evoluce_2023.jpg
(kidal) (23.1.2023 21:53)
|
auris, ač byl montovanej v turecku, má kvalitní zpracování. Tenkrát v 2017 to byl super kup. Zatím jen spotřebák. Na nějaký smart klevr vw píčoviny seru, chci jezdit, ne mít v autě kolotoče |
|
evoluce_2023.jpg
(sidonius) (23.1.2023 12:51)
|
Na firmě jsme měli aurise s automatem a pár aut koncernu. Toyota byla zatrest na delší trasy. Pokud auto máte jako přemísťovadlo z A do B okolo komína, tak toyota je OK, pokud od toho čekáte víc, tak si kupte Evropana. a pro zasvěcené: při první jížde s aurisem jsem otevírání nádrže hledal na benzince u stojanu asi 2 minuty a obsluha byla už asi byla dost vysmátá. Holt se neodemykalo s autem ani nemělo tlačítlo na palubce jak octavia 1. |
|
evoluce_2023.jpg
(.:Gembler:.) RP (23.1.2023 7:06)
|
Nedavno jsem jel Aurisem a Toyota je vevnitr uplne v pohode. O kterym aute mluvis, Kingu? |
|
evoluce_2023.jpg
(wd43) (23.1.2023 3:56)
|
dvojkovej golf byl nejlepsi |
|
evoluce_2023.jpg
(kremen) (22.1.2023 22:07)
|
nuz, nevim. ridil jsem kdeco: audi, bmw, medaka, forda, picu a jine frantiky, i nejake ty korejce, (ziguli, trabanta, skodu nejak nepocitam), ... peknych par stotis km po evrope a nejenom po dalnicich. ale opravdu mi ten japonec sedel nejlepe. ale je to osobni. co mam zkusenost, v bmw a v audi jezdi vetsinou nervaci, co si honi ego. ford je v pohode, jen ho nesmim predjizdet skodovkou. to se z neho stava cholerik. |
|
evoluce_2023.jpg
(KING_OF_OKENA) RP (22.1.2023 21:56)
|
pohodlne, perfektne ovladatelne, spolehlive.... právě si definoval BMW |
|
evoluce_2023.jpg
(KING_OF_OKENA) RP (22.1.2023 21:55)
|
kdybych neměl japonce (mladická naivita a nerozvážnost) tak bych o tom nepsal |
|
evoluce_2023.jpg
(pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (22.1.2023 21:46)
|
kremen: Nech ho v tom, koncern potřebuje blbečky. |
|
evoluce_2023.jpg
(kremen) (22.1.2023 21:43)
|
okeno, a sedel jsi uz v nejakem japoncovi vubec? ja mel kdysi jedno japonske auticko - a fakt na nemuzu dodnes dopustit. pohodlne, perfektne ovladatelne, spolehlive, ... skoda, ze se uz nevyrabi a ty novejsi modely mne uz tak neoslovili. |
|
evoluce_2023.jpg
(KING_OF_OKENA) RP (22.1.2023 21:38)
|
jenže pak zjistíš, že japonec je uvnitř tak hnusnej, že každej den sám sebe musíš přesvědčovat, že v tom jezdíš hlavně kvůli nizký poruchovosti. A když to jednou i na japonce přijde, a ty čekáš na díl 14dní, vraciš se zas do Evropy... konec pohádky |
|
evoluce_2023.jpg
(pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (22.1.2023 20:15)
|
Protože nakonec skončíš u Japonce a pošleš německou kavalitu doprdele. |
|
evoluce_2023.jpg
(kosdfdkonmdvkn) (22.1.2023 20:11)
|
Proc je tam ctyrikrat golf a toyota? |
|
evoluce_2023.jpg
(brnonymova reinkarnace 7) (22.1.2023 19:58)
|
Carbot - No, to sice ano, ale za pouhych nekolik set tisic navic dostanes na cumacek nakupniho voziku ctyri krouzky pro teplousky. A to se vyplati. |
|
evoluce_2023.jpg
(Carbot) (22.1.2023 19:29)
|
A ted si predstav, ze A3 je taky Golf a stoji jeste o 1/3 vic. |
|
evoluce_2023.jpg
(fsadgasdg) (22.1.2023 19:25)
|
kdysi mozna...kdyz jsem sel do koncernu a nechal si napocitat staryho passata co koncil a novyho golfa, tak golf s poradnou vybavou v kombi byl za milionek a passat (sedan) v druhy nejlepsi vybave (oba 2litr diesel) byl za 840 tisic...
Myslim, ze soudrzui s normama udelali neco spatne, kdyz zkurvenej golf v kombiku stoji jako SUV stredni tridy...
Kurva Rav4ku ma mama za 900 tacu a to je trochu jiny auticko a kvalita. |
|