsi veci ale radsi bych se privazal.
osobne bych radsi kupé pro 6 s baglama jak je v Mi-24 |
|
KFOR_11-01-2012.jpg
(sumy) (12.1.2012 9:01)
|
Tohle je prd, ale za WW2 když slováci lítali na aviích 534, tak je zdokumentovanej případ, kdy týpek přivez druhýho sestřelenýho pilota na křídle. To musí bejt teprve mazec |
|
KFOR_11-01-2012.jpg
(EvanS) RP (11.1.2012 20:53)
|
"Chlapec zlobil" |
|
KFOR_11-01-2012.jpg
(Hovnojetipotom) RP (11.1.2012 19:13)
|
tohle je z Kosova ze cviceni ... ale v Afghanu se to uz minimalne dvakrat pouzilo v praxi pro evakuaci jednou u britu a jednou u amici kteri na to prisli ... i nase SF jsou na tuhle variantu nouzoveho prepravy pripraveni ... zadny photoshop v tom nehledejte |
|
KFOR_11-01-2012.jpg
(D3moneCZek) RP (11.1.2012 18:26)
|
a mé skleněné oko mi říká, že už to tu někde v historii je |
|
KFOR_11-01-2012.jpg
(ramirez) (11.1.2012 18:02)
|
v jisté vojenské akci toto bylo použito doopravdy. borci se přivázali na apač a letěli.. jen si nevzpomenu ve které přesně. |
|
KFOR_11-01-2012.jpg
(Killer Koly) (11.1.2012 17:54)
|
ptakovina. sedi pred motorem a tam je takove sani, ze by ho to bud nasalo do motoru nebo by ho proud vzucu od rotoru srazil z vrtulniku |
|
KFOR_11-01-2012.jpg
(Rori) (11.1.2012 17:42)
|
Mariňáci mají takové pořekadlo: "je lepší se špatně vézt než dobře jít" tak piloti vrtulníků to asi převzali a upravili na: "je lepší špatně letět než dobře jít" |
|
KFOR_11-01-2012.jpg
(Tolja) (11.1.2012 17:33)
|
Silly soldier, you missed your war - vietnam was 40 years ago |
|