Peugeot_-_Reklama.jpg
(SirIndy) RP (10.3.2017 18:22)
|
Japonska benzinova atmosfera FTW. |
|
Peugeot_-_Reklama.jpg
(trj) (7.3.2017 18:25)
|
S tim 2.2Hdi je to opacne, Ford pouziva upravene HDI DW12 motory od PSA. |
|
Peugeot_-_Reklama.jpg
(brm brm brm) (7.3.2017 10:48)
|
@totumamja jj trnavský PSA jede trochu větší obrátky ale teď nevím nemají tam těch linek víc? V kolíně je pokud se nepletu jedna dvojlinka která má pak společnej výstup a dokončovací práce |
|
Peugeot_-_Reklama.jpg
(hm hm) (6.3.2017 22:47)
|
Sere se tam hlavně motor 2,2HDI, což je v podstatě motor od Forda. Do Ducata se dávají motory 2,3JTD z Iveca, které jsou na tom co se týče spolehlivosti lépe, až na velkou spotřebu oleje. |
|
Peugeot_-_Reklama.jpg
(totumamja) (6.3.2017 19:09)
|
(brm brm brm): Ja som pocul od brata co fachci v trnavskom PSA ze za 8 hodin tam vyleze z linky 450 aut (c3 p20
|
|
Peugeot_-_Reklama.jpg
(Kit) (6.3.2017 18:52)
|
jinak zrovna u koncernovych vozu znacky VW mam nejhorsi zkusenosti typu - "lamou se z toho plastove prkotinky za 2 az 5 tisic - a to ve velkem. Packy, tahla a ruzne blbustky... Jsem presvedcen ze je to zamer a proto bych si VW nikdy nekoupil, a na moderni skodovky se koukam podobne. |
|
Peugeot_-_Reklama.jpg
(Kit) (6.3.2017 18:46)
|
ja te chapu, sere se i rollsroyce. Osobne jsem se uz proplatil z "chci aby to melo co nejmensi spotrebu" na "hlavne at servis moc nestoji". Proto mam taky tu jednickocou oktavku, je to o tridu vyssi felicie ale stale to je takovy sprav si sam a to mi vyhovuje. Dobry byly Volva z osmdesatejch let, najezdy klidne i milion na motor, ale zraly 12-15 a to uz je na me trochu moc. Ale clovek nikdy nevi, treba byly tak spolehlivy ze clovek nakonec usetril, protoze nikdy nic nezpravoval |
|
Peugeot_-_Reklama.jpg
(..) (6.3.2017 18:40)
|
Ale jo, logiku to asi má. Jen jsem chtěl naznačit, že ani "prémiový" auto za X mega celosvětově uznávané značky není dokonalý, nevydrží všechno a sere se jako každý jiný. |
|
Peugeot_-_Reklama.jpg
(Kit) (6.3.2017 17:18)
|
Jde asi predevsim o vykon toho auta. Nektera normalni silnicni auta maji takovy vykon, ze kdyz s nimi chce clovek zkusit okruh naplno tak se ty brzdy proste musi upgradnout. A u toho "obycejneho poulicniho Porsche" to asi nekdy hrozi, rekl bych. |
|
Peugeot_-_Reklama.jpg
(Kit) (6.3.2017 17:12)
|
Jo no, spotrebka co dovede chytnout plamenem pokud se to poradne vosoli |
|
Peugeot_-_Reklama.jpg
(..) (6.3.2017 17:09)
|
Kit: brzdy jsou snad spotřebka, ne? Nikdy by mě nenapadlo projet se po okruhu a pak jít vyreklamovat kotouče. |
|
Peugeot_-_Reklama.jpg
(Kit) (6.3.2017 15:43)
|
To s tim Porsche spis bude tak, ze skutecne zavodni brzdy a kotouce jsou z cenoveho a praktickeho hlediska velmi neprakticke pro auto v beznem provozu. Ale auto v beznem provozu zase nezvladne ten zahul brzda plyn co se deje na okruzich. Podle me maj soudruzi z DDR opravneny strach z okruhu |
|
Peugeot_-_Reklama.jpg
(brm brm brm) (6.3.2017 14:48)
|
jo to máš jak Citroen C1, Peugeot 107 a Toyota Aygo - taky defakto to samý a leze to z fabriky v Kolíně - TPCA. Technická otázka jak dlouho myslíte že tam trvá přejít z výroby jednoho na druhé nebo třetí Ano byl to chyták - netřeba přecházet - lezou z toho na střídačku podle toho jak jdou objednávky. Při plném vytížení sjíždí z pásu jedno auto za 7 minut. |
|
Peugeot_-_Reklama.jpg
(_;_) RP (6.3.2017 13:11)
|
jj… Fiat Ducato, Peugeot Boxer a Citroen Jumper jsou totožná auta vyráběná v italském Val di Sandro |
|
Peugeot_-_Reklama.jpg
(OyszterBangcock) (6.3.2017 12:20)
|
hacik je ten..ze to nevyraba peugeot..ale fiat sevel |
|