dnesni_maturita-_toto_skoro_nikdo_nespocital.png
(Marthy) RP (27.10.2017 22:20)
|
Státní maturitu jsem neměl, za to jsem na maturitě z matiky dostal příklad výpočtu objemu rotačního tělesa pod křivkou na intervalu. Tento příklad maturant z matematiky musí podle mě bez problémů vyřešit z hlavy, nejtěžší část by měl být samotný výpočet např. 112/14=8. Ke komentářům, že toto člověk nevyužije, pokud nebude učit matematiku: člověku pro výpočet stačí zdravý rozum, a ten využije za každé situace. To že samotné vzorce nepoužije popelář neznamená, že je využijí jen učitelé |
|
dnesni_maturita-_toto_skoro_nikdo_nespocital.png
(mr_dumbo) (16.6.2016 20:16)
|
14*|KM|/2 - 14*|KP|/2 = 56
|KM| - |KP| = 2*56/14
|PM| = 8 |
|
dnesni_maturita-_toto_skoro_nikdo_nespocital.png
(Dr.Str.) RP (7.12.2014 15:49)
|
Trojúhelník má stejný obsah při stejné základně a výšce. Bod ve stejné vzdálenosti od základny po rovnoběžkách dává vždy stejný obsah. Jinými slovy, je jedno, jestli se to aplikuje na pravoúhlý trojúhelník nebo na ten paskvil. Výšku známe, obsah trojúhelníku známe, takže stačí vynásobit obsah dvěma a vydělit výškou. Mathcaptain out. |
|
dnesni_maturita-_toto_skoro_nikdo_nespocital.png
(tomasmarny) (5.5.2014 21:09)
|
Obsah = strana * vyska / 2:
56 = pm * 14 / 2
8 = pm |
|
dnesni_maturita-_toto_skoro_nikdo_nespocital.png
(JirkaCV) RP (4.5.2014 21:25)
|
Zadání na hovno je typický u většiny úloh tohoto typu. Jestli je MKL pravý úhel, pak je to triviální. Jestli ne, je to neřešitelný. Pro rejpaly, překlepl jsem se, doufám že mi to uvěříte. |
|
dnesni_maturita-_toto_skoro_nikdo_nespocital.png
(mrkev) RP (3.5.2014 15:35)
|
Tohle nemá řešení, jednoduše protože to zadání ja nahouby... Není úplně jasné k čemu těch 56cm^2 patří a i kdyby, chybí označení pravého úhlu. A bez toho označení to nemůže být myšleno vážně. |
|
dnesni_maturita-_toto_skoro_nikdo_nespocital.png
(Lumpy) (2.5.2014 23:18)
|
PM=8. Kolko je PL ak 56 je obsah horneho trojuholnika ? 14? A KL=14 tiez? To je blbost. |
|
dnesni_maturita-_toto_skoro_nikdo_nespocital.png
(necht) RP (2.5.2014 22:15)
|
dupla |
|
dnesni_maturita-_toto_skoro_nikdo_nespocital.png
(theace) (2.5.2014 21:31)
|
mno, jako člověk, který naposled použil matematiku (obtížnosti vyšší než 1.stupeň základní školy) před 6 lety, když se přede mnou vynořila kvadratická rovnice, se musím smát, když tohle někdo nevyřeší |
|
dnesni_maturita-_toto_skoro_nikdo_nespocital.png
(pravidelny kolemjdouci) (2.5.2014 21:06)
|
omg, to sou otazky. kdyby tech 56 byl obsah celeho (obou) trojuhelniku, tak to na zaklade vstupnich udaju bez meridla nema reseni, resp. neni z ceho spocitat. jasne ze tech 56 je jen vrchni |
|
dnesni_maturita-_toto_skoro_nikdo_nespocital.png
(Oktáva školy) (2.5.2014 19:52)
|
TVl you fucking morons , se koukněte na ten didakťák, OP je faggot , a nepolemizujte o nákresu |
|
dnesni_maturita-_toto_skoro_nikdo_nespocital.png
(Mich4l) (2.5.2014 19:07)
|
V případě, že 56cm2 je obsah LMP, tak PM=8. V případě, že 56cm2 je obsah KLM, tak PM=8-KP. Nákres je nejednoznačný. Vše tu již bylo zmíněno S=(a*va)/2. |
|
dnesni_maturita-_toto_skoro_nikdo_nespocital.png
(Speedy) (2.5.2014 18:59)
|
(14*(MP+KP)/2)=56+(14*KP/2)
7MP+7KP=56+7KP
7MP=56
MP=8=PM |
|
dnesni_maturita-_toto_skoro_nikdo_nespocital.png
(wakedown) (2.5.2014 18:50)
|
a joo, jsem blbej. takze jeste jednou:
56 je obsah trojuhelnika PLM a 8 je dobre. Ted ale vite jaky je obsat KLM? |
|
dnesni_maturita-_toto_skoro_nikdo_nespocital.png
(wakedown) (2.5.2014 18:46)
|
56 je obsah trojuhelnika PLM! A 8 je spatne! |
|