Women_driving_-_12-06-2012.jpg
(Psyk) RP (13.6.2012 22:01)
|
Říkám specifické místo. Konkrétně vnější část "vrcholu" zatáčky hlavní silnice, kde bočníma zrcátkama vidím tak sousedovi na zahradu. Nemyslím parkování u supermarketu na parkovišti ( kde jsem mimochodem od autoškoly nikdy neparkoval couváním, protože nacouvat kufrem ke zdi je imho dost nepraktický ). |
|
Women_driving_-_12-06-2012.jpg
(Satrif) RP (13.6.2012 21:48)
|
Psyk: parkuje se na bočních zrcátkách, jednou se naučíš, nebudeš chtít jinak . Pravda je, že mě k tomu tlačil intruktor v autoškole, a nakonec je mi až nepříjemné se otáčet. |
|
Women_driving_-_12-06-2012.jpg
(Psyk) RP (13.6.2012 21:35)
|
To není vozidlem, to je specifickým místem kde parkuju. Ale klidně se přiznám k tomu, že ještě nemám tak dobrej odhad vzdálenosti přes vnitřní zrcátko, když se dozadu podívám rovnou tak se cítím jistěji. |
|
Women_driving_-_12-06-2012.jpg
(dildo) RP (13.6.2012 10:36)
|
Psyk prosím tě, čim jezdíš, že se potřebuješ na sedadle "točit"? něčim bez zrcátek? |
|
Women_driving_-_12-06-2012.jpg
(P.) RP (13.6.2012 9:02)
|
no jedinej pípák jsem zažil ve firemním Cliu a jak to tak poslouchám, bylo to vyřešený celkem inteligentně - při couvání to nepípalo vůbec, při pohybu v před jen nad 10kmph, jednou od nastartování a asi 20 sekund |
|
Women_driving_-_12-06-2012.jpg
(M.I.R.) RP (13.6.2012 2:08)
|
... hlídač zaplého pásu, ale s tímhle starým softem se do toho nechci moc pouštět, myslím, že na Fabiích uměl zrušit airbagovou jednotku a za to mi to nestojí. Každopádně nějaký konkrétní info bych ocenil |
|
Women_driving_-_12-06-2012.jpg
(M.I.R.) RP (13.6.2012 2:07)
|
Tak nevím, jak u novějších, ale zde po otočení klíčku třikrát gong a kontrolka, pak to přestane a kontrolka zmizí. Takže opravdu nevidím důvod, proč tam je. Co jsem jezdil například s rendlíkama, nissanama a jinejma, tak gong nikde, ale na palubce neustále červená kontrolka, že nejsem zaplej. To je inteligentní systém. Tohleto je jen obtěžující. Pod sedačkou mám tři štekry. Boční pytle, výhřev a kontrolka pásu. Nemít starej VAG, tak si projedu jednotku airbagů a akční členy, jestli se mi ohlásí nějaký... |
|
Women_driving_-_12-06-2012.jpg
(Psyk) RP (13.6.2012 1:25)
|
Tak u škodovek pípá až po rozjetí myslím. Ale šťourat se v tom nechci, ta chvilka pípání když parkuju / zajíždím do garáže a potřebuju se na sedadle "točit" mě zase tak nerozčiluje. |
|
Women_driving_-_12-06-2012.jpg
(M.I.R.) RP (13.6.2012 0:13)
|
jenda^^ - tak ale neřešíme pípátko na pásy, ale na ručku pásy můžu taky odpojit pod sedačkou... už jsem o tom uvažoval, stejně to je k hovnu... kdyby alespoň svítila furt kontrolka, ale v mým případě na OI zhasne a to pípání mě jen otravuje, protože jsem zvyklej startovat a až pak se poutat... ale zatím mi nikdo nebyl schopen říct, jestli to nemá vlivl na patrony v pásech nebo na airbagy... |
|
Women_driving_-_12-06-2012.jpg
(Ujo_Ja) (12.6.2012 23:52)
|
kuras: chudák tvoje rozvody |
|
Women_driving_-_12-06-2012.jpg
(jenda^^) RP (12.6.2012 19:21)
|
Psyk: Nevím, jak je to jinde, ale kolega z firemního Hyundaie odpojil něco pod sedačkama a pípátko na přední pásy přestalo fungovat. |
|
Women_driving_-_12-06-2012.jpg
(chemik) RP (12.6.2012 19:15)
|
mě se to povedlo hned první jízdu po řidičáku na 120ce. Bylo mi divný že do kopce musím dát 1, ale ona už měla svůj věk. A táta co seděl vedle mi ještě říká: Musím se podívat na motor, to vůbec nejede |
|
Women_driving_-_12-06-2012.jpg
(P.) RP (12.6.2012 18:18)
|
dobře, změňme definici .. normální => běžný / cenově dostupný |
|
Women_driving_-_12-06-2012.jpg
(stráťa) (12.6.2012 16:35)
|
P.: Naopak normální auta mají náhon na zadní (ještě jsou snesitelný čtyřkolky). |
|
Women_driving_-_12-06-2012.jpg
(Psyk) RP (12.6.2012 16:34)
|
Zapomínáte, že pořád ještě všechny auta v provozu kontrolky na ručku nemaj. Ad kontrolka: spousta aut má kromě kontrolky ještě nějakej pípač. Kterej mě hrozně štve, protože pípá i když nejsou zaplý pásy u řidiče. |
|