islam 2024 13.08.2024 
Obrázek islam 2024
iba introvert pochopi Sach mat ukropove Normalni novicokovej erect primitive gagahobo xyz-testeruser
Komentáře (24) Komentovat Nezobrazovat

islam_2024.jpg (kmikalRP (13.8.2024 23:38)
Je vzdy smutne sledovat posuzovani ideologie islamu, kdy se diskuteri zaviraji do jalove kritiky nabozenstvi. Vzdyt se v tom motate jak kocka ve vetraku. Potrebujete whataboutismus na posouzeni islamu?

islam_2024.jpg (DQDLMRP (13.8.2024 23:31)
V německu a rakousku už dávno přelezli přes zeď a ty dva u bázenu vošoustali do prdele a podřezali jak podsvinčata.

islam_2024.jpg (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (13.8.2024 22:03)
islám = úpadek = úpadek = chudba. Ta kauzalita z toho jenom čiší, neznám zemi kde by se měli dobře a ty vaše SAE, založené na ropě, vemte jim ropu a do pár let tam budou zase šukat velbloudy v chatrčích z bláta a kamení, jejiž konstrukce je schopen bobr či ondatra. Islám prostě vytváří z lidi idioty (země je plochá apod.) a ti idioti pak nic netvoří a nic nemají a kromě šukání děcek je to jen jeden velkej zmar. kam pžišel islám tam přišla bída. Viz Libanonský Bejrůt a ledek. 8-)

islam_2024.jpg (Human.) (13.8.2024 21:30)
Jejich civilizace založená na trvalé válce a neustálém přívalu lidských obětí, byť podle přesných výpočtů, rozhodně není následováníhodná co se sociálně technického pokroku týká. A Egyptská civilizace doslova plýtvala zdroje na stavbu hrobek faraonů z čistě náboženských důvodů. Ergo fixace na čas elity po smrti jim podrazila nohy. Každá civilizace má vzestup, vrchol a pád, tak to prostě je.

islam_2024.jpg (Human.) (13.8.2024 21:23)
miko: No já nevím, první islám byla naopak extrémně brutální verze. Všichni ultraislamisti mají za cíl dojít právě do společnosti Prorokovy ze 7. století. Všechny ty věci o lhaní, řezání hlav bezvěrců apod. diktoval Mohamed a sloužily k udržení a prosazení menšinového islámu v silně opoziční společnosti. Pokrokem byla rovnost věřících (mužů) před zákonem, na to poddaní a otroci slyšeli. To samé ostatně nabízelo i ranné křesťanství. Mayové byli veskrze odporná civilizace co náhodou měli rádi matematiku.

islam_2024.jpg (Občan YRP (13.8.2024 20:53)
@AbraKaDabra: Ze to je cherrypicking. Proc te to zajima?

islam_2024.jpg (mikoRP (13.8.2024 19:26)
ted nejsem si jist (nabozenstvi beru jen tak okrajove) jestli budhismus, ci hinduismus, akceptuje, ze jeho clen muze verit i v jine nabozenstvi (jine bohy). neco jako polygamia, ale v nabozenstvi - neco jako superpolyteismus. to by se hodilo importovat do vsech nabozenstvi a byl by klid :-D

islam_2024.jpg (mikoRP (13.8.2024 19:21)
ale i to jenom protoze zpocatku nebyl islam u moci - ne ten radikalni. reknu jinak: 1. souhlasim, ze islam je mor, hlavne ten radikalni. 2. obecne (skoro) jakekoliv nabozenstvi v radikalni forme je mor. 3. dokazeme zhodnotit historicke skutecnosti a fakta, protoze vidime a mame zkusenosti, kam to vede. (zajimave je, ze egypt, ani mayove "neposli" na nabozensky problem) 3. verim, ze tam, kde spolecnost (vedu, skolstvi a ekonomiku) neridi nabozenstvi (islam, krestanstvi, ANO, ...), tak spolecnost prosperuje.

islam_2024.jpg (Human.) (13.8.2024 19:11)
miko: Máš pravdu, je jeden Korán ale spousta odstínů islámu. Nicméně ty "hodné" varianty neaplikují tak důsledně agresivní části Koránu, které ty "zlé" naopak obvykle rády dodržují doslova. Nejsou jiné, humánnější verzi Koránu a záleží tak na výkladu. Ovšem i ty nejvíce "hodné" varianty vytváří teokratické státy a kulturu omezenou podobně jako činila Evropa před renesancí a nelze tu být Lutherem. Výjimkou je zde opět Bahá'í, které islám humanizuje a tříbí pro člověka ale to je zase další směr, ne islám

islam_2024.jpg (Human.) (13.8.2024 19:02)
V takových podmínkách to má racionální myšlení velice těžké, v podstatě je nemožné se přehoupnout přes určitou civilizační úroveň protože by to vyžadovalo odvrhnout dogmata Koránu, což se opět důsledně trestá smrtí. Ale v rámci možností i velké islámské státy (Osmané) dojely nejdřív na korupci a nepotismus když čelily obdobně technologicky vyspělé konkurenci ale následně i na technickou zaostalost, když konkurence jim utekla úrovní vědy. Z tohoto pohledu je zvláštní slepenec částí obou světů Írán.

islam_2024.jpg (mikoRP (13.8.2024 18:57)
Human.: ale ty mluvis o radikalnim islamu, ne o islamu jako celku. to i krestanstvi ma svoje odnoze, s kterym opravdu nechces nic mit. dokonce jsou nebezpecnejsi tim vic, cim vic se mirumilovneji tvari. krestanstvi je o pokrytectvi - islam je aspon otevrene nepratelsky (tedy ten radikalni - i kdyz lez a pretvarku bere jako nastroj, jako zbran. kdyz jsou radikalove v malem poctu, jsou to beranci. ale klidne ti vrazi kudlu do zad)

islam_2024.jpg (Human.) (13.8.2024 18:53)
Islám je potom výjimka potvrzující pravidlo. Je nastavený extrémně rigidně a zcela nereformovatelně - každého reformátora je v koránu explicitně nařízeno zabít. A vše je vůle Allaha, neexistuje koncept akce a reakce, pouze boží (libo)vůle. Člověk je defakto allahův otrok, hračka, je v nejpodřízenějším postavení ze všech abrahámovských náboženství. To ho činí ovladatelnějším a zároveň odnímá zábrany chování kde to korán dovoluje, protože to není žádná cochcárna. A je tu příkaz šířit víru, třeba ohněm a mečem

islam_2024.jpg (cobololko) (13.8.2024 18:41)
vacsinou to nema moc s vierou samotnou, ale skor neskorumpovani < a skorumpovani >

islam_2024.jpg (Human.) (13.8.2024 18:41)
Vše je shrnuto v jedné větě: Bohatství státu spočívá v přírodních zdrojích. Jen díky tomu že jinde to co mají v zemi dovedou využít tam posledních cca 85 let už nežijí v kožených stanech z velbloudí kůže a netopí si na ohništi jejich trusem což probíhalo od starověku až do současnosti. Tohle je problém pro stále pochybující vědu, že prohrává s tupou ale nekritizovatelnou a nereformovatelnou ideologií, vybavenou stejnou technologií. Toho si všiml už i Churchill v Africe že vítězila technologie a ne ideologie

islam_2024.jpg (mikoRP (13.8.2024 18:35)
temper: vzdyt presne o tom mluvim. nesejde na nabozenstvi, ale na tom, kdo a jak dokaze vyuzit prodat svoje prirodni zdroje, svoje dovednosti, um, sikovnost.

další...