Public_space_for_cars.jpg
(HonzaRez) RP (1.11.2018 11:19)
|
Koloběžkobuzna na hrat! |
|
Public_space_for_cars.jpg
(senediv) (31.10.2018 21:55)
|
Wolf. ty lávky chápu jako symboliku toho, že přechod je sice možná širokej, ale nejsi na něm úplně v bezpečí. to by se širokou lávkou naznačovalo blbě. |
|
Public_space_for_cars.jpg
(456) (31.10.2018 15:45)
|
Jaktože kurva v obchodě není !!! Protože zakázali auta, vč. zásobování. Proč kurva neopraví kanalizaci???? Protože zakázali vjezd i pracovním strojům. Proč nejezdí MHD? Protože onehdá tramvaj srazila na Barandově cyklistu, který se řítil dolů, v protisměru. |
|
Public_space_for_cars.jpg
(Cajgon) RP (31.10.2018 13:25)
|
Rauko3: hybaj na cestu, tam se muzes učit ohleduplnosti při kličkování mezi auty a matky s kočárky |
|
Public_space_for_cars.jpg
(nerrg) (31.10.2018 13:14)
|
HB: ještě musíš započítat, že se stavělo tak, aby okolo města šlo postavit hradby a uvnitř byly zcela nevyhovující hygienické a požární podmínky. Na začátku 17. stol. vznikla široká promenáda na Champs-Élysées v Paříži. 14. století: Nové Město bylo panovníkem založeno velkoryse. Jeho centrum, Dobytčí trh (nyní Karlovo náměstí), je dosud největším pražským náměstím, má rozlohu 8 ha. Ulice, jež do něj ústily, dosahovaly šířky 23–27 m. |
|
Public_space_for_cars.jpg
(Cpt.Oblivious) RP (31.10.2018 13:02)
|
Rouming jde asi fakt do rite, pokud tady dosud nikdo neparafrazoval pi. Veru Pohlovou, duchodkyni. |
|
Public_space_for_cars.jpg
(čech) (31.10.2018 12:58)
|
Tvl ono vzniklo ještě něco horšího než cyklobuzna, koloběžkobuzna! |
|
Public_space_for_cars.jpg
(Rauko3) (31.10.2018 11:52)
|
Mrdkokrál: Jezdím na koloběžce po silnici a to jak často mi řidiči aut nadávají a bezohledně ohrožují, je nesnesitelné. Mnohde jsem z důvodu bezpečnosti musel začít jezdit po chodníku
A naopak na inlinech se podle předpisů má jezdit po chodníku... a těch nadávek sklízím taky dost.
Chce to spíše od lidí trochu vzájemné ohleduplnosti. |
|
Public_space_for_cars.jpg
(ccd2) (31.10.2018 9:52)
|
a v tych autach su asi jasterice z vesmiru |
|
Public_space_for_cars.jpg
(Octagon) RP (31.10.2018 9:30)
|
Mrdkokrál: Kdo je to ciklista? Močící Slovák? |
|
Public_space_for_cars.jpg
(Wolf) RP (31.10.2018 9:14)
|
(povšimněte si prosím záměrně zmenšených chodníků a uzoučkých lávek neodpovídajících šířce přechodů pro chodce.) |
|
Public_space_for_cars.jpg
(Wolf) RP (31.10.2018 9:13)
|
A teď prosím o opačnou verzi z pohledu aut. |
|
Public_space_for_cars.jpg
(HB) (31.10.2018 8:58)
|
Tady je krasne videt pokriveny uhel pohledu. Kdyby se ty cesty nestavely pro vozidla, jak by asi byly siroke? Podivejme se na bezny odstup mezi domy ve stredoveku... |
|
Public_space_for_cars.jpg
(Mrdkokrál) (31.10.2018 8:07)
|
To je pravda, neškodilo by vykázat lidi kteří zabírají místo na chodníku tam kam patří, a na silnici. Chodník je pro chodce ne pro lidi táhnoucí nějaký naklad nebo jedoucí na něčem, takže všichni lidi na kolečkových bruslích, koloběžce, vozíčkáři a matky s kočárky by meli používat vozovkou tak jsko ciklisti a jakekoliv porušení nekompromisně pokutovat. |
|
Public_space_for_cars.jpg
(lolec) (31.10.2018 7:54)
|
este tie chodniky mali byt ako z dakeho utesu v peru ... niekedy sa ani po chodniku neda prejst |
|