by_L_-_a_pul_auta_k_tomu.jpg (pepca) RP (4.9.2014 21:45) | ||
ale zkrátil vzdálenost mezi prvním a druhým sloupkem, aby to moc netížilo na kouli. | ||
|
||
by_L_-_a_pul_auta_k_tomu.jpg (pepca) RP (4.9.2014 21:43) | ||
Já bych tam nechal čelní sklo a první sloupek. | ||
|
||
by_L_-_a_pul_auta_k_tomu.jpg (nichal) (28.12.2012 18:10) | ||
to je reseni. jen najit karu, ktera mela motor vzadu a kufr vpredu | ||
|
||
by_L_-_a_pul_auta_k_tomu.jpg (M.I.R.) RP (26.11.2011 10:37) | ||
Myslím odpor vzduchu a píšu spotřebu ) Né, že by to nešlo ruku v ruce Ale chtěl jsem poukázat na to, že bych spíše použil přední půlku vozu, než tu zadní | ||
|
||
by_L_-_a_pul_auta_k_tomu.jpg (ii) (26.11.2011 10:06) | ||
M.I.R. @ selos: kurevsky jo? asi jako každej jinej vozejk s naloženou skříní, co sis právě vybral v bazaru a vezeš ji na chalupu | ||
|
||
by_L_-_a_pul_auta_k_tomu.jpg (selos) RP (26.11.2011 9:42) | ||
M.I.R. : tak tak, vypadá to sice hezky, ale spotřebu to zvedne kurevsky. | ||
|
||
by_L_-_a_pul_auta_k_tomu.jpg (M.I.R.) RP (26.11.2011 7:01) | ||
to bude odpor vzduchu panečku | ||
|
||
by_L_-_a_pul_auta_k_tomu.jpg (Jozin) (26.11.2011 6:46) | ||
tohle umeli uz soudruzi z NDR s trabantama, pamatuju jak jsem to obdivoval v kempu na Rujane... | ||
|
||
by_L_-_a_pul_auta_k_tomu.jpg (xxxx) (25.11.2011 23:38) | ||
dva a půl auta | ||
|