chcivalkove v roce 1941 01.07.2023 
Obrázek chcivalkove v roce 1941
jenom ukradli bohuzel my MakeRoumingFunnyAgain-DrinkAndDrive MakeRoumingFunnyAgain-paniKlausova sach mat zapade falesny psychiatr ale pravy STBak
Komentáře (77) Komentovat Nezobrazovat

chcivalkove_v_roce_1941.jpg (Bene) (3.7.2023 23:31)
Meda beda- absolutne s tebou suhlasim. A este dodam, ze EU sice nejde valecnou ekonomiku, ale aj to malo ukraine dost pomaha a nas to nestoji zivoty a ani to, ze musime prepinat fabriky na vojensku produkciu ... Takto na volnobeh EU doda dostatocne mnozstvo municie podla mna.

chcivalkove_v_roce_1941.jpg (meda_beda) (3.7.2023 9:09)
západ tam poslal především staré verky. Možná pár himarsů a patriotů ale jinak tam nějaká moderní západní výzbroj moc není, max v pár kusech. Trochu problém je munice, ta spotřeba je obří a západ nejede válečnou ekonomiku. Ale jinak ta cena za obří ztráty techniky na ruské straně je vcelku nízká. Bojeschopnost ruska se tím snížila. Každopádně si myslím že nechat Rusáka spolknout Ukrajinu bez zásadního odporu by byl hodně špatný signál, válka by se mohla stát opět výhodnou, což znamená více válek

chcivalkove_v_roce_1941.jpg (4:15) (1.7.2023 16:13)
Nemif - přilep tam anglickou frází, ať ukážeš, jakej si světák, ty zaprděný jelito.

chcivalkove_v_roce_1941.jpg (wd43) (1.7.2023 16:11)
Vyjebany Kokote - ano, podle me by to bylo lepsi, pro nas. Ale budoucnost ukaze kdo ma pravdu - treba mate pravdu vy, a Ukrajina to se zapadni pomoci da... Ale jestli to Ukrajina neda ani se zapadni pomoci, tak to pro nas bude znamenat jen prohru, ztratu techniky, ekonomicke oslabeni, a zneprateleni vychodnich narodu proti nam...

chcivalkove_v_roce_1941.jpg (Bene) (1.7.2023 16:10)
Neviem ako to mate v CR s elitami, ale u nas to vyzera, ze v septembri to vyhra Smer a Fico demontuje pravny stat, podporuje rusko na plnu hubu. Bude z nas Orbanovo Madarsko. To budeme 5 kolona ruska v EU ako Madarsko.

chcivalkove_v_roce_1941.jpg (Vyjebany kokot) (1.7.2023 16:03)
WD43: Jasne, ono je lepsi se na ukrajinu vysrat, nic jim nedat a pockat, az je Putin pohlti a nazene je do valky proti nam. To bude vyhodnejsi. Taktiku.

chcivalkove_v_roce_1941.jpg (Bene) (1.7.2023 15:39)
Wd43 je to mozne, ze Cina caka na vhodnejsiu prilezitost. Ja dufam, ze bude cakat este par desatroci. Lebo pred vojnou na ukraine vystrkovala cim dalej tym viac svoje rozky ... Uz to vyzeralo na spadnutie. Dokonca si myslim, ze ked si cina nieco zacne tak sa nas to dotkne ovela viac ako vojna na ukraine. Dolar je svetovou menou zo zotrvacnosti - zapad tj my, uz ekonomicky nemame taku enormnu prevahu, ale na apokalipticky koniec to podla mna este nie je.

chcivalkove_v_roce_1941.jpg (wd43) (1.7.2023 15:37)
No, Bene, snad mas pravdu. Ja netvrdim ze do toho vidim zcela. Nicmene obcas si pripadam jako ze nam tu vladne Ruska 5. Kolona ktera nas odzbrojuje, likviduje nasi ekonomiku, a jeste provokuje vsechny nase potencialni protivniky do boje. Takovy mam z teto valky pocit. Misto aby nasi "politici a generalove" meli z Valky s Ruskem "Respekt" jaky si takova akce zaslouzi, chovaji se jako mali kluci co porusuji vsechno - jsou pysni a namysleni, utraci penize zbuhdarma a oslabuji vlastni lidi ve prospech cizincu.

