fabia.jpg
(M.I.R.) RP (27.1.2015 23:42)
|
No jo, ještě jsem se tomu věnoval a byl jsem si pokecat se svým automechanikem a pouštím ten 1.4 16V z hlavy. Asi budu muset jít volbou rozumu a vzít Fabii s 1.4 50 kW. Ještě pokukuju po Fordu Fiesta z let 2002 - 2008. No, uvidíme. Není lehké volby.
Yarise bych bral, ale cena je vysoká a vadí mi budíky uprostřed palubky. |
|
fabia.jpg
(Roztrhal Parkund) RP (26.1.2015 20:12)
|
Tak to je jasny. Hele ja nedam dopustit na tu fobii, pro takovy jizdy kdy to tocim po velkomeste/malomeste (tejdny/vikendy) plus dvakrat tejdne neco pres sto castecne po dalnici, je to naprosto supr vozidlo. Bral bych do toho jeden z tech 1.4, ale chapu ze je v uvaze cena (ktera je furt vyssi) a furt je to lehka sazka do loterie. Ale za me, treba ta pasivni bezpecnost, kdy to ma traverzu vepredu/vzadu atd. (i kdyz to zas saha k 1.5 tuny zeano) je pro me taky velky plus. Tohle bylo vse co me tak napadlo |
|
fabia.jpg
(M.I.R.) RP (26.1.2015 9:46)
|
Japoncum fandim Kamoaovi jsem vybural par let zpet Yaruse, ale to byla skoro vonavka. Micra se mi osobne uplne moc nelibi a realita je takova, ze ac spolehlive, tak nejsou za babku. Nehlede na to, ze kdyz to nekde opre, tak se bude jen tezce shanet plecharina |
|
fabia.jpg
(Roztrhal Parkund) RP (26.1.2015 1:02)
|
Opel bych nebral nikdy, ted kdyz mi jedna kamoska z benefitama vysvetlovala, ze se pres vanoce dohodli se starym ze si koupej Opla Astru, nejakej rok 2007 a vylepej za nej 210 prutu a je to byvaly referentsky, tak sem myslel ze se poseru. To je znamka debila. Fiestu sem mel taky letitou a hrozne me bavila. A my prvni auto byl rencek 19ka, ten normalne jezdil mrte let vozit zedniky po stavbach a ja s nim jeste piloval neskutecne. To byl bomba stroj. Ale sam bych asi do novyho frantika taky nesel. |
|
fabia.jpg
(Roztrhal Parkund) RP (26.1.2015 0:58)
|
Hej to je rozumna rec. Co Micra 1.4ka kolem roku 2002-2003? Kamosova mati ju drti uz mrte let a stale spolehliva. A ze zrovna si zrovna nemusi utrhavat od huby, by si mohla tocit auto kazdej rok novy s tim jak jim slape firma v rajchu. Ale je s ni spokojena. To je pro me znamka kvality taky. A za pusu celkem se to da poridit sem ti jednu nasel namatkou, abys vedel orientacne v kolika se to pohybuje. A mlady by se to mohlo libit aji
[odkaz] |
|
fabia.jpg
(M.I.R.) RP (25.1.2015 23:20)
|
Focus druhé generace je za tyhle peníze asi vcelku nereálný, francouzský auta mají svá nejlepší léta už za sebou a vážně nevím, co bych tam měl zvolit a Opel a Fiat mě činí velmi nedůvěřivým. Ale třeba někoho napadne něco, co jsem ještě neuvažoval. V podstatě bych chtěl, aby to auto mělo dva pytle, ABS, centrál na dálku, alespoň přední okna v elektrice a trošku větší kufr by byl příjemný bonus. A určitě musí být výškově stavitelná sedačka. |
|
fabia.jpg
(M.I.R.) RP (25.1.2015 23:20)
|
Venku a každý den to má nejdřív 7 km jen z kopečka a pak najede na rychlostku. Sám mám v dieselu bufíka a i když je kolem nuly a mám ohřáto tak na 50° před startem, tak to na provozní teplotu nedám než sjedu z kopce. Z toho důvodu bych volil raději benzín. A jít mimo koncern, to je otázka. Nevím, po čem tam sáhnout, ale je fakt, že za kolem cca 75k koupím asi podstatně mladší auto, ale nevím, po čem skočit. |
