The-future-is-now.jpg
(456) (15.8.2018 17:12)
|
A další nevýhoda je na parkovišti - místo vedle dvěří musí být daleko větší, jinak si vystup a auto zatlač, a pak zas vytahuj. |
|
The-future-is-now.jpg
(456) (15.8.2018 17:10)
|
Gullwing má především nevýhodu ve snížené tuhosti karoserie oproti klasice. Ano, kabrio má podvozek vyztužený oproti příbuznému typu se střechou. |
|
The-future-is-now.jpg
(Gabrieluss) (12.11.2014 19:06)
|
Gullwing dvere sa nepouzivaju, lebo je velmi obtiazne ich otvorit pri prevrateni auta. A potom sa z draheho auta moze stat draha rakva. |
|
The-future-is-now.jpg
(PeterBazaar) RP (10.11.2014 15:34)
|
Drahé asi sú, ale v luxusnej triede by sa mohlo (pár)tisíc eur stratiť pri tej celkovej cene. A je to taká neobvyklá frajerinka, za ktorú by som si ochotne priplatil keby sa dalo |
|
The-future-is-now.jpg
(Mem) RP (10.11.2014 14:09)
|
Protože jsou totálně nepraktické a drahé? Tesla je sice chce mít ve svém SUV Model X, ale vypadá to, že nakonec budou jen vzadu [odkaz] |
|
The-future-is-now.jpg
(Bazaar (PeterBazaar)) (10.11.2014 14:03)
|
Minimalne to "now" je nezmysel ... zatial to iba vyvijaju. Ale pristal by som mat take v garazi. Dokaze mi niekto vysvetlit, preco sa uz nevyrabaju tie "cajka" (gullwing) dvere? Take chceeem! |
|
The-future-is-now.jpg
(HonzaRez) RP (10.11.2014 9:36)
|
Je to hnusný, ale na tu vodu bych to bral... Ale to už měl kapitán Nemo před cca 140 lety... |
|
The-future-is-now.jpg
(fero) (10.11.2014 0:46)
|
aj tak ho nerfnu, so softstats mozu robit hocico... |
|
The-future-is-now.jpg
(Octagon) RP (9.11.2014 23:05)
|
ale jo, stats dobrý, jen aby mu brzo nedošla mana.. |
|
The-future-is-now.jpg
(.....) (9.11.2014 16:31)
|
Halipat: Zas zalezi jakej dostava dmg. Treba dava celni naraz 100HP |
|
The-future-is-now.jpg
(Halipat) RP (9.11.2014 14:01)
|
900 hitpointů je málo, druhá věc, že nevíme jaký má armor. |
|
The-future-is-now.jpg
(Mem) RP (9.11.2014 13:30)
|
Údajně to má dvě 200litrové nádrže a sofistikovaným „nano“ palivovým článkem z nich získává energii. Krátkodobý maximální výkon 925 koní, takže i při té hmotnosti 2,3 tuny by to mohlo ty dynamické parametry mít.
[odkaz] |
|
The-future-is-now.jpg
(Čtyřicetpět) (9.11.2014 12:59)
|
salt water? na ludske slzy, ked zistia ze to nie je pravda? hahahaha |
|
The-future-is-now.jpg
(OmeGa) RP (9.11.2014 12:01)
|
mozno je ta slana voda v ostrekovacoch.. |
|
The-future-is-now.jpg
(Tuco) (9.11.2014 10:58)
|
Tak na pohled hezký to je, ale hodnoty si zas akorát pan designer vycucal z prstu, co? |
|