C5 BAlaty dul elektromobilita 10.08.2024 
Obrázek  C5 BAlaty dul elektromobilita
she is legend or physics teacher binary humour lazy ppl everywhere corporate daily struggle scooby doo break dance rouming intimacy
Komentáře (16) Komentovat Nezobrazovat

_C5_BAlaty_dul_elektromobilita.jpg (al5249RP (10.8.2024 22:49)
Lamaku, co se nechces prihlasovat, PRE je sice distributor, ale nevim, zda to lze brat tak, ze ma distribuci zdarma. Na reporty jsem se nedival, ale myslim, ze jejich zisky se zdaleka nerovnaji cena prodeje "sily" + distribuce - cena nakupu "sily" a pak budou nejake naklady kolem servisu tech nabijecek, platebni system neco bude stat ...

_C5_BAlaty_dul_elektromobilita.jpg (MemRP (10.8.2024 21:30)
Přesně tak. Za poslední týden mám po Rakousku a Moravě najeto 1950 km, po dálnicích 130-150, okresky 100-110, celková spotřeba 16,6 kWh/100 km.

_C5_BAlaty_dul_elektromobilita.jpg (Lamak (nechce se mi přihlašovat)) (10.8.2024 19:15)
B: reálná spotřeba je spíš kolem 17 KWh, já s teslou 3 do práce a zpět jedu cca za 13, ale protože tu cestu znám... al5249: to jsem řešil taky, že na to OP zapomněl, ale tak PRE je distributor, takže teoreticky tam by to mělo být vylej/nalej

_C5_BAlaty_dul_elektromobilita.jpg (RoumenR (10.8.2024 16:47)
-> koš

_C5_BAlaty_dul_elektromobilita.jpg (B!) (10.8.2024 11:43)
Ak rátame 20 kWh/100km, tak dobili dojazd 8160000 km, teda 11660 km na jednu stanicu, to je asi 46630 km/rok. Nie je zlé.

_C5_BAlaty_dul_elektromobilita.jpg (al5249RP (10.8.2024 10:45)
Chapu dobre, ze to funguje tak, ze naklady jsou hw nabijecky a cena elektriny na burze a ta elektrina se po zakoupeni na burze na nabijecce proste vyskytne?

_C5_BAlaty_dul_elektromobilita.jpg (MemRP (10.8.2024 10:35)
Při nabíjení ve městě člověk opravdu běžně nedobíjí 50 kWh. Spíš tak 11-33 (na AC, dlouhý nákup, kino...), nebo 20-30 (na DC když si jde jen na rychlý nákup).

_C5_BAlaty_dul_elektromobilita.jpg (srnecRP (10.8.2024 10:24)
@Lamak: palec hore, na dezolatov treba matematikou. Neviem ci to pochopi.

_C5_BAlaty_dul_elektromobilita.jpg (:.) (10.8.2024 10:21)
A hlavně potřeba nabíječek bude růst, takže i kdyby ROI v aktuálním stavu bylo 10 let, tak se to zaplatí klidně za 5 let.

_C5_BAlaty_dul_elektromobilita.jpg (Lamak (nechce se mi přihlašovat)) (10.8.2024 10:18)
Udělám to za něj. Průměrnej kvartální růst je cca 8,6% (meziroční je 39%), Jedna nabíječka v průměru vydělala za Q2 cca 22150,- při započtení průměrnýho růstu je to za CY24 92710,- (20390 + 22150 + 24050 + 26120). Bohužel OP je dement a bral ceny s DPH, takže -21% Nevím přesnou cenu za vybudování jednoho nabíjecího místa, ale v mapě jsem se díval, že většinově jde o wall boxy a malý nabíječky u existujících parkovacích míst, takže v průměru bude ROI cca rok, max 2...mě to nepřijde blbý...

_C5_BAlaty_dul_elektromobilita.jpg (Brožík 3) (10.8.2024 10:18)
ROI je Romska obcanska iniciativa?

_C5_BAlaty_dul_elektromobilita.jpg (Lamak (nechce se mi přihlašovat)) (10.8.2024 9:52)
Může mi někdo vysvětlit proč ten, kdo tuhle sračku tvořil, měl potřebu vytvářet teorii o velikosti baterek a počtu obsloužených aut, když pouze stačilo vzít celkovou spotřebu energie * výnos na KWh děleno počtem stanic a počtem dnů ve Q2, pokud chtěl denní výnos. Navíc denní výnos je celý sračka, mnohem zajímavější by bylo, kdyby spočítal ROI, tohle číslo je nic neříkající...

_C5_BAlaty_dul_elektromobilita.jpg (psi chlup is v prestrojeni) (10.8.2024 9:36)
degradujici baterky potrebuji vic nabijet.

_C5_BAlaty_dul_elektromobilita.jpg (chlebas) (10.8.2024 9:30)
"Elektromobilita upadá, bublina praskla, el. auta nikdo nekupuje" a přesto roste spotřeba o 39%. Zajímavé, to budou asi ty degradující baterky :-D :-D :-D

_C5_BAlaty_dul_elektromobilita.jpg (azanat) (10.8.2024 9:20)
ospravedlnujem sa dezolatovi.. cisla ma dobre prekukol som cislo.. v kazdom pripade cesko aj slovensko je uplne na chvoste elektromobility a vysmievat sa z toho ze nabijacky nezarabaju ako ropa pre OPEC mafiu je usmevne...

další...