evoluceFPS.jpg
(qwertycz) (15.4.2011 18:06)
|
delate si srandu? FPS v nazvu bylo mysleny jako first person shooter ne jako frames per sec, nechapu ze to tu nikomu nedoslo |
|
evoluceFPS.jpg
(Tex) RP (15.4.2011 15:24)
|
ajtak su najtrapnejsie achievementy. Achievement "Killer" unlocked! (kill 100 enemies). WOW bomba, zabil som 100 nepriatelov a dostal som sa to odznak, ktorym sa mozem pochvalit mojim internetovym kamaratom, ktori tiez hraju tu istu hru co ja. uzasne |
|
evoluceFPS.jpg
(ultrasfan) RP (15.4.2011 11:32)
|
tak veru, stara dobra rezba...kde sa strielalo po vetkom co sa hybalo a pre istotu aj po tom co sa nehybalo... Idem si ja pustit Serious Sam |
|
evoluceFPS.jpg
(Cereal) RP (15.4.2011 10:50)
|
Chybí tam ještě okénko s nějakým pomocníkem a hláškou "Wait, there are two imps right in front of you! See if you can get around them quietly.", nějaký ten stealth ukazatel a v dnešní době prakticky povinné "Achievement unlocked". |
|
evoluceFPS.jpg
(?) (15.4.2011 7:57)
|
opras ze skrine CRT monitor a 72Hz v perifernim videni blika. 86Hz dela barevnou vlnu bila-seda-bila 100Hz ji dela taky ale uz jen minimalne rozpoznatelnou. |
|
evoluceFPS.jpg
(Lipalgubjov8) RP (15.4.2011 6:56)
|
bullet storm )) |
|
evoluceFPS.jpg
(Dr.Str.) RP (15.4.2011 6:15)
|
so tru |
|
evoluceFPS.jpg
(grim) (15.4.2011 0:47)
|
Mipi +1 ...navic tech vzpominanych 24FPS lidske oko potrebuje k dojmu alespon castecne plynulosti...jinak asi jste dokonali v rozeznavani rozdilu pri vysokych FPS a presne pro vas jsou recenze gracikych karet, kde se "odbornici" na slovo vzati handrkuji o rozdil nekolika framu/sec pri rozliseni 10^6 x 10^6 |
|
evoluceFPS.jpg
(Mipi) RP (15.4.2011 0:03)
|
Hry ti většinou ukazují průměr fps takže když máš 100 tak se pod 60 dostaneš méně častěji než při 60 |
|
evoluceFPS.jpg
(l0l0) (14.4.2011 23:50)
|
Ujo_Ja: prečo je potom tak strašne vidieť ten rozdiel v niektorých hrách medzi 60 a 100 FPS? pýtam sa kvôli tomu tvojmu odôvodneniu, že keď máš 60Hz monitor, tak ti je 100 FPS na nič... |
|
evoluceFPS.jpg
(Ujo_Ja) (14.4.2011 23:34)
|
requiem: to je skor nedokonalostou enginu alebo vsyncom. Ked ti monitor nedá viac ako 60Hz tak ti môže byť 100FPS na prt. Ale človek viac ako 24fps vnímať dokáže. Napr. rozdiel medzi 25fps a 50fps HD filmami/videami rozhodne vidím. |
|
evoluceFPS.jpg
(requiem) RP (14.4.2011 23:24)
|
a to sa vravi, ze clovek nevnima viac, ako 24 FPS... to asi este nehral Q3... kde pod 100 FPS je vsetko rozmazane... hlavne pohyb protihracov... |
|
evoluceFPS.jpg
(Kulik) (14.4.2011 23:11)
|
Jsem rad, ze v realnym svete bila nesviti jak prdel a cokoli co se pohybuje neni absolutne rozmazany. |
|
evoluceFPS.jpg
(Nox) RP (14.4.2011 23:06)
|
Možná kvůli tomu mrmlání lidí že člověk na zádech raketomet, v jedné kapse sniperku, v druhé rotačák, munice na 3 náklaďáky (na druhé straně - "je to hra" ... pak už záleží na celým designu atd.) ... ad efekty - nevim jestli to je přeplácanost, když před někým bouchne flash nebo vedle střelí tank atd. tak na to přece nikdo není imunní, osobně mi to přijde zajímavý zpestření (už jen tím že různé vlivy na charakter nejsou zachyceny jen čísly, třeba jen na HP) |
|
evoluceFPS.jpg
(parman) RP (14.4.2011 23:05)
|
Ehm...sorry...failuju ve čtení. |
|