chcivalkove_v_roce_1941.jpg (wd43) (1.7.2023 15:29)
Bene - Cinani jiste znaji "umeni valky" od Sun Tzu: "Neruste protivnika kdyz dela chybu". NATO momentalne, dle meho nazoru, dela potencialne smrtelnou chybu na Ukrajine. Ted Cinani utocit nebudou. Zautoci az vyciti ze se trajektorie ekonomickeho upadku a socialniho a vojenskeho "vycerpavani" otoci, a zapad zacne posilovat.

chcivalkove_v_roce_1941.jpg (Bene) (1.7.2023 15:26)
A tu techniku co sme poslali na ukrainu je strasny srot. To je technika co u nas hnila uz niekolko desatroci. Nas to odlahci a my mozme prezbrojit na novu armadnu techniku. Cize nas to oslobodilo. Samozrejme sa tam odoslali aj nejake nove kusky ale zdaleka nie tolko, aby sme ostali uplne bezbranni.

chcivalkove_v_roce_1941.jpg (Bene) (1.7.2023 15:21)
Wd43 ak by sme boli na tom tak zle ako popisujes, tak by uz Cina na nic necakala a uz by bola na Taiwane. Ale je evidentne, ze ju to trochu pribrzdilo, ked videla, ako dopadlo rusko na ukraine. Nicmenej si myslim, ze Cina nas uz davno precurala, ak zacneme bojovat s Cinou, tak budeme mat velky problem. Co sa tyka Indie, tak ta laviruje, tam nie je jednoznacne na ktorej strane bude. Sice India Rusku nadbieha, ale India s Cinou sa nemaju radi - na spojenectvo vo vojne to podla mna nie je

chcivalkove_v_roce_1941.jpg (wd43) (1.7.2023 15:16)
...pokracovani: NATO podle me tuto valku nakonec mozna prohraje, protoze si politici a mnozi lide mysleli, ze staci "zaplatit cizince" a "dat jim zbrane" a "ono se to nakonec vyresi." Nevyresi. Dnes je Rusko, Cina, a Indie silnejsi, a jejich Armady jsou daleko lepe pripravene k boji, a vyhody zapadu - jako jsou Javeliny a penize - postupne mizi s tim, jak se Rusove uci proti zapadni technice bojovat.

chcivalkove_v_roce_1941.jpg (wd43) (1.7.2023 15:13)
Praveze si myslim ze USA a Evropa absolutne nejsou pripraveni na to co nas ceka. Opet - rad se budu milit, ale presto - prijde mi ze to co "Valka na Ukrajine" dokazala jsou veci jako "vyburcovani Rusu do boje", "kvalitni vycvik Ruske Armady v boji proti zapadni technice", "zniceni zapadniho vybaveni za biliony", a "znechuceni zapadniho obyvatelstva, ktere nyni ani nechce rukovat do "woke" Armady". A proto NATO tuto valku, podle me, mozna nakonec skutecne prohraje. Jestli krachne Dolar - tak je to konecna.

chcivalkove_v_roce_1941.jpg (Bene) (1.7.2023 15:11)
Ja sa v principe spolieham na to, ze minimalne 10% populacie je militantne naladenych ako ty a pojdu do boja hlava nehlava. Ja samozrejme ich budem podporovat zo zalohy, ale umierat v prednej linii s pohladom na vlastne creva rozmetane po poli granatom nemienim.

chcivalkove_v_roce_1941.jpg (Bene) (1.7.2023 15:03)
Wd43 a tu v europe si myslis, ze ludia este su v stave sa niekam hodit do zakopu a bojovat? My sme si uz davno navykli na podlahove vykurovanie a ine vymozenosti. Zomierat krutou smrtou to nie je ani moja najoblubenejsia cinnost - cest vynimkam. Jedna vec jenked si tu o tom piseme a druha vec je prezivat to na vlastnej kozi. Ludia ktori presli tvrdymi bojmi podla mna uz nikdy nebudu normalni v civilnom zivote - zase cest vynimkam.

další...