Me_yesterday_-_I_know_nothing_about_cars.jpg
(pmaus) RP (5.5.2023 12:42)
|
Motor může být M52TU i M54, facelift kastle nebyl stejně jako změna motoru.
DISA klapka se dá velmi snadno repasovat, Vanos to samý. Největší prcačka je s olejovým separátorem.
Na to jak jsou ty vrány starý tak opravy jsou docela jednoduchý a levný. Zvládnu v garáži i já, levej ajťák.
|
|
Me_yesterday_-_I_know_nothing_about_cars.jpg
(jararak) (7.5.2014 12:35)
|
az nato ze motor je m52tu a nie m54. okrem toho tam este kapu cievky a par dalsich 100vak problemov. |
|
Me_yesterday_-_I_know_nothing_about_cars.jpg
(Bimmer) (4.5.2014 15:58)
|
Krocánek: tam se tohle nestává, jenom že žere olej, vdechne disa klapku, těsnění vanosu je z gumy, která degraduje při styku s olejem, co teprv separátor oleje.... každý auto má svý bolesti... |
|
Me_yesterday_-_I_know_nothing_about_cars.jpg
(Roumen) R (4.5.2014 12:17)
|
Presne takhle koukam do motoru. |
|
Me_yesterday_-_I_know_nothing_about_cars.jpg
(w8ers) RP (4.5.2014 10:36)
|
ano vsechny motory tohodle typu jsou bez poruch debile |
|
Me_yesterday_-_I_know_nothing_about_cars.jpg
(Krocánek) (4.5.2014 9:50)
|
U M54 v e46 se tohle nestává, ta pracuje, jak má... |
|