bezpecnostni pasy 16.11.2011 
Obrázek bezpecnostni pasy
only red.lines matter flastenecke lypido zachraneno Career change Enough-musk-is-enough nemozne posoudit Free speech guru fixed
Komentáře (10) Komentovat Nezobrazovat

bezpecnostni_pasy.jpg (Vin) (17.11.2011 10:20)
Kott02: U některých dálkových taky. Nebo je to to samý?

bezpecnostni_pasy.jpg (Woyta+) (17.11.2011 7:32)
Pro autobusy momentalne plati celkem mirne predpisy narozdil od konstrukce aut. Ted se je chystaji dost zprisnit coz znamena konec dvoupatrovych dalkovych. Pasy budou povinne na vsech sedackach.

bezpecnostni_pasy.jpg (Colombo) (16.11.2011 16:18)
http://www.youtube.com/watch?v=wNDknBSdTs8

bezpecnostni_pasy.jpg (sennaRP (16.11.2011 15:05)
myslim ze neni zadnej duvod se bat jezdit busem kazdej den, ale statisticky to bude nebezpecnejsi nez to letadlo.

bezpecnostni_pasy.jpg (xx) (16.11.2011 14:37)
sumy: Asi tak... i ta jeho úvaha o vytrhávání sedaček je zcestná... to, že se ve 40 let staré karose na západní ukrajině vytrhnou sedačky, když autobus přibrzdí ve stanici, je způsobeno stářím autobusu a také tím, že cikáni ukradli 3 ze 4 zrezlých šroubů, na kterých ty sedačky u těchto tehcnických skvostů drží.

bezpecnostni_pasy.jpg (sumy) (16.11.2011 14:32)
to Filip: jasně autobusy se netestujou... vím, v mateřídoušce o tom nepsali, ale v dnešní době, kdy je smernicí určená i tloušťka šlupky na buřtu, není možné, aby se autobusy netestovali. např. http://www.youtube.com/watch?v=EFlGHxV5WsY 8-)

bezpecnostni_pasy.jpg (Filip) (16.11.2011 14:23)
Pás v autobuse nemá veľký zmysel - pri nehode sa väčšinou vytrhnú sedadlá z podlahy - keďže nie všade sú miestenky, mŕtvoly sa podľa čísla sedadla nedajú tak ľahko identifikovať. Autobusy sú testované na prevrátenie - avšak nie crash testami, ale iba počítačovou simuláciou, kde vždy dopadnú skvele. Skutočný crash test je testovaný na ľuďoch, preto ich toľko zomrie. Napriek tomu sa človek cíti v autobuse bezpečne a bojí sa lietať...

bezpecnostni_pasy.jpg (JLo2) (16.11.2011 14:20)
Jop. Autobus má mnohem větší deformační zónu a navíc se drží v rozumnějších rychlostech. Náraz ve 40km/h v autobusu je pořád jen na pohmožděniny. V 90km/h (zájezdové) je to stejně nebezpečné jako v autě => pásy. A teď vysvětlujte cestujícím v zájezďáku, že mají ty pásy používat, když v MHD nejsou... Asi věří na magii autobusu :)

bezpecnostni_pasy.jpg (phoenicksRP (16.11.2011 14:11)
No, rekl bych ze autobus vetsinu srazek vyhraje

bezpecnostni_pasy.jpg (Kott02) (16.11.2011 14:09)
v zájezdových autobusech pásy jsou....