Sluzebak.jpg
(HonzaRez) RP (15.2.2019 14:34)
|
Jojo, Mohelničák, to je legenda. Vůbec nechápu, že tam nejezdí Ogier a Loeb... |
|
Sluzebak.jpg
(456) (15.2.2019 13:49)
|
Tak si vemte na lano dodávku a hurá vzhůru Mohelničákem. Dvojka k omezovači a utavíte motor. Fakt není stavěný na to, že bude podávat maximální výkon víc jak půl minuty v kuse. Narozdíl od náklaďáku, který má pro stejný výkon 5x větší zdvihový objem. Jo a k otázce: Každý elektromobil a Ferrari. |
|
Sluzebak.jpg
(hixaxon) RP (14.2.2019 20:51)
|
402 - půl bludišťáka pro tebe |
|
Sluzebak.jpg
(HonzaKoroze) (14.2.2019 19:35)
|
Felipiča nic moc, ale Favorit byl fakt slušnej teréňák. |
|
Sluzebak.jpg
(Manastur) RP (14.2.2019 16:42)
|
Moje dá na jedničku jenom 70, ale zas je to jenom atmosférickej dvoulitr. |
|
Sluzebak.jpg
(Mr. Death) RP (14.2.2019 10:47)
|
Já jsem to netestoval, protože by mně toho auta bylo líto, ale předpokládám, že S6 to dá, na dvojku to dalo tuším 120 a to nebylo v omezovači. |
|
Sluzebak.jpg
(402) (14.2.2019 10:45)
|
Ale pak ho musel v půli cesty vyměnit. |
|
Sluzebak.jpg
(cyklista) (14.2.2019 9:23)
|
Jeremy Clarkson vždycky tvrdil, že nejrychlejší auto je to z půjčovny. |
|
Sluzebak.jpg
(Peter .) RP (14.2.2019 9:18)
|
To mi pripomína krčmový sockahumor: Jaký je najlepší tereňák? Firemná felipiča. |
|
Sluzebak.jpg
(Wonn) (14.2.2019 8:36)
|
zmetrex: samozřejmě, že to motor vydrží, všechno je to jen o tom, jak dlouho. Půl míče takovým stylem ten motor fakt nedá. |
|
Sluzebak.jpg
(oy vey) (14.2.2019 8:13)
|
tatra 613 |
|
Sluzebak.jpg
(UplnyAnonym) (14.2.2019 7:04)
|
Naše služebáky nedají 80 ani na dvojku
Teď vážně, které "normální" auto dá 80 na jedničku? |
|
Sluzebak.jpg
(Wonn) (13.2.2019 23:25)
|
Chtěl bych mít služebáka, který dá 80 na jedničku.... drtivá většina aut to totiž nedá. |
|
Sluzebak.jpg
(zmetrex) RP (13.2.2019 23:13)
|
a vůbec nic se autu nestane. Motor je stavěný na své maximální otáčky s omezovačem a převodovka zažívá horší časy při běžném rozjezdu. |
|