|
fabia.jpg
(M.I.R.) RP (25.1.2015 23:20)
|
Díky za zkušenosti. Já k tomu motoru mám trošku nedůvěru. Doma jsme měli Fabii 1.4 se škodováckým OHV a ač ten motor byl docela žíznivej, tak byl mechanicky jednoduchej a vcelku spolehlivej. Ten německý šestnáctiventil mi příjde zbytečně komplikovaný, ale v Polu nic jiného není, pokud neberu v potaz právě HTP, které nechce. Koukal jsem i na větší auta, Octávku, Golfa ve čtvrtý generaci se stokoňovým 1.6 MPI, ale také to není zrovna výhra z hlediska spolehlivosti. A dieselu se mi jít nechce. Bude parkovat |
|
fabia.jpg
(Roztrhal Parkund) RP (25.1.2015 22:40)
|
P.S: rozhodne NEBRAT 1.2ky, jsou ty trivalce jsou hrozny mrdky, prej se pravidelne vysypou uz pred prvni odkroucenou stovkou, nezavisle jeden mechanik co mu jich pod rukama dost proslo a jeden kamos, co ho auticka bavej (pomer nemrznouci do ostrikovacu jsem ho videl jednou poznavat okostovanim, nikoli merakem ) na me rvali jako prvni vetu "COTAMMASZAMOTORDOUFAMZENETENZASRANEJTRIVALEC" |
|
fabia.jpg
(Roztrhal Parkund) RP (25.1.2015 22:36)
|
y se dostat jako prakticky mas tah a vykon do tech 150ti a normalne by se ti tam nekdy skoro hodila sestka, razeni dobre rozlozeny, nejlepsi tah ma kolem 3 - 3500 otacek. Jako ja sem s tou karou fakt tak spokojenej, ze jsem zauvazoval i o novy fabce, ale dokud me dela zlatou sluzbu (fakt se mi na tom nic nesere, musim zaklepat) tak to nema cenu hrotit. Jako jen upozornim pro chytroliny s kecama typu vykon 0.0 ze mam neco odlitano ve sluzebnich passatech, superbech i golfu, takze mam naky zkusenosti. |
|
fabia.jpg
(Roztrhal Parkund) RP (25.1.2015 22:30)
|
Hele je to tezsi ludra, ale diky tomu ma velkou pasivni bezpecnost, vcetne traverzy vepredu. Jinak ji mam uz treti rok, nalitano 30 tisic (na pocatku udajne 160tisic a podle myho dvorniho mechanika dobrej kauf) a muzu rict, ze motor nezere zadnej olej, zere benalu cca 7,5 na 100 kombinovane a dokaze fabku slusne roztahnout, ne ze to nema vykon, ted na nokianech zimnich si kolikrat i pekne zahrabu na rozjezdech na semaforech, kdyz se uzapomenu s nohou. Do nasich silnicnich maximalek nema problemy vubez zadn |
|
fabia.jpg
(M.I.R.) RP (25.1.2015 21:43)
|
Hele, nic ve zlým, ale "předpokládám, že je to benzín" zní stejně jako "nemám ani šajn co to je vlastně za motor" |
|
fabia.jpg
(kapuzeli) (25.1.2015 17:48)
|
M.I.R predpokladam ze je to benzin. zalezi jaky rocnik , starsi byly zrouti, novsi uz ani ne, stejne to ma vsak vykon 0.0 nic coz je idealne bezpecne pro zenskou. |
|
fabia.jpg
(Snoopy_Absurdum) RP (25.1.2015 16:10)
|
M.I.R.: Zhoř v pekle, ženské nemají za volantem co dělat! Zavřít tě za obecné ohrožení. |
|
fabia.jpg
(M.I.R.) RP (25.1.2015 13:15)
|
Tady jsou samí odborníci, tak mi třeba někdo poradí nebo spíš před svůj názor. Zajímají mě zkušenosti s motorem 1.4 16V 55 kW, který se montoval do Pola a Fabie. Vybírám auto pro přítelkyni, tak sháním postřehy a různé náměty |
|