The march of progress - 28-05-2012 28.05.2012 
Obrázek The march of progress - 28-05-2012
only red.lines matter Enough-musk-is-enough flastenecke lypido zachraneno Career change IT dinosauri Free speech guru fixed
Komentáře (63) Komentovat Nezobrazovat

The_march_of_progress_-_28-05-2012.jpg (Velký Berezný ) (22.5.2023 12:58)
No však už se vyrábějí velká SUV uf elektromobilní. V říjnu 2022 jsem před IKEMem viděl rodinu tlustých asiat, jak nasedli a absolutně bez varování se rozjeli. Tiše, zákeřně tiše, bez startování motoru, bez tůrování motoru. Odjelo to jak lanovka. 2 tuny železa. Poměrně děsivé. A asiati uvnitř se tvářili velice se sebou spokojení. Polila mě čirá hrůza. To zas bude přejetých, až s to masově rozšíří.

The_march_of_progress_-_28-05-2012.jpg (MSGRP (22.5.2023 12:51)
Nejaké je popletené poradie obrázkov, elektrické auto bolo prvé, čo prekročilo 100 km/h, kvôli baterkám to nebolo ono pred 115 rokmi a nebude to ono ešte minimálne 10 rokov!

The_march_of_progress_-_28-05-2012.jpg (generál KotlárRP (27.2.2015 17:47)
ufuněnej blbec v obrovským SUV, to je přesný

The_march_of_progress_-_28-05-2012.jpg (MomoRP (29.5.2012 9:35)
v 90 rokoch general motors vyvinulo EV1. je o tom v pohode dokument Who Killed Electric Car, odporucam ceknut.

The_march_of_progress_-_28-05-2012.jpg (tsLRP (29.5.2012 1:41)
Elektřina? Moderní technika funguje na hélium! :-D

The_march_of_progress_-_28-05-2012.jpg (vrb) (28.5.2012 15:25)
Protože u letadel to není technicky řešitelné jinak než tím jak to funguje teď. letadla létají mezinárodně, a ve většině zemí nikdo nic neřeší. Navíc letadla neplatí spotřební daň z kerosenu, takže cena tam není nijak problémová. Jo že dělají bordel, hluk, smrad atd, že vozí často zbytečně lidi i věci kolem planety, to je pravda ale s tím není vůle nic dělat.

The_march_of_progress_-_28-05-2012.jpg (RajagoRP (28.5.2012 14:39)
A nie náhodou lodná? >-O

The_march_of_progress_-_28-05-2012.jpg (EschatonRP (28.5.2012 14:27)
btw. ked uz ti ludia, co chcu pozerat telku pri svieckach, chcu nahanat emisie, preco nezacinaju tam, kde su najvacsie?. To pokial je mi zname je u leteckej dopravy. Preco stale pocuvam ako to treba u aut riesit a lietadla akosi nic.. Teda mozno zle pocuvam, ale zda sa mi, ze sa to takmer neriesi.. A myslim, ze tam by ta vyssia cena za pohon u celkovej ceny lietadla az tak nebolela.. kludne ma opravte...

The_march_of_progress_-_28-05-2012.jpg (vrb) (28.5.2012 13:47)
To s tou smyčkou se teď vážně zkoumá, jen to musí být smyčka supravodivá. takže trefa. Elektrochemické metody OK, jenže vysoká hmotnost, nicméně jediné přenosné. Dále pak přečerpávací elektrárny. Skladovat proto, že sice v dllouhodobém horizontu je přístup k energii lepší, ale krátkodobé nestability můžou snadno stát spousty lidských životů (nejvíc by mi vadilo přijít o ten můj).

The_march_of_progress_-_28-05-2012.jpg (saboRP (28.5.2012 13:42)
Ale jo, kdysi jsem něco takovýho četl, ale to už raději kočku s namazaným chlebem na zádech do každe rodiny. B-)

The_march_of_progress_-_28-05-2012.jpg (grcRP (28.5.2012 13:36)
Vezmeš drát vysokýho napětí a uděláš smyčku. Nestudovals fyziku? :P Jinak, máš tu spousta stabilních držitelů chemické energie. Vodík, methylalkohol, kyslík, libovolná organika. Otázkou zůstává: proč probůh?

The_march_of_progress_-_28-05-2012.jpg (saboRP (28.5.2012 13:33)
Teď už jen vymyslet jak tu elektřinu uskladnit na horší časy.

The_march_of_progress_-_28-05-2012.jpg (vrb) (28.5.2012 13:29)
eelktřine je zatím jediná univerzálně využitelná a konvertovatelná energie kterou máme. nedokážu si představit v horizontu 200let jiný typ energetiky než zeloženou na elektřině. Takže elektromobily jsou budoucnost. Že spalováky jen tak nevyhynou je jasné, ještě po válce se všude oralo koněma i když spalováky byly velice rozšířené všude. takže ještě minimálně 50 let ut spalováky budou, protože jsou levné a je tu ještě na 50 let dost ropy.

The_march_of_progress_-_28-05-2012.jpg (vrb) (28.5.2012 13:26)
Auta už dneska nejsou o ježdění ale o machrování a sociálním statusu. Já jezdím Felicií a když člověk není hovado tak mám delší trasy kolem 6l, a kráté šmrdalčky za 7l /100km. Jenže se Feliny musím zbavit a koupit minimálně dvojkouvou oktávku, protože už to není in a i když to nikdo otevřeně nepřizná, tak mě hodnotí podle toho jakým autem dojedu. ve Felině se na mě dívají skrz prsty.

The_march_of_progress_-_28-05-2012.jpg (saboRP (28.5.2012 13:23)
grc: na západě se to prodává, protože tam existuje něco jako dotace pro kupující, což v tomto státě asi jen tak nehrozí. Netvrdím, že elektromobily jsou slepá větev, ale osobně bych raději volil hybrid. B-)

další...