go100perEl 25.05.2017 
Obrázek go100perEl
debiliens 2 cyklus ruske propagandy MakeRoumingFunnyAgain-paniKlausova australske studentky veteriny2 australske studentky veteriny1 MakeRoumingFunnyAgain-blbec
Komentáře (33) Komentovat Nezobrazovat

go100perEl.jpg (slavek-RP (13.12.2022 13:38)
Tak mít ZPM, nepotřebuji baterie.

go100perEl.jpg (ExitRP (15.7.2022 13:57)
Gebirgehund: klidně 100000km bez kapky benzínu! B-) Mám diesel. ;-P

go100perEl.jpg (gaudRP (29.5.2017 15:57)
Hm a pak potkas na okresce auto s max 45 km/h a za nim kolonu, ktera nejde predjet, protoze do protivky jede taky max 45km/h

go100perEl.jpg (brnonymousRP (28.5.2017 0:56)
U lepsich kotlu na generovani drevoplynu jde regulovat zplynovani.

go100perEl.jpg (Ja01.) (27.5.2017 20:03)
nerozumiem tomu pindaniu na elektroauta, na dochadzanie do prace a vozenie po meste idealne, nikto normalny sa s tym zatial nevyda na dlhe trasy

go100perEl.jpg (pc2005) (26.5.2017 20:27)
njn to je tím že baterky maj jen procento hmoty, ve které se uloží energie, ale benzín má 100% hmoty pro energii.... chtělo by to vylepšit palivové články.

go100perEl.jpg (Gebirgehund) (26.5.2017 16:04)
Jak jezdi auta na elektriku: https://www.youtube.com/watch?v=mSiaqrhkyl4

go100perEl.jpg (Gebirgehund) (26.5.2017 13:04)
Dež0n: placha by fungovala, kdyby byla alespon kilometr siroka silnice a solary jsou na hovno. Na 2x vetsim aute zvednou dojezd v lete 11:00-15:00 (slunce je nejvys) asi o 2km. [][][] brnonymous: klasickou malou lednicku 600x600x800mm bych fakt na motorce vezt nechtel. Ohledne drevoplynu - motor ma jenom 60% vykonu oproti benzinu, kdyby se dal vetsi motor, tak to je v pohode. U drevoplynu neni jak "vic topit", vse zalezi na velikosti generatoru. Do kopcu se pridaval benzin.

go100perEl.jpg (brnonymousRP (26.5.2017 11:31)
Ja toho na motorce odvezu hodne, lednicku, kterou narves do tehle nakupni tasky odvezu i na moji motorce. Odvezl jsem vybaveni o vaze asi 40 kg a objemu asi 80 l na vzdalenost 800 km za jeden den. Pres Alpy. Ty manevry s centralou mi pripominaji praci s autem na drevoplyn. Blizi se kopec, je potreba vic topit, at to vyjedeme...

go100perEl.jpg (Dež0n) (26.5.2017 9:25)
Bych čekal, že pro takovýhle případy to má skládací stěžeň s plachtou, solární střechu, šlapadla nebo aspoň chomout na ekobuznu a tažný vepředu...?

go100perEl.jpg (Gebirgehund) (26.5.2017 1:52)
pc2005: podcenil jsem ho, ma trochu pres tunu: http://int.smart.com/en/en/index/smart-fortwo-electric-drive-453/technical-data.html [][][] ..: s Lithiama to neni tak hrozne, na 100km dojezdu se snad da vejit do baterky=20% hmotnosti auta. Kdyz se ze ctyrtaktniho spalovaciho auta s litinovym, blokem motoru vyhodi vsechno spalovaci (od chladice pres motor, prevodovku, startovaci baterku az po vyfuk) usetri se 150-200kg. Pruser je dneska uz jenom cena baterek, vaha je do 200-300 km dojezdu v pohode.

go100perEl.jpg (Gebirgehund) (26.5.2017 1:42)
brnonymous: cim vyssi dojezd, tim drazsi baterky. Takze pokud daji baterky spickove proudy a pokud by sis stavel elektromobil sam, vyplati se ti ho nadimenzovat na nejakych 90% cest (cesta do prace, na nakup apod.) s tim, ze dalsich 5-7% a objizdky dotahnes malou centralou (pro 20kW auto na to staci 2kW centrala, pokud o tom vis predem a spustis ji hned) a zbytek odjet necim spalovacim. Na chopperu se blbe veze lednicka, dodavka blbe klickuje v lese. Elektromobil neni na dlouhe trasy. Spalovak nici kratke.

go100perEl.jpg (Vaffan Cullo) (25.5.2017 20:21)
Já si tu televizi vychutnám i pŕi svíčce. (nemenovaná ekokotica)

go100perEl.jpg (..) (25.5.2017 20:20)
Mimochodem slavná Tesla S váží (dle výbavy) 2000 - 2250 kg

go100perEl.jpg (..) (25.5.2017 20:17)
pc2005: co je na obrázku nevím, ale například Nissan Leaf (malej elektromobil) váží 1500 kg... ty baterky jsou těžký jako kráva.

další...