co to s tema tesla fanatikama dneska je 06.01.2025 
Obrázek co to s tema tesla fanatikama dneska je
souhlasis s timto Thats-actually-not-a-bad-idea Vsechno nejlepsi k sedmdesatinam Mistre make names again volici vedia Lebo maju vlastny roZum knuknu
Komentáře (26) Komentovat Nezobrazovat

co_to_s_tema_tesla_fanatikama_dneska_je.jpg (GreywolfRP (7.1.2025 17:10)
@tdkb tak nás pouč ako erudovaný odborník. Rád sa dozviem niečo nové. Táto diskusia je v pohode a umiernená, každý iba píše svoje názory a skúsenosti. Potom prídeš Ty ako majster sveta a všetkým nadávaš do krčmových kokotov. Prispej konštruktívne. Možno sme kokoti, možno si kokot Ty. Počúvam - teda čítam.

co_to_s_tema_tesla_fanatikama_dneska_je.jpg (tdkbRP (7.1.2025 12:34)
to sa tu zase zislo krcmovych kokotov co o veci nevedia vobec nic... ale picovat budu

co_to_s_tema_tesla_fanatikama_dneska_je.jpg (medabeda) (7.1.2025 10:02)
dvojnásobné množství nepotřebujeme, v nějakém článku na seznamu to počítali a bylo to nějakých 20-30% nárůst u plné elektrifikace osobní dopravy. Což není nic co by nešlo, zvlášť když top bude trvat dekády. Pár bloků jádra a je to. S větrníkama a solarama nevim no, to by jsme museli hodně posílit infrastrukturu v celé evropě a mít možnost převádět velké proudy všude možně plus hromadu uložišt a zálohy.

co_to_s_tema_tesla_fanatikama_dneska_je.jpg (Drátovat flikovat) (7.1.2025 7:41)
A taky až dokážeme vyrobit a distribuovat dvojnásobné množství elektřiny než v současnosti. A to i potmě a za bezvětří. A pokud bychom se chtěli zbavit i závislosti na plynu, tak trojnásobné množství.

co_to_s_tema_tesla_fanatikama_dneska_je.jpg (medabeda) (7.1.2025 7:31)
Jako když bude mít EV dojezd 600 km a bude pořádná infrastruktura minimálně na dálnicích a rychlostkách kde se bude dát nabíjet ultrarychle aby měl za 15 minut z 20 na 80% tak to pro ty kdo můžou nabíjet doma asi bude dávat dobrý smysl. Zvlášť pokud se srovná cena. A to už není až tak daleko. Pro paneláčníky možná až bude solid state baterie které nevadí časté rychlé nabíjení a hromada rychlých nabíječek i ve městech. pak to bude mít použitelnost skoro jak ropák.

co_to_s_tema_tesla_fanatikama_dneska_je.jpg (GreywolfRP (7.1.2025 1:17)
Keď bude infraštruktúra relevantne vybudovaná, oplatí sa mi uvažovať o elektroaute. Na 90% ciest by mi v pohode stačilo. Zatiaľ je to iba verzia 2. auto - na to peniaze nemám. A hlavne by som musel dať natiahnuť do chalupy novú elektriku už od stĺpu. Bolo by to inak komické, kúrim briketami v krbe bez rozvodov a pred starou chalupou zrelou na rekonštrukciu by mi stál elektromobil :o)

co_to_s_tema_tesla_fanatikama_dneska_je.jpg (9GAG) (7.1.2025 0:54)
The line to this Tesla charging station in Sweden: https://9gag.com/gag/a87qAw6

co_to_s_tema_tesla_fanatikama_dneska_je.jpg (:.) (6.1.2025 23:56)
No a není lepší se vychcat tam, kde tankuju, když už stejně tam musím chvíli být? Mám to kulturně, nemusí mě očumovat každý kolemjedoucí, ani nemusím páchat nějaký přestupek (kdo ví jak je to v cizině s chcaním u cesty nebo někde v lese). Řada těch nabíjecích míst nabízí i občerstvení apod. a hlavně... ty můžeš stavět tam, kde chceš - kdo říká, že musíš stavět přesně na téměř prázdnou baterku?

co_to_s_tema_tesla_fanatikama_dneska_je.jpg (H2SO5RP (6.1.2025 23:39)
norniku, to s tím chcaním do petek při nonstop cestě do Chorvatska je takové typické nepochopení elektromobilistů. Nejde o to, že můžu jet do Chorvatska nonstop, ale že strávím tankováním na pumpě, kam musím, třeba deset minut, ale pak cestou si ty zastávky na chcaní a sváču udělám tam, kde já chci. Ne tam, kde je nabíječka a kam musím. Ale samozřejmě vždy to celé závisí na tom, jak máš nastavenou mentalitu toho, co já dělám pro auto a co auto dělá pro mě.

co_to_s_tema_tesla_fanatikama_dneska_je.jpg (arsch abscess) (6.1.2025 23:16)
Vsechno zalezi na tom, jak daleko clovek jezdi a jak velkou ma baterku. Delam to presne, jako on a na 95% cest to je naprosto v pohode i s dojezdem 120km. Ten zbytek je nutne planovat, nebo na to vzit jine auto.

co_to_s_tema_tesla_fanatikama_dneska_je.jpg (al5249RP (6.1.2025 23:01)
Treba nejaka vaznejsi forma alergie na hladove ocicko. Osobne pro to mam celkem pochopeni a radeji vetsinou tankuji o kus driv, nez by bylo nutno. Na druhou stranu, jako druhe auto mam trosku zravejsi sedan s malinkatou nadrzkou (47l, pri prumerne spotrebe pres 11 pri normalnim jezdeni je to malinkata nadrzka) a tam bych se leckdy k 350 ani nedostal, pokud nechci do sucha nebo nejedu s lehkou nohou.

co_to_s_tema_tesla_fanatikama_dneska_je.jpg (antonymRP (6.1.2025 22:43)
@cok: benzinovy hatchback jen 350 km? Mam stary benzinovy kombik predelany na plyn a na benzin ujedu tak 650, na plyn dalsich 400

co_to_s_tema_tesla_fanatikama_dneska_je.jpg (Brnonymova reinkarnace 8) (6.1.2025 22:00)
On je u elektra dalsi problem - degradace baterie. Pokud si s tim autem uzivate "luxus" jako "rychlo"nabijeni, tak baterka degraduje jeste rychleji. Jeji zivotnosti je urcena zivotnost auta. Kdyz si koupim 15 let stary benzinak, tak mi nejspis dalsich 10 let vydrzi a bude slouzit stejne. Elektro se toho s velkou sanci ani nedozije, ta baterie odchazi a dojezd se rapidne snizuje.

co_to_s_tema_tesla_fanatikama_dneska_je.jpg (cokRP (6.1.2025 21:28)
To je veľmi individuálne. Obmedzenia to má pri ceste raz ročne do chorvatska alebo talianska. Lebo to ma dojazd ako môj benzínový hatchback /350km/ a na jedno tankovanie to nedáš. Ale zvyšných 350dni v roku na školu, market, prácu a úrady je to enough

co_to_s_tema_tesla_fanatikama_dneska_je.jpg (Prawda . . . ) (6.1.2025 21:06)
@(klatom): Kde tankuješ, resp. jak velkou máš nádrž? Minuta až dvě na plnou nádrž se mi nezdá. Pár dní zpět jsem na ONO bral do plna od rezervy, nádrž má 75L (takže jsem bral možná 60-65L) a pár minut jsem tím strávil. Ale pod 10 minut to určitě bylo.

další...