Domény  |  VPS  |  Webhosting  |  MDŽ se Slonem  |  Tesla se slevou



Not always distracted 13.03.2025 
Obrázek Not always distracted
Poetry Zokej Vana beda Cechum kterym cizak vladne Spy time zachodove dvere v poslanecke snemovne poradce totalitni prokuratorky
Komentáře (12) Komentovat Nezobrazovat

Not_always_distracted.jpg (anonykrysaRP (13.3.2025 21:58)
@barbucha a sam pises pitomost. "ui urcene pro pouziti v aute" je hezky blabol, ktery rozhodne neresi ten primarni problem, ze - prave na rozdil od mechanickeho ovladani - ho nejde pouzivat po hmatu. A je uplne jedno, jestli musis misto na cestu cumet na mobil nebo na na dotykac, ten problem je, ze na to vubec musis cumet. A treba koktavky u volantu nemaj nic treba na prehozeni alba.

Not_always_distracted.jpg (misilRP (13.3.2025 21:43)
dokud bude obri display levnejsi nez tlacitka, tak je trend jasnej

Not_always_distracted.jpg (cansRP (13.3.2025 20:09)
hlásím nenulový stupeň dupluvitosti [odkaz] 8-)

Not_always_distracted.jpg (luky__) (13.3.2025 14:48)
barbucha: Tak se mozna chytli za hlavu a predelali to, protoze neumoznit zmenit rychlost stirani za jizdy je fakt na hlavu.

Not_always_distracted.jpg (barbucha) (13.3.2025 14:15)
re luky: odkazuješ na článek z roku 2020. to už dávno neplatí. teď zapneš spuštěním jednoho cyklu (šlo vždy volantem) + kolečko nastavuje intenzitu

Not_always_distracted.jpg (barbucha) (13.3.2025 14:13)
re nerrg: první 3 věty naprosto nesouvisí s tématem, takže přeskakuji. strawmen je ten, že obrázek implikuje spouštění youtube (normálně nejde), implikuje rovnocennost používání telefonu a fixní obrazovky s ui určeným pro použití v autě (ani omylem).

Not_always_distracted.jpg (luky__) (13.3.2025 10:04)
waldo: Tady je clanek o tom, jak nekdo dostal pokutu za to, ze ovladal sterace pres displej https://www.auto-motor-und-sport.de/tech-zukunft/tesla-unfall-gerichtsurteil-gegen-touchscreenbedienung-fuer-scheibenwischer/ a v tom clanku je jasne napsano, ze sterace se u daneho auta daly pres volant jen zapnout a vypnout, ale neslo zmenit interval stirani.

Not_always_distracted.jpg (autokratorRP (13.3.2025 9:27)
dotykové displeje v autech rád nemám. naštěstí je ještě touchpad a hlasové ovládání, když k něčemu konkrétně není tlačítko.

Not_always_distracted.jpg (Nerrg) (13.3.2025 9:20)
Barbucha: Dívám se na recenze aut novinářů ze čtyř zemí. V zásadě jsou všichni zavázáni těm automobilkám, které jim auta půjčují a ještě je přitom vyvezou na pěkný ostrov. Všichni do jednoho přesto nadávají, že auta nemají tlačítka a jak je to nebezpečné. Nejvíc kvůli klimatizaci, ale jsou i modely, kde se asistenti vypínají na obrazovce. I VW vrací tlačítka, takže jaký strawman? https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/volkswagen-reintroducing-physical-controls-vital-functions

Not_always_distracted.jpg (barbucha) (13.3.2025 9:04)
žádné auto nepovolí mít puštěný youtube za jízdy na hlavním displeji. a jak už psal waldo - nastavení stěračů je na volantu u Tesly. Ale řekněme si na rovinu - podobné obrázky jsou dělány jen aby nasraly lidi pomocí chybných informací a špatných implikací. Vlastně je to obrázkový ekvivalent "strawmen" argumentační chyby.

Not_always_distracted.jpg (waldo) (13.3.2025 7:42)
nemusis, otocis koleckom na volante. rtfm

Not_always_distracted.jpg (luky__) (13.3.2025 7:09)
Tak treba v Nemecku je zakazano pouzivat dotykovou obrazovku auta za jizdy. Pokud chcete treba v Tesle upravit rychlost steracu, musite zastavit, zmenit nastaveni a pote pokracovat.