Tesla se slevou  |  VPS  |  Webhosting  |  Domény  |  MDŽ se Slonem

 


dobrej napad 09.09.2022 
Obrázek dobrej napad
Idiocracy-was-a-preview clown palace respect them old meme Dupot gulf-SX
Komentáře (28) Komentovat Nezobrazovat

dobrej_napad.jpg (Těžko) (9.9.2022 20:47)
Quík: Neomlouvej se. Byla to sranda tak jako vždycky. Zejména ty rádoby chytrácké bláboly jako třeba ta druhá věta tvého závěrečného výronu. Tak zas někdy příště. :-D

dobrej_napad.jpg (Quík) (9.9.2022 20:37)
Omlouvám se, ale už nemám chuť něco dokazovat, tahle diskuse mně nenaplňuje. Děkuji za náhled do jistě zajímavého, byť děsivého světa tvého nitra a definitivně sbohem.

dobrej_napad.jpg (Těžko) (9.9.2022 19:03)
Quík: OK. Pochopil jsem to tak, že píšeš o problémech primárně v období kolem změn režimů. Je samozřejmě pravda, že stranické čistky v totalitních režimech sovětského střihu byly mnohem drsnější než na západě. Na západě funguje střídání jakože opozičních stran celkem dobře, takže není důvod si navzájem dělat pakárnu. Vražd či pokusů o vraždu vrcholných politiků je na západě minimum. Skutečná opozice nemá žádnou šanci. Likvidováni jsou maximálně tak skutečně nepohodlní lidé typu Snowden nebo Assange apod.

dobrej_napad.jpg (Quík) (9.9.2022 17:06)
To jsem nemyslel, já měl na mysli tradiční stranické čistky, Rudolf Slánský, Artur London, Vavro Hajdů, Eugen Löbl, Rudolf Margolius, André Simone, Otto Fischl, soudruzi, kteří byli zabiti a zpopelněni v prosinci 1952 a jejich popel byl údajně vysypán na silnici někde severně od Prahy. No a v CCCP, to by vydalo na román.

dobrej_napad.jpg (Těžko) (9.9.2022 16:02)
Quík: Evidentně to moc nechápeš. Já osobně tedy nevím nic o tom, že by se pachatelům minulé totality něco stalo. Maximálně se občas vyvražďovali navzájem. A na nějaké vyvražďování pachatelů totality současné bych taky nevsadil ani zlámanou grešli. Vždyť i takového Bureše není nikdo schopný skřípnout ani za dotační podvody. Natož aby se někdo pokoušel skřípnout ho za mnohem větší svinstva typu nezákonných záležitostí týkajících se covid fašismu apod.

dobrej_napad.jpg (Quík) (9.9.2022 14:22)
Aha, už to chápu. A ty kecy o svobodě a respektování vlastního názoru, taková ta ruská omáčka. Akorát tam mohou být nějaké drobné zádrhele - třeba to, jak můžeš dopředu vědět, že při převratu dostaneš mezi ty vládnoucí kurvy - přijde mi, že ani loajalita k totalitě a kvalitní zločiny proti lidskosti během revoluce ti to nemusí zajistit. A i když se to nakonec povede, tak spousta těch pohlavárů je vcelku zanedlouho zatracena, vyhlášena za heretiky a popravena. Tak mi to stejně přijde dost riskantní podnik...

dobrej_napad.jpg (Těžko) (9.9.2022 13:38)
Quík: Proč tě to šokuje? Ty nevíš, že spoustě lidí totalita vyhovovala a vyhovuje? Například organizátorům totalit, kolaborantům, pomstychtivým závistivcům a dalším podobným šmejdům? Vždyť je všeobecně známo, že zejména ti na vyšších pozicích bývají typicky inteligentní sociopati.

dobrej_napad.jpg (Quík) (9.9.2022 12:56)
Přiznávám, že jsem tak šokován tím, že někdo zjevně inteligentní může preferovat totalitu před demokracií, že nevím co na to říct.

dobrej_napad.jpg (Těžko) (9.9.2022 12:37)
Quík: Mít skutečně opačné názory je podle mého názoru naprosto v pořádku. Otázka je, zda máme opačný názor i na toto.

dobrej_napad.jpg (Quík) (9.9.2022 12:27)
Tak to máme skutečně zcela opačné názory.

dobrej_napad.jpg (Těžko) (9.9.2022 12:18)
Quík: Demokracie se může proti jinému typu vlády prosadit jedině silou. Udržet by se demokratickými způsoby teoreticky mohla, jenže většina lidí si skutečnou demokracii nepřeje. Skutečná demokracie by stejně časem dospěla k nějaké formě levicové totality. Co se týče svobodného života, tak vtip je v tom, že tvoje osobní představy o tom, co je svobodný život, nejsou pro to údajné "relativně největší množství lidí" platné. Jak se říká - co člověk, to názor.

dobrej_napad.jpg (Quík) (9.9.2022 12:03)
S tím samozřejmě souhlasím a jsem rád, že jsem si přestali nadávat do soudruhů. Dovolím si vyjádřit vlastní názor, že ač se vším souhlasím, tak jsem stále přesvědčen, že neexistuje síla, která by nějakou ultimátní demokracii prosadila, natož udržela. Tudíž sám za sebe jsem rád, že to funguje alespoň takhle. Možná to není kdovíco, ale umožňuje to relativně největšímu množství lidí svobodný život a poskytuje největší možnost jít si za svým štěstím, podle svého gusta.

dobrej_napad.jpg (Těžko) (9.9.2022 11:43)
Quík: Skutečná demokracie není asi nikde na světě a jak jí dosáhnout, nevím. Navíc demokracii za žádnou zázračnou formu vlády nepovažuji. Totalita je tam, kde se cenzurují oponentní názory. Kde se lidé za oponentní názory posílají k soudu. Kde se zřizuje ideopolicie. Kde se falšují volby - např. tak, že před koncem hlasování "padají volební servery" a kde po jejich jakože "nahození" mají některé strany z ničeho nic dostatečný počet hlasů ke vstupu do vlády. Atd. atd.

dobrej_napad.jpg (Quík) (9.9.2022 11:28)
Tak jo. Tak mi napiš, kde je podle tebe demokracie, čím se liší od totality v ČR a jak toho dosíci, aby u nás byla demokracie?

dobrej_napad.jpg (Těžko) (9.9.2022 11:16)
Quík: Pokud se ptáš mě, tak chci, abys dál psal příspěvky. Je to sranda. :-D

další...