TechSvět  |  Pravda24  |  ČasProŽeny  |  VipShow  |  MyMuži  |  MotorGuru  |  NeposlušnéTlapky  |  ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  HobbyDeník



free software map-en-800 26.05.2012 
Obrázek free software map-en-800
bez komentare bezverci gandalf chcivalek brexit benefits oblet plochej zeme Houstne kurva koalicna zrada
Komentáře (34) Komentovat Nezobrazovat

free_software_map-en-800.png (matymat) (28.5.2012 9:19)
S Linuxem je to jako s nákladním autem. Nákladní auto odveze mnohem víc nákladu, než osobní auto, ale stejně většina smrtelníků bude vždycky jezdit osobákama. Mě osobně Linux otevřel spoustu nových a zajímavých obzorů, ale chápu, že tyto oblasti nechce objevovat každý. Tak ať si každý používá to, co mu vyhovuje, ne? I já občas používám Win - na VirtualBox samozřejmě :)

free_software_map-en-800.png (tsLRP (28.5.2012 6:58)
Fenixp_LinySePrihlasit: aha, tak to jo. Já na to Gentoo přešel až hodně později, Ubuntu a pak Debian jsem měl mnohem dýl, a v těch se zas tolik hrabat nemusíš. Myslel jsem to z teoretickýho pohledu, že kdybych se sám nic neučil a jenom kopíroval příkazy, to bych fakt nic neuměl. Máš pravdu, baví mě to a tak se to učím :) Tak jsem rád, že jsme se nakonec shodli. Taky se ti omlouvám že jsem tak trochu vyletěl, moje blbá cholerická povaha mi prostě nedá :-D

free_software_map-en-800.png (FenixpRP (27.5.2012 21:33)
k nějakému problému, dřív nebo později. Problému, který vyžadoval zdlouhavou diagnostiku a obecné nimrání. Ale myslím, že třeba stable release Debianu by tohle měl pěkně vyřešit. No a úplně nejlepší je u Linuxů popadnout něco jako ArchLinux, postavit si systém sám, no a troubleshooting je najednou jedna radost, pže člověk ví, co tam narval.

free_software_map-en-800.png (FenixpRP (27.5.2012 21:31)
PaulZy: Eeeeh, s Linuxem pro lajka se to má tak, že moderní Linuxové distribuce jsou roztříštění a - co se těch nejvíc známých a 'user friendly týče' - nejsou moc stabilní. Jo, já vím, že mě za tuhle větu u Linuxů asi sežerete, ale shledávám Win7 podstatně stabilnější jak Ubuntu nebo Mint. Už pekelně dlouho jsem neviděl BSOD a Widle mají spoustu automatických recovery nástrojů, které problémy vyřeší v pozadí, ale Linuxy tohle postrádají. A vždycky, když jsem používal tyhle distribuce, tak došlo

free_software_map-en-800.png (PaulZyRP (27.5.2012 18:37)
meh: a co tak Android? To je taky linux, byť specializovaný. A je možné vyjmenovat velkou várku síťových aplikací, které běží na linuxu a uživatelům stačí internetový prohlížeč (asi nemusím popisovat, že zrovna u těch vede Freeware) a je jedno, jestli používají Windows, Android, Mac OS nebo Mandrivu. Windows vede jenom z toho důvodu, že existují dohody s výrobci HW a vývojáři SW. Linuxové distra jsou totiž lépe propracované, než nějaký amatérský OS s dvacet (!) let starým jádrem.

free_software_map-en-800.png (quido.speedyRP (27.5.2012 11:41)
Flamewar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D :-D :-D Linux na desktopu 1%? Myslím že 100 000 skutečných profíků nám v ČR stačí B-)

free_software_map-en-800.png (Fenixp_LinySePrihlasit) (27.5.2012 9:18)
tsL: Jo jinak k tomu "to je lež": Když už ses rozhodl vybrat si systém, ve kterém se musíš nimrat, aby ti fungoval, tak jsem si naprosto jistý, žes to neudělal proto, že by tě nebavilo se nimrat. I kdyby Linuxové distribuce měly obecně boží podporu, tak skončíš s nějakou obskurní distribucí, která je "mnohem lepší než všechny ostatní."

free_software_map-en-800.png (Fenixp_LinySePrihlasit) (27.5.2012 9:13)
tsL: Jo, to jo, to máš pravdu. Myslel jsem, že jsi jeden z Těch, co se snaží opodstatnit nedostatek podpory tím, že "udělej si to sám." Za ten přístup bych totiž čas od času vraždil. Tak to se omlouvám :-)

free_software_map-en-800.png (tsLRP (27.5.2012 8:08)
Fenixp_LinySePrihlasit a dovětek: KvakMekRampa psal, že ti na fórech co tě pošlou googlit nejsou podpora. Změna toho co jsem psal - nejsou podpora, podporu má distro svoji. Lidi na fórech, kteří to dělají zadarmo, nemají čas na to, padesátkrát každej den vysvětlovat základní operace, které jim vyřeší man nebo google. A pokud někdo čeká, že mu na tom fóru *MUSÍ* pomoct, tak se plete. Linux k tý přívětivosti asi nakonec taky dojde, jen ať jde všechno i přes konzoli. GUI co upravuje texťák je ideální. :-)

free_software_map-en-800.png (tsLRP (27.5.2012 7:57)
Fenixp_LinySePrihlasit pokračování: a rád bych věděl, kde bereš tu jistotu, že "to je lež". Občas když spěchám, tak jen hodím do googlu co chci udělat, zkopíruju příkaz a jedu. Jenže v tu chvíli sice vím, že tar zxf soubor.tar.gz ho rozbalí, ale nevím, co znamená z, x ani f. Když si to najdu v manuálu sám, tak příště vím, že když dám místo z j tak budu rozbalovat bzip, když vyhodím f tak mi to nezahltí terminál jako blázen a tak podobně. To byl jen příklad, tar používat umím.

free_software_map-en-800.png (tsLRP (27.5.2012 7:52)
Fenixp_LinySePrihlasit: fór je v tom, že o tomhle já vůbec nepřemýšlím. Nějaký rozšíření a popularitu ať si řeší samotný distribuce. Já jsem tím hlavně chtěl říct, že by se lidi *měli* učit a přemýšlet nad věcmi, které používají. Nelíbí se mi současný trend blbuvzdornosti - myslím že ten citát byl nedávno i tady na roumenovi, něco jako "jediné intuitiviní rozhraní je bradavka, cokoliv jiného se musíte naučit". Když budou lidi chtít všechno moct používat bez učení se, tak za chvíli zakrníme.

free_software_map-en-800.png (Fenixp_LinySePrihlasit) (27.5.2012 1:26)
tsL: To je moc krásný, ale taky je to přesně problém, proč se Linux pořádně nerozšíří, i přesto, že mi některé jeho distribuce šíleně sednou (aby taky ne, když si je můžu upravit). Fór je v tom, že pokud chtějí Linuxové distribuce být populární, tak se prostě musí víc starat o zákazníka. Jinak nemají šanci. Když se v tom někdo rád nimrá a chce se naučit, tak se naučí, když říkáš, že bys nic neuměl, tak to je lež.

free_software_map-en-800.png (Fenixp_LinySePrihlasit) (27.5.2012 1:15)
a to nemluvím o PR boostu, který zdarma za multiplatformní aplikaci dostaneš. Pokud jsi líný učit se programovat multiplatformně ... Tvoje věc. Ale když už jednou umíš dělat s C++, tak neznám dobrý důvod, proč do multiplatformního programování nejít.

free_software_map-en-800.png (Fenixp_LinySePrihlasit) (27.5.2012 1:14)
meh: Ok, vezměme si tvoje čísla, i když nejsou pravdivé. Děláš software, jo? Dejme tomu ho prodáváš za 10 babek za kus a chce si ho koupit 100 lidí. 10 z těch lidí nepoužívá windows. No a tak přijdeš o 100 babek, protože jsi líný udělat ty ne až tak radikální úpravy pro multiplaformní software. Ano, když software programuješ od podlahy s tím, že bude multiplatformní, není to až tak těžký. Takže, ty si možná myslíš, že těch 10% ti za to nestojí. Já si myslím, že těch 10% za to naopak rozhodně stojí,

free_software_map-en-800.png (tsLRP (27.5.2012 0:40)
Kdyby mi jenom posílali příkazy a já je bez přemýšlení zkopíroval, tak dodnes neumím nic. A ještě s nostalgií vzpomínám na to, jak jsem musel každých pět minut rebootovat do Windowsu, abych se podíval na net (ten vytáčenej jsem nikdy v Linuxu nerozběhal, než jsem se naučil Linux trochu pořádně, tak už jsme měli ADSL). PS: Nekamenujte mě za Linux místo GNU/Linux, už jsem unavenej a nechtělo se mi to psát. :)

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...